Ben zo benieuwd, mijn paard vindt springen heel leuk (maar toch ook heel spannend) en heeft dit nog nooit gedaan... Ik ook niet trouwens haha. Ik weet niet wat ik moet verwachten
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Shaar schreef:Ik mag ook een half uurtje eerder, 15.30u nu
Ben zo benieuwd, mijn paard vindt springen heel leuk (maar toch ook heel spannend) en heeft dit nog nooit gedaan... Ik ook niet trouwens haha. Ik weet niet wat ik moet verwachten
:Leuk, maar zorg dat JIJ de controle houdt en het tempo bepaald haha. Dit is nog weleens lastig bij ons, met name dat tempo. Ze stopt niet vaak meer maar dat zal morgen wel anders zijn. Dat word zand happen als ze te hard gaat en stopt

Lousje22 schreef:Mijn paard is precies hetzelfde. Dit was donderdag na de springles het commentaar van mijn instructeur toen ik zei dat we gingen crossen:Leuk, maar zorg dat JIJ de controle houdt en het tempo bepaald haha. Dit is nog weleens lastig bij ons, met name dat tempo. Ze stopt niet vaak meer maar dat zal morgen wel anders zijn. Dat word zand happen als ze te hard gaat en stopt
voor of na de les .

MieLo schreef:Je kan het gewoon bij michiel betalenvoor of na de les .

Ik rijd zelf elke dag door Moordrecht voor m'n werk, maar waar deze vereniging zit, geen idee 
veel plezier iedereen vandaag
vandeweek maar een topic aanmaken
osiora deed het weer super liep zo het water in en sprong over de hoge heg ben trots op der