Kris, ik drink heel regelmatig met de meiden een portje. Ober op schiphol vond dat toen heel grappig!
muts_marijke
Geplaatst: 25-01-13 14:29
Ooooh ja Noor, dat is goed! Slim! Zou ik dan nog wel wat chippies meenemen? Altijd wel lekker om iets te knagen te hebben toch? En ik wil graag antwoord, moet ik nog (minder zout als de vorige keer) soep meenemen????? @ TG hahahaha van Bavaria is er 0.0% bier. @ Margreet dat zou ik echt super leuk vinden!
Kris
Geplaatst: 25-01-13 14:30
Stom is dat hè, ik vraag regelmatig in een uitgaansgelegenheid om een rode port en dan kijken mensen me heel raar aan! Thuis ook heerlijk, met een frans kaasplankje MM, ik ben niet van de soep, hoeft voor mij dus niet
Leuk dat je toch komt Margreet!! Vinden m'n ouders ook leuk! Ehm.. Kweet niet zo wat nog nodig is. Misshien nog een vleesgerecht? Of hebben we sie ook genoeg?
Collega was erg blij dat ik 's ochtends werk vanaf 6 uur op zaterdag... Betekent dat hij nog naar de markt kan 's ochtends Hachee is lekker! Nu ik mijn zuurvlees heb geschrapt, komt dat idd mooi uit Of met polenta, Sim!
Ik maak nog wel een pan verse appelmoes met kaneel, is ook lekker. Aardappelpuree moet ik even over nadenken, misschien eerder maken en dan opwarmen in de magnetron?