[SGW] Regiotrainingen Regio West, data bekend!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Luuxje

Re: Regiotrainingen Regio West, data bekend!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-08 17:55

Nau zeg dat wel!
Jammer dat ik wel m'n videocamera bij me had, en opgeladen en een bandje erin had gedaan.......maar dat dat nu net een schoonmaakbandje was tja......beetje jammer......

Maar leuk terrein en een heeeel hoop leuke (grensverleggende) sprongen. Haha!

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-08 17:59

tja die van mn mobiel zijn niet zo mooi maar zal ze nog even toesturen aan je Haha!

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-08 18:45

Dus weer een grensverleggende les Haha! Haha!. Daar zit wel het patent op deze trainingen *LOL*

Luuxje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-08 18:51

Ja zeker!
Het was wel een stevig ritje er naartoe maar had goed gezelschap!

Luux vond het daar zo leuk, hij wilde niet meer terug Boos!
Maar gelukkig had ik een hele handige groom bij me OK dan!

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-08 18:59

Huh? Die is altijd zo gemakkelijk juist?

Luuxje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-08 19:02

Apple schreef:
Huh? Die is altijd zo gemakkelijk juist?

Het is af en toe net een puber, laat ik het daar maar op houden.
Of miste hij z'n crossmaatjes?

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-08 19:03

Zou ook nog kunnen Haha!

Zoekend kijken waar Kev bleef Ach gut

Groep was trouwens aardig uitgedunt zeker? Of was er wat opvulling? Van wie hadden jullie les?

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-08 19:10

De paarden vlogen me om de oren, was druk juist! En ik dacht veilig op een rond iets te zitten, ik denk die gaan ze echt nooit doen, maar ja hoor! Clown

Ik word er echt nog handig in he Ju, dat trailer laden Haha!

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-08 19:11

Oh kijk, dat is leuk Lachen. Lekker dat de groep mooi was opgevuld, van ons vaste groepje waren er volgens mij maar 2.

Luuxje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-08 19:19

Apple schreef:
Zou ook nog kunnen Haha!

Zoekend kijken waar Kev bleef Ach gut

Groep was trouwens aardig uitgedunt zeker? Of was er wat opvulling? Van wie hadden jullie les?

Bij nader inzien denk ik dat dat het was. Hij wilde aan hem laten zien, kijk eens wat jij kan kan ik ook weleens! Boos!

Alleen saskia (van die schimmel) was er van onze groep, het paard van d'r vriend/man is voorlopig uitgeschakeld en Floor had een familie-uitje.
We hadden peanutbutter en voor mij 3 vreemden in het groepje. We waren dus met 6 Bloos!
En we hadden les van Michiel.
Maar het was echt leuk daar!! Jammer dat ik het verkeerde bandje in m'n videocamera had gedaan Gestoord

En Tal is echt de trailergoeroe!!!!

En hij liep daar gelijk zonder twijfel het water in, dat geeft moed voor volgende week Knipoog
Laatst bijgewerkt door Luuxje op 25-05-08 19:21, in het totaal 1 keer bewerkt

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-08 19:20

6, dat is vol Bloos!

PB erbij is vast heel gezellig Lachen.

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-08 19:35

Talida schreef:
GvdT! Mag ik Rabet Haha! man wat ziet het er allemaal simpel uit bij jullie! Cool

Bedankt voor het compliment, maar met zo'n kneus achter je aan ziet het er al gauw goed uit. Michiel zou met Pleun gaan praten over onze les, het enige voordeel van die bok was dat ik wel heel veel greppeltjes ed gesprongen heb.

Maakte nog een mooie sprong middenover de punt + takje. Niet zo heel handig dus. Door het gemuts van het bruintje was ze helemaal der ritme kwijt en toen we dat puntje moesten doen holde ze eerst op wat laags af, om vervolgens bagger op de punt uit te komen. Bloos

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-08 19:36

GvdT, dus toch weer een niet goed samengestelde groep voor jullie Scheve mond . Jammer is dat.

Luuxje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-08 19:43

GvdT
Tal en ik hebben het in de auto (tijd zat Knipoog ) nog over je gehad.
Wij willen het ook zo: long way to go......

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-08 19:45

Oh jammer zeg! Vond dat stukje wat ik/we zagen er kwa groep verder niet vervelend uitzien, ik dacht juist nog van nou zo te zien gaat dit goepje wel voor je

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-08 19:54

Ja er zit er 1 bij die alles ophoud. Nu ga ik wsl naar een andere groep, maar eigenlijk vind ik dat zij naar een andere groep moet. Ik denk dat ze op alle sprongen minstens 1 weigering had. Greppeltje ben ik wel tig keer overheen geweest voordat dat beest achter R aankwam. Zelfde gold voor de trakhener, en het heggetje.. Ze ging ook over hindernissen die alleen voor Karin en mij bedoeld waren. Rabette liep 1 keer langs half ingegraven trekker banden, zij meteen achter mij aan. Haar knol stopt natuurlijk en dan blijft zij daar bezig. Ten eerste was het niet de bedoeling dat ze die zou springen en ten tweede duurde het weer een hele tijd voor ik kon, terwijl ik ook een fout/ weigering had te herstellen. Daar baal ik dan van. Mijn paard stop 1 keer en ik kan daarna niet doordraaien/ aanrijden omdat zij daar staat te mutsen. Moet ik op haar wachten. Baal daar best wel van. merrie moet wsl in augustus naar het Z en de trainingen zijn door zo'n griet daar niet op afgestemd, ondanks dat ik wel veel andere dingen mocht doen. Zo ff mijn gal gespuwd Clown

Meiden bedankt voor het compliment, ben ook best wel trots op der, ze is nu net 4,5 jaar zadelmak (en "al" 10) en ze doet altijd erg haar best voor me. Jullie hebben me er zeker niet half naast zien hangen.
Ze is best wel bodemvreesig en dit doet ze dan toch maar even. Ze had totaal geen ervaring op sgw gebied toen ik er kocht.
Eigenlijk had ze vorig jaar al Z mogen lopen, maar daar was ik nog lang niet aan toe Cool

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-08 19:57

Dat is vervelend GvdT Scheve mond

Wat zaten jullie dan dicht achter elkaar? Bij ons is er toch wel redelijke discipline dat iemand eerst zn hele lijntje afmaakt voordat de volgende daar achteraan gaat. Vooral omdat je soms iets overnieuw wilt doen.

Luuxje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-08 20:00

Hhhmmm dat klinkt inderdaad niet echt fijn.
Maar kan me niet voorstellen dat het voor haar prettig is om iedere keer met zo'n (waarschijnlijk) onervaren paard met de cracks mee te willen doen. Ook wel eens fijn een een lijntje te rijden wat wel fijn gaat, spreek uit ervaring Knipoog
Hup skippen uit die groep Extreme duivel

Maar doet ze al vanaf het begin mee want je moet toch met inschrijven je "niveau" doorgeven??

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-08 20:01

Ja, als je het zo stelt kan ik me inderdaad wel voorstellen dat je baalt als een stekker. Luux en ik waren in ieder geval blij dat we niet in jouw groep zaten hoor Afgod

Apple, vond dat in Luux dr groep ook beetje verwarrend, iedereen ging maar al beginnen als er nog iemand bezig is, Michiel heeft maar 1 p ogen. En vond het ook slechte zaak dat men bij de waterbak al sprongetjes aan het doen waren terwijl M nog ff op het terrein bezig was...

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-08 20:03

Dat is apart Scheve mond

Normaal gesproken wordt er wel even gewacht op elkaar en als er al eens wat extra met waterbak oid wordt gedaan dan is dat altijd in overleg (maar goed, merendeel van onze vaste groep was er nu natuurlijk niet Clown )

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-08 20:04

Ik ben ook weer terug! Hoe zijn jullie gegaan?
Jammer dat er iemand in jullie groep zit die het niveau niet aan kan GvdT, dat lijkt me erg vervelend. Ik heb ook een meisje in mijn groep die echt alles eng vind, zelfs in Nieuwveen al, maar het meeste springt ze wel. Ze kijkt er alleen heel bang bij Haha!
Ik vond het terrein zeker de moeite waard Ja Leuk, zoveel hindernissen, en veel verschillende soorten en maten. Sommige hindernissen leken op het eerste gezicht niet echt hoog, maar dan waren ze toch weer wat dikker dan ik dacht!

Toen ik aankwam was ik best wel onder de indruk van de hindernissen, maar toen ik er eenmaal op zat, viel alles me mee. Gelukkig heb ik weer een lekkere training gehad. Vorstin ging alleen weer helemaal zonder controle, dus ik moet van Rom een ongebroken trensje gaan proberen. Op een gegeven moment ging ze weer even achteruit, maar dat was mijn eigen schuld. We hebben onder andere de trakhener gesprongen, het lijntje over de wal-afsprong-boom, haag met greppeltje ervoor, wat in-uitjes, die lijn van de bomen die je schuin moest springen, het lijntje breed-smaller-smalst, en het huisje. Vooral dat lijntje van breed naar smal was leuk! Heb van Rom weer wat tips gekregen waar ik zeker wat mee kan. Ook wat kleine praktische dingetjes.
Jammer dat mijn moeder geen camera bij zich had, want dat waren mooie foto's geworden!
Laatst bijgewerkt door Snoekiej op 25-05-08 20:08, in het totaal 1 keer bewerkt

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-08 20:05

We hadden wat smalletjes geoefend en toen zei Michiel dat ik en nog iemand de banden moesten doen. Ik denk dat zei ervan uit ging dat Rabette het wel in 1 keer zou doen en ze reed gewoon aan, terwijl ze zag dat ik een weigering had gehad Slapen Beetje egoïstisch dus...

Ze is ipv Nelis hier van bokt gekomen. Haar paard was niet rad en ik denk dat wij de enige groep waren waar nog een plekje in was.
De eerste les stopte die alleen op het water, de tweede op het water en de greppel, de derde op water, greppel en trakhener enz enz.

Enne zijn de complimenten gemeend of willen we volgende week een voldoende halen Knipoog Haha!

Luuxje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-08 20:06

Nau soms mag je al wel beginnen als de ander bijna klaar is maar vind dat ook niet prettig.
Waar ik me wel een beetje aan erger is dat als je de ene keer als tweede begint wil je bij het volgende lijntje of sprongetje weer de tweede zijn en niet steeds dan als 1ste dan als 3de enz enz. Want we zitten ten slotte niet in center parcs ROFL

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-08 20:07

Vind ik ook Luux, gewoon een vaste volgorde Haha! Haha!

Luuxje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-08 20:08

GvdT schreef:
Enne zijn de complimenten gemeend of willen we volgende week een voldoende halen Knipoog Haha!

Allebei Haha!