Goedenmiddag!
Ik heb vanochtend wedstrijd gehad, 5 min. lopen bij ons vandaan. Ik kwam vroeger aan dan ik wilde, dus ik deed een beetje rustig aan met losrijden. Ik moest ineens 15 min. later al starten! Op de startlijst die daar hing stond 10:05, terwijl op de startlijst op startlijsten.nl 10:20 stond. Bleek dat ze de lijst op startlijsten niet meer geupdate hadden, en 's ochtends vanwege uitvallers maar een nieuwe lijst hadden opgehangen. Niet echt netjes van de vereniging. Springschoenen zaten nog om, plastron moest ik nog omdoen,en ik had nog geen voorlezer, want degene die me zou helpen kwam pas later. Vorstin was ook nog helemaal niet los, dus de eerste proef ging niet zo lekker. Vrij rommelig. De tweede proef ging stukjes heel netjes, maar algemeen ook rommelig. Grove fouten ering: Fout aanspringen, changement in de gebroken lijn, en ik reed 2x de verkeerde kant op
Niets voor mij! Ik was de enige M pony, dus ik was 2x eerste
Punten waren 167 en 170, helaas met erg weinig commentaar erop. Ik kreeg tijdens de prijsuitrijking nog een opmerking van het secretariaat dat ik het voortaan niet zo strak in moest plannen. Terwijl ik daar al vroeger was dan ik had gepland, gewoon netjes op tijd. Als ik met de trailer wegga, zorg ik wel dat ik er ruim van tevoren ben, maar als ik er heen moet stappen ga ik gewoon uit van de startlijst, en verwacht niet dat er van de eerste 6 starters er nog mensen uitvallen.
Maarja, ik heb lekker gereden, en ik maak me er verder niet zo druk om. Volgende week crossen, dat is veel leuker 
Veel plezier morgen Vief!
Jammer dat je niet naar Boekelo kon Lotte, maar fijn van je buitenritje 
Leuk stukje Jenga