Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

TeeGee schreef:Haha Amber is echt ongeduldig!
Haha
? van hindernissen

(die meedoen op zat.
) 
???
rowo schreef:Ik ben wat dat betreft erg makkelijk; als het terrein echt zo slecht is start ik gewoon niet.
Maar daar gaan we natuurlijk niet van uit
TeeGee schreef:Weten de crosslopers van vrijdag al hoelaat ze gaan?

Juventus schreef:GvdT, jij bent nummer 110 zag ik, dan moet ik na jou, nummer 111

BuenaVista schreef:rowo schreef:Ik ben wat dat betreft erg makkelijk; als het terrein echt zo slecht is start ik gewoon niet.
Maar daar gaan we natuurlijk niet van uit
Daar had ik het gisteren ook al met mijn pa over!! Ik ga zaterdags lopen en dan zien we wel hoe en wat!! Mocht het te slecht zijn, doe ik het niet!! Dit is niet de enige en laatste sgw dus... Ik ga er natuurlijk niet van uit!!!
Citaat:Daar had ik het gisteren ook al met mijn pa over!! Ik ga zaterdags lopen en dan zien we wel hoe en wat!! Mocht het te slecht zijn, doe ik het niet!! Dit is niet de enige en laatste sgw dus... Ik ga er natuurlijk niet van uit!!!
Citaat:Je laatste cross? Waarom?

BuenaVista schreef:Ze zijn meer bang voor het terrein waar de dressuur en springen wordt verreden dan voor de cross!!! Heb al wel gehoord dat er in de L een dikke afsprong in zit (1.2-1.30) en een mexicaanse hoed..

GvdT schreef:Annemiek, weet jij misschien hoe de springtuin erbij ligt? Dressuur is toch al ons slechtste punt dus dan kan ik de bodem nog de schuld geven![]()
Scum, als jij zaterdag naar Markelo gaat kan ik je dan ff sms-en over de bodem?