Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
jenga_8 schreef:Er zit een coffin in de L!!!!

. In het bos is de bodem overal nog goed. Soms wat modderig. Springparcours stond wel aan de lage kant.
De jury zei dat ze het jammer vond dat hij zo deed, ze had hem met inrijden ook bekeken en vond dat hij leuk liep, dus dat was wel weer een opsteker. Een klein probleempje. Ik wist het onderweg in de proef even niet meer waar ik heen moest(reed hem uit het hoofd) en riep mijn moeder. Was dus eigenlijk gediskwalificeerd, maar de jury zag het gelukkig door de vingers..pffffjiew
In het springparcours was hij echt controleerbaar voor de eerste keer. Had twee balkjes en tijdfouten(iets te rustig
) Eerste balk kwam door domme afstand, tweede balk, pechfout.....

echt erg!
Dressuur ging wel goed, daar stond ik 5e. Springen was ik foutloos. en de cross ging echt bagger, bij de eerste hindernis begon me pony al te flippen en pakte het bit vast en rende weer naar de dressuurring. uiteindelijk tog over hindernis 1 geweest, hindernis 2 goed 3 goed 4 goed 5 goed 6 (hindernis voor het water) had ik een weigering Hij zag het water
toen mog ik de cross nog wel afmaken en de rest ging allemaal goed
knabbelgirl schreef:@SannySunny: Jou heb ik gezien
Er waren enorm veel weigeringen op 3 en op 6aecht erg!
oa ik
knabbelgirl schreef:@SannySunny: Jou heb ik gezien
Er waren enorm veel weigeringen op 3 en op 6aecht erg!
SannySunny schreef:Ik ben net terug, bodem was wel te doen. Dressuur bodem was vanmorgen nog goed. In het bos is de bodem overal nog goed. Soms wat modderig. Springparcours stond wel aan de lage kant.
Dressuur was meneer weer eens in een "stinkmodder in de ring en goed je best doen met inrijden" buiDe jury zei dat ze het jammer vond dat hij zo deed, ze had hem met inrijden ook bekeken en vond dat hij leuk liep, dus dat was wel weer een opsteker. Een klein probleempje. Ik wist het onderweg in de proef even niet meer waar ik heen moest(reed hem uit het hoofd) en riep mijn moeder. Was dus eigenlijk gediskwalificeerd, maar de jury zag het gelukkig door de vingers..pffffjiew
In het springparcours was hij echt controleerbaar voor de eerste keer. Had twee balkjes en tijdfouten(iets te rustig
) Eerste balk kwam door domme afstand, tweede balk, pechfout.....
Cross, foutloos. controleerbaar, iets te traag denk ik, zal nog wel zien.... Geen alternatieven genomen, alles ging super.
Ik vond het een mooie en uitdagende cross, volgens mij hebben veel B-ers het alternatief genomen bij hindernis 3. Die was ook wel vreemd, je reed een beetje op een boom aan
SannySunny schreef:Leuk! hoe zag je eruit, misschien heb ik jouwook gezien en waar?
@Vief heb je nog foto's gemaakt![]()
maar liep gewoon rond 
Tot morgen! 
oke alleen van Laura & Titan maar toch (a)