nu lekker naar bed, nog even wipeout kijken en daarna ohoh tirol.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

1 merrie verloren Reline uit mijn profiel. In 2007 hadden we en veulen met een slokdarmvernauwing. Die heeft 2 keer op tafel gelegen maar helaas het was niet meer te verhelpen. Was echt een mooi veulen. Hier nog het hele verhaal: [KS] Capirossi ons knappe veulen van 7 weken UPDATE: helaas inges Verder nog 2 keer een 2 ling. Nog wel wat apartigheden maar dat waren de ergste dingen. Dit is over 20 jaar en dan 75 veulens. Maar het ergste vond ik dan toch nog Reline. Of als het veulen al een paar weken oud is. "gelukkig" is dat nog maar 1 keer voor gekomen.
)
Ik houd alles op blauw met een geel wit randje.
vanavond op vakantie!

Arme jij !
Sannnn schreef:M'n zusje heeft onverhoopt dagje vrij, ze kan niet weg i.v.m. de schietpartij op de A1. Alles staat vast hier in de buurt. Gelukkig keek ze op teletekst naar de files.

Merk wel dat ik een beetje door moet studeren.. Begint me echt mijn neus uit te komen het zo ver uit elkaar wonen..
)

Phuuwwwww! Bas en ik woonden in het begin 5 minuten fietsen uit mekaar en dat was al een hele opgave