Laura, en als je dan bijvoorbeeld in Maarsbergen 1* start, mag je M rijden in Belgie? Of wil je ook nog 1* rijden in Belgie? Maar dat heb je zeker een FEI paspoort nodig?
Ik moet maar even kijken wat ik rijd. Als ik 1* start is het financieel dnek ik niet haalbaar om verder nog veel in belgie te rijden. Voor internationaal in NL heb je geen FEI paspoort nodig en voor Belgie ook niet.
Damelza, bij de pony's in Belgie mag je starten tot en met je 16e, als je 16 bent geworden mag je dat jaar uitrijden geloof ik. Een vriendin van mij heeft een keer in Brugge gestart, daar is iig iets voor pony's.
Belgie ga ik niet heen voorlopig, daar kijk ik pas naar als ik een EB rijbewijs heb.
Mijn zeer positief voorgenomen kalender is:(ga van het positieve uit) Chaam Hetje M Mati L EL Htje M Mati L 17-04 Lummen Mati L/M Hetje M 7-05 Tongeren of Castenray Mati M Hetje M Mont-le-soie Mati M Hetje M/Z (renswoude Hetje 1* als alles super verloopt) Waregem Mati M Hetje Z (Maarsbergen Hetje cic1* ovb) Vlietland Mati M Hetje Z Maarsbergen Mati M (Genk Mati M Hetje Z) Nokere Mati M/Z Hetje Z (Brugge ) (Helvoirt 1* Mati en Hetje ovb) (Beverlo) Waregem 1*
Ik voel mij net een nepperd, jullie gaan allemaal zo ver weg
Jetske
Geplaatst: 22-12-10 20:23
Ik zou het ook wel leuk vinden in België te starten, in juli of augustus. Maar ik denk dat het voor mij vrij lastig wordt aangezien ik een E pony heb en daar dus bij de paarden moet starten, maar hier een ponystartkaart heb.. maargoed na de kerstvakantie maar even de knhs bellen of zij me kunnen helpen (of misschien weet iemand hier het?)
Eef_Bam
Geplaatst: 22-12-10 20:23
Mooie kalender Laura, je moet hoge doelen stellen, bijstellen kan altijd nog!
Mijn kalender met Bandido ziet er ongeveer zo uit:
Chaam - L Etten-leur L/M Castenray of Westerbork L/M Oudkarspel M Vlietlanden M Maarsbergen M Genk M Nokere M
Verder dan dat plan ik nog niet, begin als het goed is in september met een studie en ga met paard en al verhuizen bovendien moet ik ook eerst maar eens zien hoe we het er in de M vanaf gaan brengen.
Jetske
Geplaatst: 22-12-10 20:27
Oja, ik zal mijn huidige lijstje hier ook even neerzetten:
Chaam M Etten-leur M Westerbork Z Castenray Z Vrouwenpolder Z Oudkarspel Z Vlietland Z Wieringerwerf Z Gorssel Z (Neede Z) Ysselsteyn Z Diepenheim Z Bathmen Z
Mocht ik nog wat in België gaan starten loaat ik hieruit wss wel wat vallen