Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
gw00n_ver00n schreef:Kan iemand mij misschien de crossdata van mei vertellen? Deze topic heeft 21 pagina;s en geen zin om die ALLEMAAL door te bladeren als iemand ze me miss zo kan vertellen![]()
Van jullie weet ik ze per mail maar zou graag mei/juni even willen weten.
Alvast bedankt!
Lousje22 schreef:Zaterdag 12-5-2012
Zaterdag 19-5-2012
Zaterdag 26-5-2012
Pagina 1
) Vincy schreef:Jammer dat de endurance in Zelhem niet door gaat! Wat is de reden? Anders was ik zeker even komen kijken!!
en daar is ook niemand blij mee, zeker aangezien Banholt ook niet doorgaat en het wilde verplaatsen naar de datum van Zelhem. dit kon niet doorgaan aangezien Zelhem was en nu gaan beide wedstrijden niet door
zie het topic in [END]
Ik heb ook nog een gaatje in mijn te drukke agenda gevonden en kom met 3 andere stalgenoten op 29 juli nog een keertje mee trainen
josewoos schreef:Ik heb ook nog een gaatje in mijn te drukke agenda gevonden en kom met 3 andere stalgenoten op 29 juli nog een keertje mee trainen
Lousje22 schreef:Ik heb me opgegeven voor 19 mei, in de puppyles. Word de tweede keer met dit paardje, vorige keer was ze erg enthousiast (en versleten haha).
super dat je nog een keer komt en je zult zien dat het veel beter gaat dan de vorige keer
Citaat:de 1e keer zijn ze vaak geestelijk inderdaad helemaal op, een hoop nieuwe dingen te verwerkensuper dat je nog een keer komt en je zult zien dat het veel beter gaat dan de vorige keer
Lousje22 schreef:Citaat:de 1e keer zijn ze vaak geestelijk inderdaad helemaal op, een hoop nieuwe dingen te verwerkensuper dat je nog een keer komt en je zult zien dat het veel beter gaat dan de vorige keer
Ja dat merkte ik zaterdag ook met Clinic springen, normaal sjeest ze wel een uur door ondanks dat ze pas twee maandjes aan het springen is en ook dressuurmatig pas drie maanden echt wat moet doen, maar ze was nu echt moe. Met de cross voelde ik me net een rare die maar zat te schoppen en d'r paard aan zat te moedigen om vooruit te gaan. Uiteindelijk deed ze het wel gelukkig.
Heb d'r nu al zin in!! Zolang m'n paard het leuk vind blijf ik wel komen haha.
AshleyvdH schreef:19 mei ben ik er ook met Dodge in de beginners.
Helaas niet met Bentley die is niet goed.josewoos schreef:Ik heb ook nog een gaatje in mijn te drukke agenda gevonden en kom met 3 andere stalgenoten op 29 juli nog een keertje mee trainen
Ik ben 1 van die stalgenoten!
Stal_Fiore schreef:Is er voor 19 mei nog plek voor een beginner (geen puppy)?
Is dat in de ochtend?