[SGW] Voorbespreking Westerbork 16-17 april

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-11 10:24

bianca1980 schreef:
mmhhh...ik moet even kijken hoe ik het ga redden....moet al echt heel vroeg dressuren en ook als een van de eersten de cross in. Aangezien het ook nog twee uur rijden is....en ik om 8 uur op mijn paard zou moeten zitten voor dressuur...jeminee..ik zal eens kijken wat een vriendin van mij doet of wij dan toch ook maar vrijdag op en neer moeten om te lopen. Ik zou haar nl voorlezen en zij zit dan een na mij, maar dan heb ik geloof ik nog maar 35 minuten om de cross te lopen en ook terug te moeten zijn...hahaha dat word wat kunst en vliegwerk.

je kunt altijd bij ons komen overnachten, stallen en bedden zijn vrij!

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-11 10:59

bianca1980 schreef:
mmhhh...ik moet even kijken hoe ik het ga redden....moet al echt heel vroeg dressuren en ook als een van de eersten de cross in. Aangezien het ook nog twee uur rijden is....en ik om 8 uur op mijn paard zou moeten zitten voor dressuur...jeminee..ik zal eens kijken wat een vriendin van mij doet of wij dan toch ook maar vrijdag op en neer moeten om te lopen. Ik zou haar nl voorlezen en zij zit dan een na mij, maar dan heb ik geloof ik nog maar 35 minuten om de cross te lopen en ook terug te moeten zijn...hahaha dat word wat kunst en vliegwerk.

Wij slapen daar ook vlakbij (als we heen gaan tenminste :o , blijven hopen ;) ). Dat is in de buurt, niet duur, alleen moet je paard een beetje "muziekvast" zijn, want het schijnt dat er 's avonds een "muziek-iets" oefent in de binnenbak. Ik weet niet meer precies wat, geen hardrock ofzo, ook geen doedelzak, maar wel een muziekgezelschap. Als je meer wil weten zoek ik het adres en telefoonnummer wel voor je op.

Lappie_Lap

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-11 11:22

Puera schreef:
Ruilen? :Y)

Met jou niet :P

TeeGee

Re: Voorbespreking Westerbork 16-17 april

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-11 11:42

Ik denk dat wij om 6.30 vertrekken dus dat valt eigenlijk nog wel mee. Eerst maar de definitieve lijsten afwachten :)

ponyparadijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-11 11:53

Gingen we nog meeten met zijn alle? En maken we er dan nog een culinaire meeting van?

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-11 12:20

BVW @ mijn probleem is alleen dat ik niet alleen ben....waarschijnlijk gaat mijn vriend mee en groom zowieso, Yvet op bokt komt met haar paard ook mee (en misschien heb ik een introducee mee om kennis te maken met crossen). Wij rijden vlakbij elkaar zodat we elkaar kunnen lezen en helpen, maar geloof dat dat nu wel heel erg rennen word....ik ken het terrein wel dat scheelt, maar toch..... als ik om 8 uur erop moet zitten en het is twee uur rijden van mijn stal, 6 uur weg.....daarvoor moet ik nog uit Lelystad NAAR mijn paard en trailer alles aankoppelen dus dan zou ik om 4.45 van mijn huis weg moeten, maar dan kan ik dus alsnog GEEN cross lopen voor mijn dressuur. Is het parkeren weer zo dichtbij de manege ?? Want ik weet nog wel dat dressuur ernaast lag en start en finisch van de cross ook bij de hal, dus dat scheelt wel.

Die introducee worden gek :D ze moet gelijk in 30 minuten door het bos rennen cross lopen......

Weet niet hoeveel slaapplek ed jij bedoelt, maar ik ga dus niet voor iedereen betalen dat word me te gek.....

Of ik moet Bull vrijdag al brengen cross lopen naar huis gaan en zaterdag weer terug ??? maar vraag me af of ik dan ook daadwerkelijk wel winst boek.
Tis wel even het brainstormen waard vrees ik.... (nodigt vriendje zich nu uit om een keer mee te gaan als hij vrij krijgt, krijg ik gelijk dit... :P )

Carmen85

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-11 10:03

fijn dat de tijden van de andere klasses er nu ook op staan. Voor het eerst dat ik ook de cross kan lopen tussen dressuur en springen, relaxed zeg!

@Bianca mijn vriend ging in markelo ook mee. Wij in mijn normale tempo door de cross (lees, redelijk stevig doorstappen) vraagt ie bij hindernis 6, beetje buiten adem en met een rood hoofd: "euh... hoeveel hindernissen heeft een cross eigenlijk?" _O-
In dit geval een goede vuurdoop voor je vriend, als ie het ervoor over heeft om zo vroeg op te staan en het aan het eind van de dag nog leuk vindt, kan hij alles aan :+

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-11 15:30

Carmen85 schreef:
@Bianca mijn vriend ging in markelo ook mee. Wij in mijn normale tempo door de cross (lees, redelijk stevig doorstappen) vraagt ie bij hindernis 6, beetje buiten adem en met een rood hoofd: "euh... hoeveel hindernissen heeft een cross eigenlijk?" _O-

Ik loop idd ook heel stevig dus ik red het dan als ik het terrein ken wel in 35 minuten (mits niet te groot), maar tis wel lastig als er meer mensen mee gaan om eens te kijken wat het inhoud, dan vliegt de tijd een beetje door je handen heen.
Kheb inmiddels een strakke planning geschreven, dan zou ik 40 minuten hebben om cross te lopen, dat moet te doen zijn omdat ik alles ken en alles niet megawijd uit elkaar is. We moeten dan wel om 5 uur weg...... :roll:
Dus ben benieuwd........Ik wacht nog even af of ik toch niet al een dag eerder heen ga......maar waarschijnlijk heeft vriendje vrijdag avond een training dus dat komt slecht uit. Hij heeft namelijk even geen auto.......ggrrrrr.....dus als ik wegga vrijdag kan hij in ieder geval niet meer mee.

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-11 16:09

gewoon een beetje extra koffie mee dan redt je de dag wel :P

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-11 16:28

bvw schreef:
gewoon een beetje extra koffie mee dan redt je de dag wel :P

.. :j ... en een kussen om in de middag een uurtje te dutten... :o heb ik in Chaam ook gedaan...

ponyparadijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-11 16:29

Oe dat is ook wel een idee. Wij hoeven welliswaar niet om 5 uur weg te gaan. Maar we zullen wel bijtijds uit bed moeten! Dan is zo'n tukkie nog niet zo'n gek idee!

Tody

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-11 16:39

Haha, de manege heeft slaapzaaltjes! :)*
Een Bokt-schoonheidsslaapje?

ponyparadijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-11 17:14

Ook een goed idee. Een Bokt-schoonheidsslaapje.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-11 17:16

Ik heb (geloof in Gorssel) met mooi weer ook wel eens een handdoek uitgespreid en een tukkie gedaan hoor! :D

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-11 17:19

Slapen kan ik alleen maar op de heenweg. Op de terugweg heb ik veel te veel te vertellen en tussendoor vreet & drink ik de hele tijd :o . Echt ernstig, maar mam lost dat op door voornamelijk gezond spul (a la bananen, een klein bakje rundvleessalade per persoon en ijsthee) in de tas te doen.
Heb vorig jaar tijdens SGW Oudkarspel oa 11 (!!) sandwiches met ei&bacon opgegeten :o . Tsja...

ponyparadijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-11 17:23

11 sandwiches mistid??? Echt? Hoe krijg je het weg?

X_spirit_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-11 17:52

Haha Mirthe :') Das ook weer echt iets voor jou :P
Ik ben op de heenweg altijd te zenuwachtig om te slapen/ te eten/drinken en op de terugweg val ik altijd meteen in slaap omdat ik moe ben haha

Never_Mind

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-11 17:56

Daar heb ik idd ook altijd last van.
Na de dressuur valt alle spanning van me af en dan kan ik met springen/cross weer lekker rijden :P

Quinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-11 18:11

@ bianca je kan ook vragen als er iemand uitvalt die later start of je dan naar beneden geplaatst mag worden. Nee heb je en ja kun je krijgen :D :D

xhipper

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-11 18:19

Citaat:
Wij slapen daar ook vlakbij (als we heen gaan tenminste :o , blijven hopen ;) ). Dat is in de buurt, niet duur, alleen moet je paard een beetje "muziekvast" zijn, want het schijnt dat er 's avonds een "muziek-iets" oefent in de binnenbak. Ik weet niet meer precies wat, geen hardrock ofzo, ook geen doedelzak, maar wel een muziekgezelschap. Als je meer wil weten zoek ik het adres en telefoonnummer wel voor je op.

Ik denk dat jij bij ons blijft overnachten (als je gaat dan, haha), maar mijn vader heeft gezegd dat die er waren maar het blijkt dus dat hun zijn verplaatst naar een ander weekend. ;)

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-11 18:42

xhipper, gezellig, maar zonder muziek vind ik het ook zeker gezellig hoor!! :D

Ben je al in westerbork wezen kijken bij de cross?

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-11 18:42

mistid schreef:
Slapen kan ik alleen maar op de heenweg. Op de terugweg heb ik veel te veel te vertellen en tussendoor vreet & drink ik de hele tijd :o . Echt ernstig, maar mam lost dat op door voornamelijk gezond spul (a la bananen, een klein bakje rundvleessalade per persoon en ijsthee) in de tas te doen.
Heb vorig jaar tijdens SGW Oudkarspel oa 11 (!!) sandwiches met ei&bacon opgegeten :o . Tsja...

:+
maar ondertussen die ik precies hetzelfde...

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-11 18:52

bij mij gaan vooral de chocolade koekjes er hard door heen mirthe :Y) En daarna lig ik toch echt weer in coma :j Heenweg trouwens ook, hebben we nog ergens foto van, ik opgekrult in coma op de achterbank en jessie (de hond) die met haar hoofd op mijn ass ligt te snurken :=

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-11 19:00

caro29 schreef:
@ bianca je kan ook vragen als er iemand uitvalt die later start of je dan naar beneden geplaatst mag worden. Nee heb je en ja kun je krijgen :D :D

Dat doe ik liever niet, er zijn namelijk nog mensen op de wachtlijst die dan die plek opgevuld zullen krijgen, dit weten we met SGW's. Vroeg weg is niet zo'n punt, maar de tijd ertussen had van mij wat meer gemogen. Kheb wel een meisje (13jr) altijd bij me, maar kan haar niet alleen laten, dus evengoed doe je het zelf. Zij kan wel afzadelen en zo, maar opzadelen is niet zo slim evenals alleen laten laden enzo.....ze is wel een super hulp, maar moet er wel op letten.
Kheb net al even met vriendje overlegd, hij moet vrijdag tot 23 uur softbal wedstrijd spelen, dan wil ik al lang en breed op bed liggen. :Z Hij heeft voor zaterdag ook nog twee personal trainings, die waarschijnlijk niet willen verzetten, dus denk dat hij niet gaat redden mee te gaan dan ga ik lekker vrijdag weg.. :D

Ik wil ook wel altijd slapen op de heen EN terugweg !!! }> alleen ik moet zelf rijden.... _/-\o_ word een beetje een fiasco vrees ik..... :') Vandaar dat ik een tukkie wel ff lekker vind. Bull in de "wei" en ik lekker zacht op de bank van de auto.......hahaha

xhipper

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-11 19:14

texelse schreef:
xhipper, gezellig, maar zonder muziek vind ik het ook zeker gezellig hoor!! :D

Ben je al in westerbork wezen kijken bij de cross?

Haha, kan je misschien als je vroeg wil slapen beter in slaap komen? _/-\o_
Nouja.. het is bij mijn eigen club, dus ja ik heb de helft gezien.. maar was meer in de schemering na de les.
Maar het is de eerste keer dat ik met mijn pony die ik nu heb mee ga doen, dus we zullen zien.. de dressuur moet wel goed komen iig. xdd!