helaas heb ik daar maar een foto van en is het ook niet een beste..
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
No_No schreef:[ Afbeelding ]
Maar goed.. Cross ging super goed.. alleen ik dacht dat de cross langer zou zijn, en ben dus een extra rondje over het maisveld gereden
Springen ging goed, maar helaas 1 balk... Ik ben ook benieuwd naar de uitslagen... dus laat maar komen.. Indy_Mouse_9 schreef:No_No schreef:[ Afbeelding ]
Dat ben ik! (Mits ik goed gequote heb)
No_no, heb je nog meer van ons? Vos in zwart-oranje en nummer 92. Kan je m mssn via PB sturen? Anders zou ik m wel graag via de mail krijgen, dan stuur ik je m'n adres even.
Ik ben wel tevreden, Fox heeft z'n crosstandje verbeterd, meer gegaloppeerd, meer hindernissen vanuit galop, en ook lekker versneld op de lange stukken. Helaas 2 balken in t parcours omdat ik niet ff een rondje weer heb losgereden na t wachten na de cross...
MirandaSt schreef:Vandaag ook mee gedaan... voor de 1ste x. Super tevreden.. met mijn grote paard (1.80) tussen de pony's voelde ik me wel een beetje een mietjeMaar goed.. Cross ging super goed.. alleen ik dacht dat de cross langer zou zijn, en ben dus een extra rondje over het maisveld gereden
Springen ging goed, maar helaas 1 balk... Ik ben ook benieuwd naar de uitslagen... dus laat maar komen..
Niene87 schreef:MirandaSt schreef:Vandaag ook mee gedaan... voor de 1ste x. Super tevreden.. met mijn grote paard (1.80) tussen de pony's voelde ik me wel een beetje een mietjeMaar goed.. Cross ging super goed.. alleen ik dacht dat de cross langer zou zijn, en ben dus een extra rondje over het maisveld gereden
Springen ging goed, maar helaas 1 balk... Ik ben ook benieuwd naar de uitslagen... dus laat maar komen..
Langer my god wij waren wel even op aan het einde van de cross hahah