Arme Kimmie
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

!

. Hij maakt gewoon een huppel.
, dus ze zijn flink opgestrooit, hadden er al een hele baal in zitten, moest er nog één bij. Wel lekker voor ze.
.
. Wolin kan op de milimeter galopperen, echt zó verzameld.. maar dan galoppeert ze nog wel
. Op een bepaald moment dacht ik; Nú komt ze naar de draf en dus ontspande ik weer mijn hand en toen ging ze gewoon weer verlengen en lekker doorgalopperen
en die fjord maar rennen!!
. 

*

wel braaf bijgelezen 
kim.
bleh
en mooie foto's hoor!!
. Vandaag ook nog even de rest schoongemaakt, stallen waren al leeg gehaald.
..
) in volle galop naar voren zetten, bokken en gek doen, en op het laatste moment remmen
. Ik hoef nooit te lopen om mijn paard binnen te halen
... ik roep op elk moment van de dag en ik word overduidelijk gehoord. Ze oogt gelukkig weer héél stuk beter als anderhalve week terug
..
.
Ze begint echt super te lopen met dit zadel, en springen dat ze doet
Nu moet ik alleen nog aan het zadel wennen en goed blijven zitten... Er stond vanavond een driesprongetje: kruisje, 1 galopsprong oxer, 2 galopsprongen steil. Over die oxer maakte ze zo'n wapper dat ik even de teugels en m'n houding kwijt was maar mevrouw sprong gewoon lekker door, superbraaf.

Hopelijk is ze er snel vanaf. Wel fijn dat paarden en geen dikke koppies van krijgen 

Gelukkig niet moe, maar wel een hele zere keel. Straks maar even wat fruitjes inslaan en hopen dat het snel over is. Gisteravond gezellig met een vriendinnetje naar de IKEA geweest voor een Zweeds diner
En nog even wat kleine zut gekocht in de zin van een hoeslaken, stekkerdoos en hele leuke goedkope glazen
Nu een beetje opschieten want moet over een uurtje paraat zijn bij een SPSS-college
Daarna eens richting D'veen en Wolles
!

Kan wel gewoon doortrainen, maarja, mag gewoon niet starten.. Mweh. 
foei Hilde.