Hier een uitgebreider verslag!
Om 5 uur ging de wekker, om 7 uur zette ik Obi op de trailer. Lekker door kunnen rijden en waren iets over 9 uur aanwezig in Hoogenweg. Paard lekker binnen op stal gezet (naast Rosa, waar ik pas achter kwam toen ze haar paard aansprak en ik dat een bekende naam vond). Binnen losgereden voor de dressuur en toen de ring in. Heb een hele fijne proef gereden, Obi sprong 1 keer aan in galop bij de middendraf en verder top! Vond wel dat er een beetje gepunt werd zoals bij een "echte" dressuurwedstrijd
186 punten.Toen begon het lange wachten..... Samen met Rosa de cross verkend en tot op het bot nat geregend.
5 uur later opgezadeld voor het springen, binnen een huppeltje gesprongen en toen waren we er al wel klaar voor. Vond het springen erg laag staan, maar het was spekglad, dus misschien maar goed ook.
Foutloos parcourtje gesprongen, door naar de keuring en de cross in. Wat een bagger zijn we tegen gekomen. Ik ben als 1 van de laatste gestart geloof ik en dat was te merken. Kwamen tussen de aardappelen gewoon niet meer vooruit. Arme paard zakte zover weg! Lekker foutloos gereden en een tijd van 3:42. Veel te langzaam, maar heb niet op de tijd gelet. Wilde een foutloos rondje voor 2 winstpuntjes. We gaan nu na twee crossen al over naar de L in Ermelo.
Toen weer wachten en uiteindelijk gezellig gezeten met een aantal van jullie!
Ik was uiteindelijk om 23:30 thuis. Onwijs tevreden en super trots op mijn paard!
Gemiddeld een 7,1 op stijl! Daar ben ik echt blij mee! Wel jammer dat je paard aan het ploeteren is om door een knollenveld heen te komen en dat er dan op je stijlcoupon staat dat je hem meer op zijn achterhand moet laten galoperen
Ik was al blij dat ik nog kon galoperen in de drek

?

Wat is er gebeurd? Is het door de bodem gekomen of?? Hopelijk hersteld het gauw 
)