[SGW] SGW Chaam, de 12e gaat niet door

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

CarpeDiem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-06 15:57

MJ ik heb marieke al gespot!
De fotos van zaterdag staan onder 20 maart

MJ_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-06 16:02

CarpeDiem schreef:
MJ ik heb marieke al gespot!
De fotos van zaterdag staan onder 20 maart

Nee, dit is van 20 maart vorig jaar! Toen sprongen we nog door dat hoefijzer Zijn dus oude foto's!

CarpeDiem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-06 16:04

owh ok.. Sorry.. misschien toch beetje blond dan

CarpeDiem

Re: SGW Chaam, de 12e gaat niet door

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-06 16:05

Er staat wel 2006, dus het was neit zo heel blond van me

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-06 16:18

nee, de fotograaf is ook een beetje blond!
Ik had ook al zitten kijken hoor, maar ik zag dat dat oude hindernissen waren

g0otje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-06 16:27

peanutbutter schreef:
l0ve: mij heb je ook nog gezien Toen je met rob stond te praten stonden mijn moeder en ik ernaast.
Moet wel eerlijk zeggen de Highlines die ik heb gereden waren nooit echt zenuwachtig maar vooral heel stug. Maarja waren ook handelspaarden.

Sorry helemaal niet gezien gewoon!!! Ken je ook eigenlijk niet haha.Maar wat voor higlines heb jij gereden?konden die ook zo onwijs springen?

Maar tino is de grootste zenuwpees die ik ken echt verschrikkelijk. Maar dat komt ook wel een groot deel door zijn achtergrond denk ik.
Voordat ik heb ging rijden was ie altijd nogal geforceerd (lees: met harde hand en slof) gereden en kon ie alleen nog maar stijgeren als ie druk voelde. Dit totdat ze zo bang van hem werden dat ze hem verkcoht hebben.
De nieuwe eigenaar heeft tino alleen af en toe in het bos gereden en meer had ie toen nog niet gedaan.
Bij mij kreeg ie ineens alles te zien, en vooral door de wedstrijden en het springen en crossen was hij overrompelt. Vandaar ook die stress, maar ik denk dat dit er nooit meer uitgaat.
Hij vind het gewoon onwijs leuk en is bang om fouten te maken!!!

@Marieke: jha ik weet wel dat het ook een Utopia is, maar ik bedoelde hoe kan ze weten datze dezelfde moeder hebben!!! Maar ben er al achter: dat staat op paardenfokken. nl

g0otje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-06 16:55

miss_jumpy schreef:
Hier zag ik nog foto's van de zondag!
http://www.evenementenfoto.com/

Ze missen ook elke keer mij he!!! Haha 163 stond er wel op !! ik was 162.

Die van voruwenpolder vorig jaar had ik ook nog niet gezien. Hele mooie fotos!!

_lautje_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-06 17:05

Die Highlines die ik reed waren puur voor de dressuurhandel. Kan ze niet echt herinneren als fijn. Vaak juist heel koud en stug. 1 kende iedereen ook maar onder 1 naam en dat was stugge hond.
Was niet zo'n lieverdje.

Als ik eerlijk ben heb ik dus niet ect al te goede herinneringen aan die Highlines

g0otje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-06 18:27

haha klinkt absoluut niet als tino. Zelfs huub heeft nog nooit zo'n fijn paard gereden zegt ie altijd.
Maar heb gelukkig tino alles zelf aan kunnen leren!! Drm miss dat ie niet zo stug is ik weet het niet

_lautje_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-06 18:36

Ja, ik weet niet. Je hoort het vaker van ze.
Maar ja ieder paard heeft natuurlijk ook een moeder hè.

g0otje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-06 07:55

haha jha id!! ik heb tino ook niet gekocht om zijn afstammeling. Maar om zijn grote hart, fijne mond en fijn karakter!!! Denk ook dat tino heel veel op zijn moeder lijkt, want hij heeft heel veel overeenkomsten qua karakter enzo met die kanita utopia van alice!

Ribay

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-06 08:32

L0ve: Ik snap eigenlijk niet dat jij die Kanita Utopia niet kent??? Die heeft hier in de regio altijd wedstrijden gelopen! (Stond altijd in Oud-Gastel!!)

g0otje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-06 11:24

jha met andor leeuw!! En johny heren. Ik ken het paard wel, maar niemand heeft ooit verteld dat ze dezelfde moeder had als tino

Ribay

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-06 11:49

Oh oke, maar je kent het paard dus wel! Ik wou al zeggen dat kan toch bijna niet anders! Paard liep hier altijd alle prijzen bij elkaar in het ZZ-springen!! Wel knap trouwens dat het paard nu zo braaf en makkelijk een cross loopt!! Zag dat ie in Etten al in het M mee loopt?! Erg knap hoor, met meerdere ruiters ZZ-Licht dressuur, ZZ-springen en nu SGW!

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-06 14:35

L0ve schreef:
miss_jumpy schreef:
Hier zag ik nog foto's van de zondag!
http://www.evenementenfoto.com/

Ze missen ook elke keer mij he!!! Haha 163 stond er wel op !! ik was 162.

Die van voruwenpolder vorig jaar had ik ook nog niet gezien. Hele mooie fotos!!

Mij hebben ze ook precies gemist
Ik was 106, en 105 is wel een foto van..

g0otje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-06 17:10

@ribay: jhaa super paardje!!! Schijnt ook een heel groot hart te hebben. Alice zei nog voor dat ze de cross had gereden dat ze haar zo in de 1* durfde te starten!!!Dus moet ze wel een fijn gevoel hebben gegeven.
Jha ik vroeg aan de eigenaresse hoe het paard heette toen ze na tino kwam kijken, en toen zei ik meteen oo die heeft Andor gereden.

Eventinggek

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-06 18:52

sfranken schreef:
Joepi, een heerlijke start van het SGW seizoen gehad. Met Jupiter voor het eerst Z gestart. Twee balken met springen en 1 weigering in de cross, maar super tevreden. Overal rechtdoor gegaan (behalve na mn weigering) In het begin moest hij er nog een beetje inkomen maar na hindernis 7 ging hij verder super. Met Tenda had ik het L gewonnen. Vierde na de dressuur en daarna geen fouten erbij. Lekker gegaan dus. Groetjes Sabine

Goed gedaan Sabine!! echt super met Jupiter! en met Tenda natuurlijk ook

Ik ben net terug van skivakantie en probeer alles bij te lezen, heb Chaam dus jammer genoeg niet mee kunnen rijden was echt balen. maarja, wel fijne vakantie gehad

sfranken

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-06 21:13

Hee suus, gaaf hè, ging echt fijn!!! Heb al weer helemaal zin in Etten Leur. Zie ik je daar weer Groetjes

patsmu

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-06 12:48

Sabine kei goed man!!
Suus hoe was je vakantie?? Lekker geskied???
Heb ook kei zin in Etten Leur.
Kon helaas niet naar Chaam, mijn M paard niet fit geen grooms en geen chauffeur voor de vrachtwagen. Ons linda was net 2 dagen van te voren bevallen van haar eerste kindje.. Een meiske.. Kei lief.
Maar ben vorige week zelf geslaagd voor het vrachtwagen rijbewijs gelukkig.. Dus kan voortaan overal zelf heen tuffen..

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-06 13:00

Gefeliciteerd met je vrachtwagenrijbewijs en je nichtje (ik denk dat ze dat is tenminste)!

g0otje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-06 13:11

patsmu: wrm was je dan gister met de trailer? haha zag je aan komen rijden, toen reden wij net weg. Super dat je het gehaald hebt!!! In 1x???
En gefeliciteerd met je nichtje. Hoe heet ze?

patsmu

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-06 14:45

Dat gaat een beetje sneller als met de vrachtwagen.. Praktijk in 1x jaja. De theorhie techniek heb ik een paar x vaker over gedaan.haha.
Ze heet Jody dank je wel

floor01

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-06 15:25

Patsmu proficiat!! scheelt alweer als je zelf kan rijden!

g0otje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-06 16:15

patsmu: ik heb ook 2x over techniek gegaan. Is niet te doen voor vrouwen joh!! Heb je eigenlijk al op huub gestemd?
wel ff doen he!!

patsmu

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-06 07:27

Jaja heb op je lover gestemd al een paar keer ....Maar ook 1x op iris....Hihi...
Margo waar heb je dat gedaan bij Blom in Etten Leur? Loraine vertelde maandag dat ze het ook daar heeft gehaald....
Jij ook de 1e keer voor het rijden geslaagd?? Heeft Huub het eigelijk ook, die hebben toch ook een vrachtwagen bij hun thuis??