Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Antonius schreef:Hey!!
ik erger er mij ook aan dat het voorprogramma van diepenbeek nog niet online staat! Over minder dan 3 weken sluiten de inschrijvingen... Tot vorig jaar ging dit veel sneller, vind dat tot nu toe alles laat is dit jaar. Ik denk voor Waregem dat de startlijsten ook maar donderdag online stonden ipv woensdag zoals in het reglement staat.
Ik heb wel al eens gemaild en zowel OCC als CNC zal over 2 dagen verlopen voor Diepenbeek. Wel goed voor mij, want enkele rit 150km, dat zag ik niet zitten, maar op 2 dagen is perfect!
Gaat je vriend dan met je paard rijden in Diepenbeek?
Varekaj schreef:Daaph: daarmee bedoel ik, hoe ziet zo'n dag/weekend eruit? Welke proeven vallen wanneer, hoe bereid je je daarop voor, hoe doe je terreinverkenning/opwarming/cooling down, hoe weet je waar je wanneer wordt verwacht... Voor springen en dressuur heb ik op stal zat mensen die me daarmee kunnen helpen, maar voor cross is er niemand. Je kan er wel dingen over opzoeken en info vragen maar een paar keer meelopen en zien hoe het echt in zijn werk gaat is nog heel wat anders.