Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Snoekiej schreef:@ Suelza, het eindklassement word bepaald op basis van de tijd geloof ik? In ieder geval heeft de stijlbeoordeling er niets mee te maken

Suelza schreef:Zamero schreef:Nee was mijn haf ook niet hoor, was een andere.
Maar toen ik het eerst las dacht ik owh jee dat is toch niet die van mij en dat was gelukkig ook niet zo.
Want mijn haf was erg braaf en heeft veel gesprongen en wij zijn pas later gestart om 16.51
Hmm dan moet ik jou gezien hebben. Ik zat bij hindernis 2. Wat voor tenue had jij? Had jij niet die donkere haf met de witte manen?

vera_pino schreef:nou hehe ik heb helemaal bijgelezen (ik had gister geen tijd en vandaag school).
Ik heb het gisteren echt top gehad, mooie cross gezellige mensen en een goed gevoel.
dressuur was niet top maar voor een L1 proef goed, ja ik ga dit weekend naar t Z1 dus..
Springen ik wilde gewoon een paar keer springen maar er was iemand heel de tijd aan het weigeren dus kon ik niet over de oxer dus op een gegeven moment moest ik de ring in snel gesprongen maar de ringmeester was erg ongeduldig maar goed
toch foutloos.
toen de cross 1 wat moeizaam maar met aanmoeding van mij en hindernispost goed en de rest van de cross super soms nog wat onzeker een aarzeling op het water (alternatief) en foutloos binnen de tijd! ik helemaal happy was echt goed voor het vertrouwen.
EN Ik WAS EERSTE![]()
iemand nog foto's van nr.65?
enne wat vonden jullie van mijn oranje onderlegde hoofdstel?
dahana schreef:heb net op het beoordelingsformulier van de KNHS gekeken (wat je na de cross krijgt) en daaronder staat als toelichting:
de volgens artikel 312.a van het disciplinereglement Eventing te behalen promotiepunten worden alleen toegekend indien aan de wijze van rijden in de cross country van de combinaties een voldoende beoordeling is toegekend
Beoordeling:
In het protocol geeft elk juryli punten van 0 tot 10 voor de rijkunstige beoordeling.
Een verrichting die door de jury gehonoreerd wordt met een gemiddeld eindcijfer van:
- 5 en hoger geldt als voldoende
- 0 TOT 5 geldt als onvoldoende
Dat betekent dus dat je vanaf de 5 je promotiepunten hebt behaald, want een 5 is voldoende. Dat geldt ook bij dressuur trouwens, een 5 is voldoende.
Dus gefeliciteerd!
? 
Suelza schreef: