bianca1980 schreef:mmhhh...ik moet even kijken hoe ik het ga redden....moet al echt heel vroeg dressuren en ook als een van de eersten de cross in. Aangezien het ook nog twee uur rijden is....en ik om 8 uur op mijn paard zou moeten zitten voor dressuur...jeminee..ik zal eens kijken wat een vriendin van mij doet of wij dan toch ook maar vrijdag op en neer moeten om te lopen. Ik zou haar nl voorlezen en zij zit dan een na mij, maar dan heb ik geloof ik nog maar 35 minuten om de cross te lopen en ook terug te moeten zijn...hahaha dat word wat kunst en vliegwerk.
je kunt altijd bij ons komen overnachten, stallen en bedden zijn vrij!

, blijven hopen
). Dat is in de buurt, niet duur, alleen moet je paard een beetje "muziekvast" zijn, want het schijnt dat er 's avonds een "muziek-iets" oefent in de binnenbak. Ik weet niet meer precies wat, geen hardrock ofzo, ook geen doedelzak, maar wel een muziekgezelschap. Als je meer wil weten zoek ik het adres en telefoonnummer wel voor je op. 

ze moet gelijk in 30 minuten door het bos rennen cross lopen......
... en een kussen om in de middag een uurtje te dutten...
Das ook weer echt iets voor jou
Hij heeft voor zaterdag ook nog twee personal trainings, die waarschijnlijk niet willen verzetten, dus denk dat hij niet gaat redden mee te gaan dan ga ik lekker vrijdag weg..
alleen ik moet zelf rijden....
word een beetje een fiasco vrees ik.....