(en goede bescherming meenemen. Dat oranje hesje wat je daar aan hebt is niet voldoende) Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
(en goede bescherming meenemen. Dat oranje hesje wat je daar aan hebt is niet voldoende)
Simmie schreef:Denk dat Niels zijn cameralens aan het poetsen is...
Vleugels zijn niet nodig; we hebben als het goed is ergens onderweg een glijbaan.

Simmie schreef:Kijk maar uit met het plaatsen van zelfportretten Nielsie; je weet maar nooit wie (of wat) er op af kom(t)(en).

Nielsie schreef:Zie je mij straks bij de waterbak staan met 5 vieze mannen
p.s ik ben trouwens 100% hetero, just in case
Scum schreef:Nielsie schreef:Zie je mij straks bij de waterbak staan met 5 vieze mannen
p.s ik ben trouwens 100% hetero, just in case
Maar NA Vlietlanden ben je vast wel bekeerd
Nielsie schreef:p.s ik ben trouwens 100% hetero, just in case
Simmie schreef:Nielsie schreef:p.s ik ben trouwens 100% hetero, just in case
Oh, maar daar hebben "vieze mannen" geen boodschap aan hoor! Die stoppen 'm overal.....
Scum schreef:Wie zegt dat die mannen vies zijn? Kan toch zijn dat ze in de douche zijn geweest voordat ze naar Niels gaan?
Nielsie schreef:Simmie schreef:Nielsie schreef:p.s ik ben trouwens 100% hetero, just in case
Oh, maar daar hebben "vieze mannen" geen boodschap aan hoor! Die stoppen 'm overal.....
Dus ook in jouw oor?

Simmie schreef:Misschien wel, bij gebrek aan beter.![]()
Mijn voordeel is dat ik geen man ben.![]()
Scum "vies" heeft meerdere betekenissen....
Scum schreef:Nee, dat soort foto's mogen hier niet geplaatst worden. Dat is meer iets voor je prive album

Simmie schreef:Hé Rowo, kom je ook een duit in het zakje doen?
Nielsie, bedankt voor je genereuze aanbod, maar dat hoeft niet. Denk dat je 'm zelf beter kunt gebruiken. Jij staat tenslotte vaker stil dan ik. Ze kunnen jou een stuk makkelijk van achter besluipen. Trouwens, ik ga zo hard door de cross dat ze me toch niet bij kunnen houden.
Precies Sim. Levensgevaarlijk, met zo'n fototoestel ben je echt niet mobiel meer. Maar misschien vind Niels dat niet erg.rowo schreef:Hahaha... ik weet nu waarom ik niet naar Vlietlanden ga. Straks kom ik zwanger terug