Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
fijn paard

wel balen. Maar morgen doe ik gewoon mee aan de oefencross, dan loop ik de cross wel met krukken 
gefeliciteerd! 

) naar de Efteling

Sterkte hoor met je been!
, de auto was stuk waarmee we naar Boekelo zouden gaan, viel steeds uit en mijn vader was aan het werk en die had de land rover mee. Op de terugweg van stal was hij 4x uitgevallen, net vanavond ook weer. We hadden wat mensen gebeld om te vragen of we hun auto een dagje mochten lenen
, maar de een ging naar het bos met zn paard, de ander was aan het werk, etc. Helaas, maar we hebben maar niet het risico genomen. Morgen gaat mijn vader er 's naar kijken.
, foto's volgen nog en hebben we de boxen van Bram en Megan maar eens even leeg gehaald.
) en ik op mijn martingaal wees met twee ringetjes aan één teugel. Haar reactie was min of meer "Ik schaam me diep dat ik jouw instructrice ben
".. Na flink de slappe lach te hebben gehad, heb ik maar de teugel losgemaakt, want dit reed dus voor geen meter (vond het al zo vreemd
) en liep ze dus met een ongebruikte martingaal om haar hals, natuurlijk altijd handig voor de zekerheid
. Wolin vond het ontzettend gezellig, oren konden niet hoger, net als haar staart.
, vandaar dat ik de slappe lach kreeg
. Is ook niks voor mij, maar komisch was het wel!
Niets voor mij! Ik was de enige M pony, dus ik was 2x eerste
Punten waren 167 en 170, helaas met erg weinig commentaar erop. Ik kreeg tijdens de prijsuitrijking nog een opmerking van het secretariaat dat ik het voortaan niet zo strak in moest plannen. Terwijl ik daar al vroeger was dan ik had gepland, gewoon netjes op tijd. Als ik met de trailer wegga, zorg ik wel dat ik er ruim van tevoren ben, maar als ik er heen moet stappen ga ik gewoon uit van de startlijst, en verwacht niet dat er van de eerste 6 starters er nog mensen uitvallen.