Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Heel lastig en idd vooral thuis lastig, op wedstrijd is ze geconcentreerder.
En dan zijn we inmiddels zo verwend dat we ook graag eens in een ander bos gaan rijden
Mijn schema van afgelopen week:

Als ik niet rijd, ga ik overigens doorgaans wel naar stal om ze even te zien en te verzorgen (oude merrie heeft cushing en dus pillen)
Zometeen even passen bij paardlief. Beschermers zien er in elk geval goed uit
. Hij wordt zeker twee en soms drie keer per week op de baan gereden, ene week is er spring en de andere week dressuurles. Gemiddeld ook 1 dagje echt vrij, zeker als hij ook het land op gaat. Andere dagen dressuur in de bak. Hij loopt dus 6 dagen in de week. Crossles is niet regelmatig, we hebben ook geen vaste dagen voor baan of bak, behalve wanneer er gecrosst is dan mag hij de dag erop naar buiten, lang en laag en lekker uit galopperen om de spiertjes los te maken.
Ik heb gisteren ook erg lekker gereden tijdens mijn springles. Ik hou totaal niet van trippels, maar deze hebben we twee keer super gesprongen! (tweede keer wat hoger dan de eerste keer) Helaas stond precies net bij die sprong een andere ruiter voor de camera, dus heb het helaas niet op beeld jammer genoeg

* Vanmiddag krijg ik nog wat foto's en filmpjes van de les dus ben heel benieuwd of het ook zo tof er uit zag dan dat het voelde. Kan niet wachten tot de oefencross in BN 9 maart!

. Ik had springles maar deze maar afgezegd het kwam met bakken uit de lucht vallen. Jammer. Ik heb nieuwe brede beugels gekocht en die wilde ik dolgraag testen. Dan morgen maar bij Alice. Hebben jullie nog gereden?streep schreef:wat een weer. Ik dacht wie weet regent het bij stal wel wat minder. De stal is hier 2 km vandaan maar ja je kan toch hoop hebben. Ik had springles maar deze maar afgezegd het kwam met bakken uit de lucht vallen. Jammer. Ik heb nieuwe brede beugels gekocht en die wilde ik dolgraag testen. Dan morgen maar bij Alice. Hebben jullie nog gereden?
@ bar waar kan ik die regiotrainingen zien? Zijn die voor iedereen?