Roxxiejj schreef:Inderdaad, echt super!Even een respectje voor Michael Jung. 2 paarden in de kop van het klassement! Wat een topper!!
En ook voor de Nieuw Zeelandse Todd met zijn schimmel
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
)]
renske_13 schreef:Er zijn vandaag idd aardig wat ongelukken gebeurt!
(ik ben zelf ook vrijwilliger)
Sue Benson (Parcourontwerper) heeft de hele middag lijkbleek rondgelopen! Wat ik van haar gehoord heb zou 1 van de 2 zweedse amazone's waarschijnlijk haar nek hebben gebroken en een andere amazone haar heup!
Die combinatie is bij de hindernis waarbij er zo'n diepe greppel is met daarboven een balk gevallen. Het paard weigerde en de amazone vloog over de hindernis heen. Paard viel ín de greppel en klom onder de balk door aan de andere kant de greppel uit en sprong op de amazone. Daardoor heeft zij waarschijnlijk haar heup gebroken.
De amazone wiens nek waarschijnlijk gebroken zou zijn is in de schuur gevallen.
Verder is ook de princes van Engeland in de waterbak gevallen![]()
![]()
(weet niet of dit allemaal al verteld is hier)]
Verder was het bij ons vooral heeeeeel koud

Daar mogen ze er wel een paar van hier brengen
Zag dat je het al vaker had omgedraaid... PaysBas schreef:ladyisabelle schreef:Zag je dat in een interview of zo?
Neen, hoorde dat toen ik bij de waterbak op d tribune zat. Zara Philips is geen prinses. Haar vader is Mark Philips die getrouwd is geweest ( dus gescheiden) van Prinses Anne. Haar moeder is Queen Elizabeth II
.
.
.
. Echt zowat iedereen loopt met die Dubarry laarzen daar
. PaysBas schreef:Bij de vetegat zag ik ook grooms hard aan t werk. Paard afsponsen lopen, deken op doen. Wat super trouwens dat de Nationale Reserves de lijntjes open en dicht deden tussen de hindernissen. Grote klasse voor alle vrijwillgerd. Overigens vond ik de groentekar hindernis erg mooi qua opstelling vd kleuren. We hebben een filmpjes gemaakt en foto's. Zal eens kijken wat ik kan toevoegen.
renske_13 schreef:Er zijn vandaag idd aardig wat ongelukken gebeurt!
(ik ben zelf ook vrijwilliger)
Sue Benson (Parcourontwerper) heeft de hele middag lijkbleek rondgelopen! Wat ik van haar gehoord heb zou 1 van de 2 zweedse amazone's waarschijnlijk haar nek hebben gebroken en een andere amazone haar heup!
Die combinatie is bij de hindernis waarbij er zo'n diepe greppel is met daarboven een balk gevallen. Het paard weigerde en de amazone vloog over de hindernis heen. Paard viel ín de greppel en klom onder de balk door aan de andere kant de greppel uit en sprong op de amazone. Daardoor heeft zij waarschijnlijk haar heup gebroken.
De amazone wiens nek waarschijnlijk gebroken zou zijn is in de schuur gevallen.
Verder is ook de princes van Engeland in de waterbak gevallen![]()
![]()
(weet niet of dit allemaal al verteld is hier)]
Verder was het bij ons vooral heeeeeel koud

Henrieke schreef:Echt zowat iedereen loopt met die Dubarry laarzen daar.

? 
weinig van de military gezien dit jaar, wél de val van Zara, dat ging vlot maar was niet heel heftig.
) 

Het lag idd tot 2 keer toe echt heel lang stil. Enige wat ik idd mee kreeg was gebroken heup en een amazone met nekklachten.