Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
vascol schreef:Zo is het ook Noor! Positief blijven denken!! De bodem was met de oefencross prima, daarna is het alleen maar droog geweest dus dat zal wel goed komen!! Succes met de laatste lootjes!

Lauura schreef:vascol schreef:Zo is het ook Noor! Positief blijven denken!! De bodem was met de oefencross prima, daarna is het alleen maar droog geweest dus dat zal wel goed komen!! Succes met de laatste lootjes!
Vond je? Er zaten aardig wat slechte plekken in en ik ben nog onderuit gegaan op de draai naar de waterbak
Nickeltje schreef:_Sim_ schreef:Hoe laat moet je dressuren marije? Kan wel kijken of ik kan lezen of hubbie. Heb na mijn (vroege) dressuur toch tijd zat.
Om 9u, of 9u3 ofzo... tamelijk vroeg. Zijn jullie dan al op het terrein?
Lauura schreef:vascol schreef:Zo is het ook Noor! Positief blijven denken!! De bodem was met de oefencross prima, daarna is het alleen maar droog geweest dus dat zal wel goed komen!! Succes met de laatste lootjes!
Vond je? Er zaten aardig wat slechte plekken in en ik ben nog onderuit gegaan op de draai naar de waterbak