dat zou wel heel jammer zijn.. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Nickeltje schreef:Wordt die dan zwaar en zompig? Zou ik persoonlijk voor het springen niet erg vinden, maar wel vervelend voor alle anderen die liever op een wat steviger bodem rijden...

verlies ik me ijzers niet
CoriienRN schreef:Idd we gaan gewoon duimen![]()
Vind ook een droge bodem beter hoorverlies ik me ijzers niet

... whahah nee ik geloof je wel, maar wel vervelend want ben druk aan het oefenen met me pony dat hij het water in gaat en als hij eenmaal een keer geweest dan gaat het steeds beter maar ja die eerste stap he
.....
Ook wanneer je geen bijzonderheden hebt en geen medicijnen gebruikt is dat voor de hulpverleners erg fijn om te weten! Dus dat je de MC niet nodig hebt vind ik erg vreemd! billy1 schreef:[/quote]Marije112 schreef:Edit, ik heb mijn rugnummerhouder en medical card binnen. Medicalcard heb ik nog eens bekeken en dat is een mooie hebbedingetje, maar niet nodig.
Waarom koop je dan een MCOok wanneer je geen bijzonderheden hebt en geen medicijnen gebruikt is dat voor de hulpverleners erg fijn om te weten! Dus dat je de MC niet nodig hebt vind ik erg vreemd!