Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Amber_ schreef:Zo dat is mooiDat hoor je niet vaak dat mensen zo denken
Nickeltje schreef:Jeetje Marieke, weer een mooie val-serie...
SGWuppie schreef:Amber_ schreef:Zo dat is mooiDat hoor je niet vaak dat mensen zo denken
Tja, uiteindelijk moet ie het wel voor mij gaan doen, dus dan kan ik maar beter vriendjes blijven!
SGWuppie schreef:Jawel hoor! Ik ga er altijd vanuit dat paarden eigenlijk nooit iets doen om je dwars te zitten. Blijkbaar was de voorbereiding gewoon nog niet goed genoeg, dus in die zin heb ik het aan mezelf te danken. Dat neemt niet weg dat als hij het in een training in alle rust doet, hij wel een keer onzacht met de zweep in aanraking zal komen. Die jonge beesten kijken natuurlijk wel hoever ze kunnen gaan. Maar ik ga niet meppen als de omstandigheden niet zo zijn dat ik van hem mag verwachten dat ie gewoon springt.
Simmie schreef:Da's precies ook waarom Sim geen klappen heeft gehad in Vlietland. Weet niet waarom ze het niet deed en zolang ik dat niet weer of niet 1000% kan zeggen dat het niet voor een deel ook aan mezelf ligt, krijgt ze geen klappen met de zweep. Sim is dan geen jong paard, maar (eventueel onterecht) afstraffen komt je ooit duur te staan.
miss_jumpy schreef:Lieve ingrid, ik ZIT IN die organisatie en heb je mail gelezen. Geen moment vraag je wat je fout hebt gedaan, nee je meldt ons dat wij als organisatie een fout hebben gemaakt en dat je dat niet vindt kunnen. Verder wordt nergens duidelijk waarom je uberhaupt die mail stuurt behalve ons er even op wijzen dat we dus een grote fout hebben gemaakt waardoor jij nu niet eerste bent geworden.
Ingridje16 schreef:miss_jumpy schreef:Lieve ingrid, ik ZIT IN die organisatie en heb je mail gelezen. Geen moment vraag je wat je fout hebt gedaan, nee je meldt ons dat wij als organisatie een fout hebben gemaakt en dat je dat niet vindt kunnen. Verder wordt nergens duidelijk waarom je uberhaupt die mail stuurt behalve ons er even op wijzen dat we dus een grote fout hebben gemaakt waardoor jij nu niet eerste bent geworden.
Ik heb een hele normale mail gestuurd, met een hele normale vraag, en ik heb ook een heel normaal antwoord terug gehad en daar heb ik haar voor bedankt en klaar waren we met mailen. Probleem opgelost.
Ze heeft mijn vraag wel beantwoord, ik heb hem niet zo direct gesteld maar zij heeft hem blijkbaar wel begrepen.
Blijkbaar vond jij het niet normaal genoeg, en zo verschillen we weer van mening.![]()
Waar ik nu weer over ga zeuren is dat ik een mail stuur naar de organisatie en dat jij dat dan via een openbaar forum gaat zitten bespreken met mij.
Als je ergens mee zit, kan je dat ook gewoon even pben.
Ik heb niks tegen jou, jij blijkbaar wel tegen mij of het is niet zo bedoeld.
Ik wilde eigelijk niet meer reageren en nu stop ik ermee om dit topic te verpesten, dan kan die weer gebruikt worden waarvoor die is.
Ingridje16 schreef:miss_jumpy schreef:Lieve ingrid, ik ZIT IN die organisatie en heb je mail gelezen. Geen moment vraag je wat je fout hebt gedaan, nee je meldt ons dat wij als organisatie een fout hebben gemaakt en dat je dat niet vindt kunnen. Verder wordt nergens duidelijk waarom je uberhaupt die mail stuurt behalve ons er even op wijzen dat we dus een grote fout hebben gemaakt waardoor jij nu niet eerste bent geworden.
Ik heb een hele normale mail gestuurd, met een hele normale vraag, en ik heb ook een heel normaal antwoord terug gehad en daar heb ik haar voor bedankt en klaar waren we met mailen. Probleem opgelost.
Ze heeft mijn vraag wel beantwoord, ik heb hem niet zo direct gesteld maar zij heeft hem blijkbaar wel begrepen.
Blijkbaar vond jij het niet normaal genoeg, en zo verschillen we weer van mening.![]()
Waar ik nu weer over ga zeuren is dat ik een mail stuur naar de organisatie en dat jij dat dan via een openbaar forum gaat zitten bespreken met mij.
Als je ergens mee zit, kan je dat ook gewoon even pben.
Ik heb niks tegen jou, jij blijkbaar wel tegen mij of het is niet zo bedoeld.
Ik wilde eigelijk niet meer reageren en nu stop ik ermee om dit topic te verpesten, dan kan die weer gebruikt worden waarvoor die is.
GinnyBanshee schreef:super mooi foto van Amber!! ze lacht gewoon![]()
@Peter46 : had je misschien ook een foto van charlie #167 ?
Merel_Claire schreef:Heb je toevallig nog foto's van nummer 73?
GinnyBanshee schreef:dankjewel een leuke foto!
Peter46 schreef:Merel_Claire schreef:Heb je toevallig nog foto's van nummer 73?
Had je al een kijkje op de website genomen?
Merel_Claire schreef: