[SGW] [HK] Bij de crossers in Deel 15,is geen orgaanvlees te zien!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 21:30

Lielle schreef:
Yup, Floyd loopt ook regelmatig echt in de weg. Maar hij is wel leuk :j

Of ligt achter/voor een hindernis als je die wilt springen. Maar Floyd blijft dan wel op commando van Rob liggen. :D

Lielle

Re: [HK] Bij de crossers in Deel 15,is geen orgaanvlees te zien!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 21:31

Bvw, zelfs Ukkie en Ojee zijn eraan gewend geraakt, inmiddels negeren ze hem gewoon :D

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 21:39

wat is de meest noordelijke plaats waar hij les geeft?
Hernen is voor mij bijna 200 km...

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 21:40

Lelystad, maar ik weet niet of hij daar dit jaar een training geeft (groepstrainingen via Lielle) en met die trainingen neemt hij Floyd niet mee. Dan moet je echt naar Hernen zelf gaan. :D

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 21:40

ik vond het de eerste keer echt irritant moet ik zeggen.
hopelijk heb ik de volgende keer er niet zo'n last van.
wil ook echt weer een keer wat afspreken bij rob.

zo was laat thuis van het werk vanavond. was weer echt super druk.
En tijdens spreekuur kreeg ik echt giga hoofdpijn wat nu nog is dus ga zo maar eens naar bed. morgen weer hele dag. Heb helaas mijn les afgezegt voor morgen omdat ik geen auto heb. dan thuis maar even wat doen.

verder een mooie kaart gezien van margreet en noor
billy die weer terug is.
verder nog over de tas en spullen voor wedstrijden en rest eigenlijk een beetje vergeten sorry

edit: mijn foto doet het niet meer :S

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 21:43

Billy welkom terug! Fijn dat je een leuk plekje hebt gevonden!
Jeroen wat heb jij in Nijeberkoop gedaan?? Weet je ook wat voor pokke eind dat voor mij naar Diepenheim was! ;) Kipjes vangen bij de familie Faber?
Margreet erg mooie kaart.
Haha Sann jullie hond vond het zo te zien iid prachtig.

Wij hebben ook ons laatste verwachte veulen goed ter wereld gekregen. Het was een heel gedonder, maar hij is er. Gisteravond om 21 uur. Mijn moeder en zus waren met z'n 2en thuis en waren er ook bij. Maar er kwam alleen maar 1 beentje en een snuitje. Ander beentje lag achteruit geklapt. Dus DA bellen, merrie overeind houden en mijn vader gebeld. Mijn zus heeft namelijk wel geprobeert om het ander beentje er bij te krijgen, maar ze had te korte armen. Mijn vader is in sneltreinvaart naar huis gegaan en was er nog voor de DA. Dus die heeft gelukkig het beentje weer goed gekregen. Purella was ook erg blij dat ze eindelijk kon persen. Zat eerst niet veel leven in, maar hij doet het super. Is een joekel van een veulen. Vos hengst met 4 witte benen en een bles. Aline had ook nog tegelijk koliek, dus daar ook mee aan de wandel geweest.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 21:47

@ margriet jeetje wat een gedoe. Hopelijk gaat het bij mijn merrie soepel

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 21:47

bvw schreef:
Evony schreef:
Nee had toestemming gevraagd ;), heb zeker geen zin in gezeur. Helaas door een miscommunicatie met de camping eigenaar toch nog wat gezeur gekregen geheel onterecht en dat was wel erg vervelend want daar heb ik helemaal geen zin in zeker niet omdat ik er alleen langs stapte :n

maar het is toch openbaar gebied? Buitenrijden mag toch altijd?
Ik heb nooit veel begrepen van dat gez**r daar }:0

Een (groot?) deel schijnt bij de camping te horen, en aangezien er vaak mensen trainen die niet echt kunnen rijden waardoor ze er af vallen en de paarden over de camping gaan kan ik me er wel iets bij voorstellen.
Echter ik train altijd rustig en beheerst en heb er begeleiding bij. Maar goed ergens moet 1 lijn getrokken worden, had dus vandaag gebeld en toestemming gekregen maar toen ik er gewoon reed had ik die opeens niet meer. Beetje onduidelijk allemaal en vooral erg jammer omdat er wat gezeur door kwam en dat was de bedoeling ook helemaal niet en dat vind ik die 3 hindernissen ook zeker niet waard!

Sann: ja ik ga wel een training doen bij Alice
Margriet: hoe is het nu met de merrie? gefeliciteerd trouwens met het hengstje :D

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 21:48

klinkt als een heel gedoe maar gelukkig is hij er! Ik neem aan dat alles ook gezond is?
Ben erg benieuwd naar foto's vier witte benen en een bles klinkt super :D

Ik heb al op de site van Lielle gekeken, geloof dat het voor mij allemaal té ver weg is ;(

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 21:55

renswoude en lunteren zijn na lelystad idd het meeste in jouw buurt.

margriet, heftig. fijn dat het goed is afgelopen.

(met een hand typen is lastig bij hoofdletters)

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 21:57

Ik zal wel even kijken waar ik kan trainen, in grolloo is nu ook een terrein(tje) en dat is voor mij max 30 min rijden!
En ik kan ook altijd nog trainen in Roden

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 21:58

Sim: fijn dat het gesprek goed ging.
TG: dat zijn handige tassen, ik heb er een als poetstas.
Billy: fijn dat het zo leuk was!
Tientjeh: hopelijk is het paard iets voor je zusje en is hij ook helemaal gezond.
Margreet: practige kaart, ontzettend mooie tekst.
Jeroen: lekker druk dus!
MM: vervelend van je hoofd, hoofdpijn is zo rot.
Eef: FOTO! :D
Caro: gelukkig is de zwelling bijna weg.
Snoek: top dat het zo goed gaat met Vorstin.
Margriet: gefeliciteerd met het veulen. Gelukkig is alles goed gegaan, klinkt niet echt soepeltjes.

Wendel wordt donderdag als het goed is geinsemineerd! *\o/* DA komt om 07.15 om te scannen en als het goed is kan ik het kwakkie bestellen. Het ei was vandaag al aardig groot maar er zat nog te veel vocht.

Caap ging vandaag super in de dressuurles, het wordt straks nog een heus dressuurpaard. Morgen avond met Scene dressuurles. :)
Vrijdag ga ik naar Baarle-Nassau, huppelen met Scene en zondag met Caap naar Minderhout om watertraining te doen en water(in)sprongen te oefenen. Ik sponsor de benzinestations. :=

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-11 22:09

Avond!
Margriet, gefeliciteerd met het veulen. Plaats je wel even een foto??
Evie, jij ook even een foto maken van je nieuwe set hè!
Billy, gefeliciteerd met je nieuwe stek en fijn dat de Roven zo goed aanpakt.
Evelien, spannend met Wendel!

Lange dag geweest zeg! :O Vanavond nog wat visite gehad en buurman is net weg. Het is toch wel fijn om zoveel afleiding te hebben, ookal praten we alsnog alleen maar over mijn vader. Er zijn ook al wat mooie bloemstukken gebracht, er ligt een ajax-shirt over de kist k.lotewoord en buurmeisje Sas heeft een tekening erbij gelegd. Zo lief!

Zo nog even een klein rondje om met Taaipop (die is ook helemaal kapot van alle drukte). Ze heeft trouwens een grote teek op haar borst zitten, ik denk zondag opgelopen in het bos toen ze mee was hardlopen, maar verwijderen lukt nog niet. Dan gaat ze er vandoor, schiet ze de bench in en ze is nog best sterk kan ik vertellen! :Y) Morgen maar buiten even in de houdgreep nemen! ;)

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 22:13

Noor, goed je even te "zien"!

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 22:20

:wave: Noor. Hopelijk helpt dat praten jullie om de mooie herinneringen te koesteren, en een lach door je tranen te toveren.

Ik zit net op Google maps mijn oude huis in Accra te bekijken. Wel gaaf dat de enorme boom er nog steeds staat, maar verder is er in de omgeving toch wel eea veranderd. Oa het kruispunt waar het iedere morgen weer stunten was om linksaf te slaan, is nu een 'dual carriageway' (ben spontaan kwijt hoe je dat noemt) geworden. Mooie trip down memory lane :D

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 22:24

Noor en Margreet, wat een mooie kaart!
Dorien, fijn dat je weer terug bent, je een fijn huis hebt en de boven zo goed gaat! Ben je de rest al kwijt?
Tientjeh, wat spannend. Ik kan begrijpen dat mariëlle er even ziek van was!
Hoi weule :wave:
Noor, succes met tayla morgen!
Corien, gefeliciteerd met je contract!
Eef, heel veel plezier met trainen. Ik sponsor ook de benzinestations :+ maar ze betalen ook mijn salaris O:)
Floyd is inderdaad leuk! Ik kon er altijd wel om lachen :)
Sannn, wat een leuke hond!

Ik ben net thuis! Aangezien mijn dag om 3.30 begon vandaag ben ik officieel gesloopt... morgen de hele dag op een beurs staan en morgen maar rijden. Paard heeft 2 dagen stapmolen & paddock gehad.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-11 22:25

_Sim_ schreef:
Noor, goed je even te "zien"!

Thanks. Ik had net zomaar in een ander HK-topic (ja, sorry ik ga vreemd met hardlopers) een heel verhaal eruit gestort. Ga ik hier even plaatsen, maar als jullie geen zin hebben om te lezen is dat natuurlijk goed.

_Noor schreef:
Hee meiden,
Wat ontzettend lief van jullie allemaal, al die berichtjes.

Hoe gaat het? Nou, k.lote natuurlijk. Maar aan de andere kant ben ik wel "blij" dat het over is, dat mijn vader niet meer hoeft te lijden. Alleen de manier waarop... en zo ont-zet-tend snel!! Dat is niet te bevatten.
Fan, we worden inderdaad een beetje geleefd op het moment. We hebben wel vrij veel aanloop en, hoewel we eerst dachten dat we niemand over de vloer zouden willen hebben, geeft dat juist de nodige afleiding. Van huilen komt mijn vader niet meer terug (klinkt dit heel raar??). Gisteravond na zijn overlijden was er paniek, verdriet en ja, misschien ook wel wat hysterie. Dat is er nu niet, maar ik denk dat de grote klap zaterdag na de crematie komt. Vreselijk om te zien hoe verdrietig mijn allerliefste opa en oma waren vandaag (ouders van mijn moeder). Arme opa die volgende week ook aan de chemo's moet beginnen....:n
Fanneke schreef:
Ik vond het ook lastig om het over iets anders te hebben, en ik dacht: wtf, ik ben nu niet belangrijk na Noor haar verschrikkelijke verlies. De rest komt wel weer.

Maar praat alsjeblieft lekker door over alles wat jullie bezig houdt. Ik heb niet echt de energie om alles bij te lezen en te reageren, maar ik lees echt wel stilletjes mee en ooit komt er wel een einde aan deze ego-posts ;) Geeft mij afleiding!!

Moi, Marjoleintje en Dammie, ook jullie vader verloren. En ongetwijfeld ook veel te vroeg. Mijn schoonzusje ook, toen ze 10 of 12 was. Vond het altijd verschrikkelijk voor haar, maar nu begrijp ik het pas... ;( Vanavond belde een vriendin, die had blijkbaar een vergadering belegd met mijn schoonzusje en nog een andere vriendin: onze "vrijdagavondcommissie". Kon het bij mijn vriendinnen drooghouden, maar bij mijn schoonzusje kreeg ik geen woord meer uit mijn keel. Zij begrijpt het en beleeft alles opnieuw. :(:) voor jullie..

Toch een korte bijleesactie:
(...)

Het was een slopende dag. 140 kaarten zijn de deur uit, bloemen zijn bezorgd, dus veel visite gehad... Straks nog even de hond laten plassen en dan zo maar eens op rust.
Laatst bijgewerkt door _Noor op 19-04-11 22:27, in het totaal 1 keer bewerkt

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 22:27

Haha nou het veulen was al verkocht zeg maar. En die mensen hebben zijn volle broer ook al. Maar deze lijkt in de verste verte niet op zijn grote broer. Die is bruin met eigenlijk geen wit. Merrie heeft wel even nodig gehad om bij te komen. Maar ze is er weer helemaal. :)

Caro ik hoop ook dat het bij die van jou soepel gaat! Is ze het nog niet helemaal zat?
Evelien met welke hengst wordt wendel ook alweer geinsemineerd? Nou en de benzine is op dit moment al zo duur.
Evony jammer dat je toch wat gezeur kreeg.
Noor die teken zijn echt een probleem! Die katten van ons zitten er ook helemaal onder! Vieze beestjes.
Lielle google maps is echt een uitvinding! Om de hoeveel tijd komen daar eigenlijk nieuwe afbeeldingen op?

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 22:27

Noor, je hoeft je voor mij (en ik denk dat ik voor iedereen spreek) niet te verontschuldigen of dingen uit te leggen. Plaats hier lekker waar je behoefte aan hebt, hopelijk helpt het je in deze k*e dagen.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-11 22:28

Margriet, inderdaad te smerig voor woorden die beesten. Deze is ook al behoorlijk groot :o (wat wordt de hond goed verzorgd deze dagen...) en moet er dus echt wel uit nu!

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 22:31

Ach hij valt er vanzelf uit! Moet je er alleen niet op gaan staan, geeft zo'n bende! (Ja ik spreek uit ervaring.)

en ik sluit mij idd helemaal bij Lielle aan.
En nu ga ik douchen en op bedje!

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 22:32

Noor, het zijn alles behalve ego- posts. Zo moet je niet denken. Idd zoals Lielle zegt, plaats hier wat je nodig vind.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-11 22:32

Margriet_ schreef:
Ach hij valt er vanzelf uit! Moet je er alleen niet op gaan staan, geeft zo'n bende! (Ja ik spreek uit ervaring.)

>;)

Thanks, Lielle! :o

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 22:33

Heb net je tekst gelezen, en, o wat is dat herkenbaar ;( het is overigens altijd te vroeg, mijn vader was bijna 80 (en ik al ver in de dertig) en toch was het veel te vroeg. En je begrijpt het pas echt als het jezelf is overkomen, voor die tijd weet je wel dat het verdrietig is, maar het blijft een abstract begrijpen.
Geef jezelf het recht en de rust om verdrietig te zijn, dat heeft je vader verdiend!

(en pas goed op jezelf en elkaar, ook in de simpele dingen als eten en slapen)

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-11 22:34

Lielle schreef:
(en pas goed op jezelf en elkaar, ook in de simpele dingen als eten en slapen)

Mmmmm ja, mijn moeder vind het erg moeilijk om (in haar eentje dus) naar bed te gaan. ;( Dus ik blijf ook beneden tot ze gaat.