[SGW] [HK] SGW #18: kijk ons gaan, het nieuwe seizoen komt er aan!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Mootje

Re: [HK] SGW #18: kijk ons gaan, het nieuwe seizoen komt er aan!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 23:24

Ik heb nog nooit verenigingslessen oid gehad, wel 2x in de week privéles. Als de instructie van de vereniging je aanstaat volgens mij ideaal en beter voor je portomonnee!
Eef, kleine caap is inderdaad sprekend grote Caap :D
Vief, leuke aankoop!!

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 23:29

Mini Caap is inderdaad net grote Caap!! Leuk is dat he, had zo ook foto gezien van What als veulentje. Ook echt net grote What. :D
Goede aankoop Vief!!

Ik hoorde vandaag op stage dat er ook carnaval gevierd wordt op net 15/ 20 minuten afstand bij mij vandaan! Wist ik heel niet en woon al mijn hele leven hier, shame on me. ;) Ga eens even kijken of ik slachtoffesr kan vinden die mee willen. :D
Duik nu snel bedje weer in, morgen vroeg weer in de trein naar A'dam. Trusten! :wave:

Mister T

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 23:36

Mootje: BIKKEL!!!!!
Eef: wat een poepie! ;) inderdaad niet veel veranderd!
Vief: dat is leuk shoppen :D
Suikermeisje: tjah dat is vaak zo met clublessen! ik ben door een kleinerende instructeur (hij vond me geen talent hebben geloof ik dus negeerde me gewoon of beledigde me!) ook overgestapt op privelessen en toen ging het opeens een stuk beter met springen.. rara hoe kan dat :P nu ben ik wel ergens anders lid, maar privelessen blijven wel erg fijn!
Jeroen: hoe voelt het nou om te verliezen?! :))
TG: mooi springpaardje

Uiteindelijk ben ik helemaal naar utrecht gereisd voor krap een uur college! nutteloos... :O
Woensdag ga ik met de hele stal naar Warhorse..Ik denk dat we allemaal als echte pennymeisjes een potje gaan janken :+

Mister T

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 23:58

Sannnn schreef:
Mini Caap is inderdaad net grote Caap!! Leuk is dat he, had zo ook foto gezien van What als veulentje. Ook echt net grote What. :D
Goede aankoop Vief!!

Ik hoorde vandaag op stage dat er ook carnaval gevierd wordt op net 15/ 20 minuten afstand bij mij vandaan! Wist ik heel niet en woon al mijn hele leven hier, shame on me. ;) Ga eens even kijken of ik slachtoffesr kan vinden die mee willen. :D
Duik nu snel bedje weer in, morgen vroeg weer in de trein naar A'dam. Trusten! :wave:

Owhjaah?! waar dan? dan heb ik ook wat gemist! :j Ik ken in deze regio alleen hoogland, hooglanderveen (erg klein) en Achterveld waar ze carnaval vieren :+

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 23:58

Vief, zijn papa is Turbo van 't Gestelhof. Daar lijkt hij heel erg op, die heeft ook zo'n brutale kop. :D
Sann, grappig is dat he! Uiteindelijk worden ze alleen een beetje groter.
Mister T, dat lijkt mij inderdaad een echte jankfilm haha

Trusten!

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-12 00:01

Zit zo nu en dan wel eens op vakantieveilingen te kijken/bieden. Nooit gelukt.
Ma wilde ook wel even proberen. Dus ik douche sta er net onder, je hebt gewonnen. Thanks ma
2 overnachtingen naar winterberg. Nu even slachtoffer vinden. Want meeste willen/durven niet te skieen.
Is dat trouwens nog te doen in (begin)maart?

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 00:03

in winterberg zal dat niet meevallen xxitsmexx. Wij zijn er vorig jaar februari geweest en heel winterberg was groen. Maar omdat er wel sneeuw geweest was, wisten ze de pistes met sneeuwkanonnen beskibaar (is dat een woord??) te houden. Op mijn fb heb ik een foto dat we in de lift zitten. Raar gezicht, in vol ornaat in de lift en geen sneeuw te zien :-)

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 00:04

Winterberg is goed te doen als er net verse sneeuw ligt en het nog vriest. Ik ben er ook al meerdere keren in maart geweest. Het is ook goed aan te rijden: ik stond binnen 3 uur op de piste :')

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-12 00:19

okay.ga het gewoon proberen. Je weet ook nog niet wat het weer doet. morgen maar even locatie zoeken voor skihuur daar dicht bij het hotel.

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 00:20

TG die balken mogen van haar wel hoger ;)
Leliaardje ter geruststelling tot en met Z pony's leverde hindernis 4 nog uitgebelden op. Hindernis 8/10 heeft bij de paarden iets van 2 valpartijen en 5 uitgebelden opgeleverd en een heleboel weigeringen. Dus wat dat betreft was Giga niet de enige
Anne vervelend zo een uitslag waar je eigenlijk niks mee kan
Sultank dan heb je waarschijnlijk mijn tweede parcours ook gezien, ik reed voor Laurie. Niet dat het mijne zo leuk om te bekijken was. Ook jammer van je eigen parcours
Margreet ik woon een kleine 20 km van Rheden en bij mij ligt sneeuw maar niet zo erg dat ik vrees voor vallende takken
Corien balen van de allergische reactie van Jack
Vief dat is nog eens een koopje
Suikermeisje ik zou niet meer bij haar rijden, clubles of geen clubles is gewoon verspilde tijd om bij een niet passende instructeur te rijden is mijn idee
Itsme veel plezier in Winterberg

Ik sprak nog een stalgenoot vandaag over mijn parcours. Ik was een beetje over mijn zeik van Ferrose haar gedrag na mijn eerste parcours dus besloot ze mijn tweede parcours te bekijken om te zien of ik nou zo raar deed (ik zei dat Ferrose zo wel eens heel snel te koop kon komen te staan) of dat het wel meeviel. Zegt ze vandaag; Ferrose loopt daar vrolijk rond met haar oortjes naar voren en je zag gewoon aan haar dat als ze als ze het gekund had 2 middelvingers naar je opgestoken had.

Dat klopt helemaal met mijn gevoel. Ferrose zat me gewoon uit te lachen, er bewust een potje van te maken en vond het allemaal nog grappig ook. Dus vandaag had ik een relaxtere training gepland staan maar toen ze alleen maar kon wegspringen bij de deur er toch maar even wat serieus van gemaakt en ze had door dat het me ernsting menens was. Tja zij wil een dressuurpaard worden :+
Laatst bijgewerkt door Joki op 31-01-12 00:40, in het totaal 1 keer bewerkt

Watapatja

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 00:32

aaaah zag een lieve foto van baby caao voorbij komen <3 (aleen beetje jammer van het blauwe halster :P )
zag nog mooie springfoto's voorbij komen
niet zo goede MRI uitslagen...
Noor haar paard heeft zich lekker uitgeleefd
Mirthe sluit haar laptop op de tv aan (NICEE O:) ) wil ik ook eigenlijk maar dan moet ik eerst een grotere tv :=
Sarah was alweer aan de studie
en er was een kachel op het werk kapot...:\
verder weet ik het niet meer :#

vanmiddag toppers getraind en weer beetje aan het verhuizen geweest. morgen vroeg weer paardjes trainen en dan even paar uurtjes naar school B-)

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 07:58

Goeiemoggel

Hier weer vroeg voor mijn doen ;)
Fijne dag allemaal

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 08:10

Ik heb dat verhaal over een deel afsluiten van de Posbank uit de Telegraaf, don't ask me.
Ben al in de kleren, zo honden eruit want ze komen tussen 8-12 schuifdeuren en andere planken brengen, de praktijkkamer kom nu op de zolderkamer van Noor, en daarna ga ik nog de logeerkamer en mijn slaapkamer opknappen.
Je moet toch wat te doen hebben.

Allemaal een hele prettige dag!

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 08:54

moguh ladies..

koud buiten, maar dadelijk toch nog ff uurtje les geven en vief blij maken met een kaartje.. :)
netjes bijgelezen over lessen, clubinstructies, kou, hardlopen in de kou, en kapotte kachels op't werk..

bijna den bosch... (zin in!!!!)

@ itsme: ben ook paar keer in winterberg geweest, meestal eind januari: sneeuw was altijd goed, skieen ging niet altijd even goed, maar dat lag meer aan mijn capaciteiten :P ( op de 'steilste' helling in winterberg denken dat je rechts langs dat meisje skied, of links, misschien toch rechts, NEE LINKS!! en vervolgens er midden op knallen..., en dat is dan nog gefilmd ook... :P )

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 09:04

wat voor opleiding doe je mister T?

Het lastige is dat we thuis een buitenbak hebben, en het is wel lekker om dan 1x pw in een binnenbak te kunnen rijden zonder dat je portemonnee gelijk leeg is.
En in april zijn de buitenlessen weer, krijg ik mn oude weer terug.
En ga met mijn moesje binnenkort weekendje weg naar een vriendin van haar die ook lessen geeft. Dus dan heb ik 2 dagen hulp en dan komt het ook wel weer goed. Hij loopt nu niet verkeerd en die instructrice is onvoorspelbaar, ze is elke week anders.

Joki. Lastig met je paard maar wel fijn dat je nu weet wat het is.

Itsme, leuk zeg! Moeders zijn gewoon kei handig daarin haha. Maar heb geen idee of het in maart te doen is. Maar nu is het later winter dus opzich wel kans dat er nog sneeuw ligt.

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 09:06

@ MisterT: verliezen?? was was dat ook alweer??? jij bent de ervaringsdeskundige, les eens uit.. :P

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 09:08

haha dat zal er leuk uitgezien hebben weule :P

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 10:04

Morning!
Wij gaan op wintersport :D :D In maart. Heb er zin an.

Eef, ik vind kleine Caap ook sprekend op grote Caap lijken :) Leuk zo'n foto, die zou ik ook wel van Jer willen!
Corien, balen van Jack. Hoop dat het snel weer beter gaat.
Mootje, bikkel!

Vanavond even naar de binnenbak met Jer :brr:

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-12 10:10

noor waar ga je naar toe?
ik ga het gewoon proberen voor begin maart. rest is al vol. Maar ik kan ook nog niet zo heel goed skieen.

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 10:15

Goedemorgen allen.
Lekker er gaan er weer een paar op wintersport, ik wil ook nog wel een keertje!!
Weule: weet jij wat voor aktiviteiten er eind van de middag. begin van de middag op het knhs-centrum zijn? Ik moet er heen, en mijn man gaat mee, maar moet daar dus een paar uur zoet brengen. Nou amuseert hij zich vrij snel, maar als er wat te zien is op paardengebied is dat wel leuk natuurlijk. Dus als jij het weet???? ben ik blij als je me even wijzer maakt.

En voor iedereen die denkt dat ik zo weinig slaap (wat eigenlijk wel zo is), vanmorgen heb ik tot kwart!!! over!!! 8!!!!! uitgeslapen!!!! Yeah.....

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 10:19

Mendy, volgens mij gaan we naar Obertaurn in Oostenrijk, maar we gaan niets boeken hoor.

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-12 10:34

Nou ik heb net geboekt voor 6-7-8 maart anders kwam je al aan eind maart en of er dan nog sneeuw ligt geen idee. denk begin maart nog iets kans.

niets boeken? ga je daar gewoon een hotel ofzo zoeken?

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 10:35

Ja, het is dan vlak na de krokus. Vriendje gaat al jaren zonder te boeken, dus dat moet lukken :)

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 10:44

Achterveld bedoelde ik MisterT, is dat leuk daar??
Gaaf Noor!! Hoelang gaan jullie?

Ik ben in slaap gevallen in de trein en sta nu in Hoorn ipv in Amsterdam. Snuggere actie dus.. Nog hartstikke koud ook.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 10:45

Leuk Noor, met wie ga je?
Ik ga 17 maart naar Frankrijk (grand massif) voor iets meer dan een week en ga 29 maart al weer naar Oostenrijk (hintertux) :D

Net bij de TA geweest en binnen 2 minuten stond ik alweer buiten met een nieuwe afspraak. Geen gaatjes of andere enge dingen dus!