Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

gr_roos schreef:Hadden jullie deze al gezien? Niet zo'n hele handige actie.
http://www.zie.nl/video/opmerkelijk/Paa ... azuewfxx4o
gr_roos schreef:Hadden jullie deze al gezien? Niet zo'n hele handige actie.
http://www.zie.nl/video/opmerkelijk/Paa ... azuewfxx4o

.
.

Ergens vind ik het verdiende loon!
Even gevraagd of ik er wel mee kon rijden, moest naar stal voor de smid, maar dat was geen probleem, kon hij van de week wel even kijken wat er nog meer was.
Was niet echt fijn met alle stoplichten en rotondes.. Maar goed, ik was op stal. Alles stond al klaar en de staleigenaar was ook maar even komen kijken hoe het nu ging. Woll stond al helemaal angstig in een hoek van der stal. Kreeg wel zo haar halster om maar hoefde maar naar haar te wijzen of ze kromp in elkaar
Vind het dan zo sneu dat ze zo bang is. Moet haast wel dat er vroeger 'iets' gebeurd is. Smid vertelde nog wanneer ze in paniek raakte en dat was toen hij van buiten kwam, de oude ijzers die hij er al af had gehaald opraapte en op keek.. Woll kreeg het toen helemaal op haar heupen. Touw kapot getrokken, halstergesp ging gelukkig iets mee, dus die is gewoon af gegaan. Ze had wel een plekje op haar achterbeen is over de grond geschraapt.. Hij heeft haar het halster weer omgedaan, maar toen was ze inmiddels zo bang dat hij er niks meer mee kon en heeft haar toen op stal gezet en mij gebeld.

. Alleen de oude merrie mag niet weg ivm verzekering. Zou wel balen als het net gebeurd als ik bijna Z mag. Op de merrie komen ze wekelijks. De eerst volgende die geen bod wil doen maar een vp wil horen die krijgt een mooi bedrag te horen. Betaald hij dat dan inpakken en meenemen
. Voordat bedrag kan ik een aantal jaren mooi paardrijden.

Hoe dúrf je?!

Helemaal goed dus! 
Ik ga hem trouwens niet zelf scheren. Verder dan het opscheren van de benen en zijn neus kom ik niet! Ik ben alleen begonnen aan het voorwerk, want anders wilde zij hem niet scheren!