Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
want die was nogal drammerig vandaag bij Rob. Dus dan moet ik op tijd weer terug..
hoop dat het in Chaam meevalt! 

dyaco schreef:vond de ondergrond vandaag tegen het eind van de dag dus erg zwaar en glad worden denk niet dat ik zal gaan startten als het zo blijft regenen
Misschien werkt het? Vivre schreef:Wij zijn vandaag gaan kijken, tijdens de M cross miezerde het wel wat maar viel nog mee. Aan het begin vd Z begon het te storten, minderde weer wel wat maar bleef wel doorregenen. Bodem was op de meeste plaatsen nog wel goed te doen volgens mij, maar door de regen waren er maar weinig die de tijd haalde. Vond het een mooie cross! Met een paar pittige hindernissen, zoals de normandiebank waar we eventinggek nog super overheen hebben zien gaan! Verder stond vandaag de oude waterbak droog maar neem aan dat die volgende week gevuld is. Heb zin in volgende week!
geeft altijd zo'n kick met rijden
Thanks!!
Iedereen werd van t parkeerterrein afgetrokken. En t inrijterrein voor t springen was compleet veranderd in een modderbad van zo'n 20 cm diep! Het stukje beraf voor de oude waterbak en t stukje erna was denk ik t slechtste, maar dat viel me tijdens de cross gelukkig nog reuze mee. En ik heb als állerlaatste om half 6 gereden
heb dat eigenlijk 's middag na 4'en nog maar een enkeling zien proberen
. Ik was niet van plan om daags van te voren al te gaan verkennen omdat ik zeeen van tijd tussen mijn dressuur en springen heb maar ik denk dat ik zondagmiddag toch maar even ga kijken om te checken hoe het terrein erbij ligt.
) uit. Er moet volgens mij echt wat gebeuren wil het volgende week te doen zijn.