als ik straks een baan heb staat een aj wel hoog op mijn lijstje "wat ga ik kopen van mijn eerste loon"
Loetie84
Geplaatst: 02-10-11 23:06
riannhuh schreef:
deze blauwe past er wel bij
oh ja vet!!!
Watapatja
Geplaatst: 03-10-11 10:40
ik heb even een "moodbord" (of hoe dat ook heten mag gemaakt ) aleen ik kon geen duidelijk plaatje vinden van mijn rijbroek, hij is dus creme zoals je op de foto kan zien, en het zitvlak is dan donkerbruin, ik mis aleen nog een capcover, weten jullie een winkel/shop waar ik een kan halen in mijn kleur
edit: oooh nu doet hij het wel
Laatst bijgewerkt door Watapatja op 03-10-11 10:46, in het totaal 2 keer bewerkt
@jetske_: ben bang dat de kleur niet overeen zou komen en wat kan ik dan het beste doen, want de meeste covers zijn 2 kleurig toch? blauw bruin, blauw creme, creme bruin?
Jetske
Geplaatst: 03-10-11 10:47
Je kan helemaal zelf kiezen, je kan het naar eigen wens samen laten stellen. Je kan ook één kleur doen, of wel 2 kleuren met stippen zoals ik heb, of met strepen, sterren, vlakken ... etc.
Of het qua kleur overeen komt met jouw tinten bruin en blauw weet ik niet, verschilt denk ik ook wel per merk/stofje. Dit is iig bruin/lichtblauw van How's en de silk capcover van treehouse (die zijn dezelfde) vlakken & stippen
Laatst bijgewerkt door Jetske op 03-10-11 10:52, in het totaal 2 keer bewerkt
Capriootje
Geplaatst: 03-10-11 10:47
Ja ik kan de foto wel zien... Je hebt ze ook in 1 kleur, maar zelf vind ik 2 kleuren altijd leuker.. Zou dan voor blauw-bruin gaan
Indd blauw bruin is het mooiste! Dat beige van je broek komt toch weer terug in de bies van je dekje!
Valyra
Geplaatst: 03-10-11 14:12
Haha die capcover met dat paard is echt zo grappig
Watapatja, ik crosste eerder ook in die kleuren! Alleen dan wat meer bruin Staat mooi bij je paard en wat ze hierboven zeggen die capcover zal vast heel mooi staan
Wie van jullie heeft er allemaal wel eens bij treehouseonline besteld?? Ik wil daar namelijk ook een capcover gaan bestellen Welke cap cover hebben jullie besteld? Silk riding of Lycra riding? (en welke maat? )
Wat me opviel is dat je alleen de keuze hebt uit donkerblauw en dat is niet echt navy blauw, zou dat dan wel staan bij mijn set denken jullie of zal het niet veel opvallen??? Het voordeel is dat ze hier wel licht groen hebben, dat kon ik bij canter en eventingshop niet vinden
Mijn aj is ook aangeschaft van mijn eerste loon. Nu nog een nieuwe bp, deze zit niet zo mooi
Jetske
Geplaatst: 03-10-11 14:25
Ik heb mijn BP('s, paar jaar terug mijn zwarte, afgelopen jaar mijn bruine), aj, eventingshirt en een capcover bij treehouse besteld. In verschillende keren, allemaal netjes en snel ontvangen. Zeer goede service! De capcover was verkeerde model (met touwtjes ipv elastiek aan de onderkant), die kon ik zo terugsturen en had supersnel de goede teruggestuurd gekregen
Tijdje terug is er in dit topic nog een 'discussie' over de twee soorten stoffen geweest. Zelf heb ik silk.
jetske bedankt voor je reactie dan blader ik natuurlijk gauw even wat bladzijdes in het topic terug moet je bij je bestelling aangeven of je touwtjes of elastiek wil? (had dat namelijk nog niet gezien, nam aan dat het altijd elastiek was ) heb je de silk over een gewone cap heen dan? en dat blijft goed zitten?
als iemand wat weet over de blauwe kleur dan hoor ik het graag
Bij de silk (http://www.treehouseonline.co.uk/product/85) Kan je onderaan bij het bestelbalkje je opties selecteren. Elastiek is standaard, dat heeft bijna iedereen. Wil je dat moet je je opties invullen vanaf waar het woord 'elastic' staat. Wil je met touwtjes moet je je opties invullen na de opties 'Ties'.
Volgens mij is de term 'met touwtjes' een beetje onduidelijk he ? Ik heb even plaatjes gezocht, dit is met elastiek (nogsteeds heb ik het over silk) http://www.treehouseonline.co.uk/images ... _large.jpg , de rand aan de onderkant zit een elastiek in dan.
Dit is trouwens alleen een optie bij silk, lycra is immers helemaal elastisch Ik heb silk met elastiek, zit prima. Over een gewone cap en dat is geen probleem. Ik heb ze van How's/de silk van treehouse in maat M over mijn maat 59 GPA carbon cap. Dat zit heel strak eroverheen en sluit dus mooi aan.
Edit: Goh wat een warrige uitleg is het geworden Hopelijk valt het nog enigszins te snappen
jetske bedankt voor de moeite voor het uitleggen! haha ik vind het niet warrig hoor, het is ook lastig uit te leggen met al die opties in het engels haha ik snap het nu iig thanks!
Evony
Geplaatst: 03-10-11 18:23
rowo schreef:
Ik zal vandaag Evony met een bruine AJ, maar zal dat de enige kleur bruin zijn die er is?