Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Wat een nerd
Fijn dat het springen zo goed ging met Vorstin! Dat geeft de burger moed 
Verstandig dat je dit even over je tentamens heen tilt. Op die 1,5 week komt het ook niet meer aan.
.
.
. Grappig! Laatst hadden we een veulen op stal die al gericht schopte, ik vraag me af wat dat later moet worden
.
.
.
.
Ik weet wel dat laatst iemand van onze club ook het paard naar Nijkerk heeft gebracht. En hebben dit als goed ervaren volgensmij. Gaat wel netjes daar.
Urban ging vandaag heel goed, net van de wei gehaald, pees was bijna niet meer dik, nog heel klein beetje maar. En het dagelijkse ritueel weer gedaan, watje er uit, voet in de soda, aan de longe. Liep weer helemaal goed, meneer vond zelf nodig om op het eind nog even volgas te gaan rennen en bokken aan de longe. Dus dat lijkt me voldoende zeggen dat hij geen pijn meer heeft. Voet weer 1 tel in de soda om zand eruit te soppen. Pees 15 min onder de koude kraan. Weer nieuw watje er in. En dus weer kant en klaar op stal. Morgen maar weer eens rustig een half uurtje in de les rijden, hopelijk blijft hij goed

Fijn dat het werken iig alweer aardig goed ging!
welke kleur?