[SGW] [hk] SGW deel 17: Zon of regen, SGW'ers kom je overal tegen.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

weule

Re: [hk] SGW deel 17: Zon of regen, SGW'ers kom je overal tegen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-11 12:46

nu moet je langs de weg terugstappen (maar daar rijdt bijna nooit een auto) die ook langs de bulten komt. Maar het scheelt zeker 40% met het terugstappen van de laatste jaren...

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-11 13:07

Ben erg benieuwd naar de cross :) Hopelijk werkt het weer een beetje mee!

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-11 13:10

:wave:

Wat een belachelijk gedoe inderdaad in het topic van Vasse... :n Die opmerking was echt banketstaaf ja Mandy!

Mooi dat het weer wat beter gaat met Vorstin Shanouk!
Balen van je wps zeg Sarah! Hoop dat het wordt opgelost.
Gefeliciteerd met je dressuurpunten Evelien!
:(:) voor TG haar spierpijn. O:)

Cinderella krijgt zo weer springtraining. 8-)
Maandag voor het eerst op Catweazle gezeten, ging heel goed! Braaf beest. :) Vanavond weer en dan komtie zondag naar huis denk ik!

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-11 13:48

middag!
Ik zit alweer thuis, vanochtend deed mijn blaasontsteking weer heel erg au

wat een gedoe zeg daar in vasse, ik vond het ook altijd wel een leuke cross maar ben nu blij dat ik niet ben geweest en voor neede heb gekozen

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-11 13:53

Hoeveel crossen hebben jullie gereden dit jaar? Even tellen: OK, Vlietlanden, MB, WW en Texel. En dan nog Hattem en Barchem. In totaal dus 7 voor mij. Jammer dat Ermelo en Oenkerk afgelast werd en ik niet op de vervangende dagen kon.

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-11 13:54

Wat goed Hilde, heb je foto van Catweazle?

Bianca, heb je wel antibiotica?

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-11 13:56

Ik heb met TG gereden: Chaam, Markelo, Westerbork, Castenray, Oudkarpsel en Maarsbergen.
En Texel met Austin.

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-11 13:58

Ik heb met What: Castenray, Markelo in de B gereden en Vlietland, Maarsbergen, Brugge, Neede en Ysselsteyn in de L. Had Gorssel en Ermelo nog op de planning maar die werden afgelast. Heb er nu dus 7 gereden, hoop dit jaar Hattem, Barchem en Bathmen nog te rijden. :)

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-11 13:59

Westerbork heb ik nog afgezegd i.v.m. mijn vader. Ik heb het gevoel dat ik zo weinig gereden heb :+
Maar sommigen van jullie hebben natuurlijk ook meerdere paarden :j .

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-11 14:00

Zal ik je dan geruststellen Noor, ik heb er maar liefst DRIE gereden :D

1e Markelo is met onze geheime zender, Westerbork zouden we heen maar toen was CH Texel, Markelo Snorrewind heb ik gereden. Gorssel werd afgelast, Neede gereden, Vasse gereden, straks Diepenheim en Barchem nog.

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-11 14:03

Hilde wat een aparte naam, ik zie gelijk een soort catdog http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/6/64/CatDog.jpeg voor me :Y)
Noor: Ik heb er 10 gereden dit jaar en heb er nog 3 staan, dat is ook mede de reden dat ik de cross heb laten schieten in Ysselsteyn na die belachelijke dressuurpunten, rij zat crossen en spaarde hem liever voor de volgende, volgend jaar wil ik het iets rustiger aan gaan doen met wat minder crossen :).

Wat een raar verhaal zeg van Vasse, ben er nog nooit geweest maar zou er ook niet zo snel heen gaan als ik dat zie.

edit: Ik heb: Alphen-Chaam, EL, Westerbork, Oudkarspel, Vlietlanden, Maarsbergen, Nokere, WW, Texel en Neede gereden. Hattem, Barchem en Bathmen staan nog op de planning.

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-11 14:08

_lautje_ schreef:
Rowo: wat een k ut opmerking maakte die persoon naar jou toe. Maar het lijkt mij sterk dat het Harm is geweest.

Mij ook, vooral omdat harm niet een L maar een *** ster ruiter is!
Zal wel gewoon bluf zijn van die persoon dat hij foutloos was, miss een L combie van de pony's?

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-11 14:09

Tg, ik heb idd AB en ben al halverwege de kuur

Ik heb dit jaar gereden:
Wiso: Markelo, Westerbork, Markelo, Maarsbergen
Tutje: Wieringerwerf, Oenkerk
Frits: Markelo, Westerbork, Markelo, Maarsbergen, Wieringerwerf, Oenkerk, Heino, Neede

Rijd nu nog met Frits in Hattem, Diepenheim en Bathmen

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-11 14:12

Evony schreef:
_lautje_ schreef:
Rowo: wat een k ut opmerking maakte die persoon naar jou toe. Maar het lijkt mij sterk dat het Harm is geweest.

Zal wel gewoon bluf zijn van die persoon dat hij foutloos was, miss een L combie van de pony's?

L pony's sowieso niet. Want hij noemt in zijn verslag de dubbel als 7ab en dat was L paarden. Voor L pony's was het 6ab.

Zijn profiel kan ook niet kloppen, maar ja daar ga je niet vanuit.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-11 14:14

Het is ook wel een raar jaar voor ons.. Ik moet toegeven dat ik regelmatig zin moest maken om op pad te gaan. Lekker thuis rijden wel, maar op pad mmmwwaah. :o

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-11 14:19

OOOHH.....GGRR...dat topic maakt je echt boos van Vasse, heb nu ook maar gereageerd, dan kan ik het al niet meer laten, was me al 4 pagina's aan het inhouden.... :( bah....nare persoon.

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-11 14:24

rowo schreef:
Evony schreef:

L pony's sowieso niet. Want hij noemt in zijn verslag de dubbel als 7ab en dat was L paarden. Voor L pony's was het 6ab.

Zijn profiel kan ook niet kloppen, maar ja daar ga je niet vanuit.

Lijkt mij ook stug dat zo iemand zulk commentaar levert.

Kan ik me voorstellen Noor dat je daar af en toe geen zin in had. :(:)

Zo naar dressuuurles, hopelijk blijft het droog kan het lekker buiten. :)

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-11 14:31

Ik heb dit jaar gereden: W'bork, Loningen-Ehren, Neu Versen, Maarsbergen, Dòrpen, Vasse. Planning Barchem en Bathmen.
Niet kunnen rijden-afgelast: Rhauderfehn, Vechta, Oenkerk en Gorssel

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-11 14:38

Is het niet gewoon een vrouw? Dat moet eigenlijk wel :+

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-11 14:39

volgens mij maakt het niet uit wie of wat het is. Ik vind die opmerking naar mandy heel laag

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-11 14:42

Wat een gedoe over Vasse! Jammer zeg.
Ben zelf niet bij de cross geweest hoor, maar jammer dat de kritiek zo slecht opgevat wordt.
Mootje super gaaf!! :oo
Paarden gaan hier ook altijd naar buiten, ook al ligt er een pak sneeuw of is het blub. Op de nieuwe stalling mogen ze een dagdeel naar buiten.
Jeroen dat klinkt als een paar mooie veranderingen. Ben benieuwd want dat wordt mijn B debuut.

Wij hebben alleen nog maar Neede gereden. :D Zijn een paar maanden terug pas begonnen met de kennismakings lessen.
Volgende week naar Laren voor de tripalon, vind dat altijd leuk om te doen. :) Daarna nog Diepenheim.
En dan maar eens plannen maken voor volgend jaar, nu dus gewoon een beetje ervaring op doen en kijken hoe ze het allemaal aanpakt.

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-11 14:42

Denk alsjeblieft niet dat Harm zulke dingen schrijft! Dat doet hij echt niet! Die heeft echt geen zin om zijn tijd te verdoen met zo'n nutteloze discussie. Ik denk ook dat het gewoon een vrouw is.
Harm is veel te serieus met de sport bezig om zulke opmerkingen te maken!

Ik hoorde trouwens wel van de ta dat hij zich ook heeft verbaast hoeveel onkunde er bij veel ruiters is en hoeveel dingen ze niet weten. Wij verbazen ons er ook ieder jaar weer over welke vragen we via de mail krijgen nav onze sgw.

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-11 14:46

Sluit ik me helemaal bij aan Billy!
Harm is ontzettend profesioneel!
Mensen (en hindernisjury's) zijn heel onkundig en kennen de reglementen ook niet voldoende!

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-11 14:48

En ik sluit me aan bij Bianca. Ik ken Harm niet en ik weet ook niet of Harm deze post geplaatst heeft, maar het gaat er natuurlijk om dat degene die dat soort dingen plaatst, niet goed bezig is. Erg jammer (en dat is dan weer een van de nadelen van bokt, want de persoon in kwestie meldt zich niet meer).

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-11 14:49

Klopt Billy. Veel mensen nemen niet de moeite om de regels door te lezen, die leren het "al doende" ofzo denk ik.
Dit jaar was er bij ons iemand die al aan het inpakken was na de dressuur, omdat de punten onder de 165 waren. Zij was er van overtuigd dat je dan niet meer de cross in mocht. Snel opheldering gegeven en weer iemand blij gemaakt!
Nou moet ik zeggen dat wij de eerste keer naar den sgw gingen, ±15 jaar geleden, wij ook van heel veel dingen niets af wisten. Zo kwamen we er tijdens de prijsuitreiking pas achter dat het om het rk ging, dat dochterlief nog gewonnen had ook......