Ofwel.. ik ging even met papsie zwemmen en moest natuurlijk even bewijzen dat ik nog wel even het bad onderdoor kan zwemmen..
Damn dat had ik al een paar jaar niet gedaan, maar het is gelukt!
Kim --> 4?? Zo dan moest je wel lang wachten!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Lekker bekkie ook 
Voor niets kun je overal wel aan de gang, maar zodra er salaris ed betaald moet gaan worden wordt het moeilijker...
(daarom ben ik ook maar een 'echte' opleiding gaan doen
)
Ga zo mijn eigen paardjes nog even doen, maar moet even wachten tot mijn ouders terug zijn. Mijn vader is vanmiddag in elkaar geslagen op de pomp en ze zijn nu naar de huisartsenpost. En ik kan nu mijn zusje niet alleen thuis laten natuurlijk.
(en lang leve het ophaaltrensje)
Houdt het bij mensen.
Ben nog jong genoeg als ik klaar ben

Misschien dat ze hem toch richting ziekenhuis gestuurd hebben voor een scan
(huisartsenpost maakte een afspraak met hem voor 20.20 en dat is hier vijf minuten vandaan...)
) Ik deed nog maar net mee, was niet bekend met de zwembad blackout en had dus flink staan hyperventileren. Ik kom halverwege de lange kant (schreef bijna zijde
) en denk "even gas, dat moet lukken". Daarna ben ik dus een stuk kwijt. Antoine zwom achter me en zag mij even boven komen en vervolgens weer omlaag gaan. Hij dacht dat ik de lengte ging afmaken, maar ik was dus al bewusteloos op dat moment. Toen hij zelf boven kwam en mij niet zag, had hij door dat er iets mis was. Ik ben uit het water gevist en net toen ze wilden gaan beademen, ben ik bijgekomen. Vanaf daar weet ik het weer, ik dacht namelijk "ik heb geen zin om op te staan, het is nog veel te vroeg". Ikben voor de zekerheid een nacht in het ziekenhuis gehouden, maar het is allemaal erg meegevallen. Dat was wel gewoon geluk.
Had ik ook wel even kunnen doen...
Ja, ik moet er ook nog steeds aan wennen.

?
) klinkt gewoon wel stoer