[SGW] SGWayers deeltje 10; wie niet weg is is gezien!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Nat1503

Re: SGWayers deeltje 10; wie niet weg is is gezien!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-08 12:19

Bij mij ook weer. Ik heb alvast afgesproken dat wij volgend jaar hier ook heen gaan!

Rosalie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-08 13:26

Anthea, mooie punten hoor! Beter zo dan dat je een goed gevoel hebt maar lage punten.

Nou ik heb het allemaal weer overleefd. Piratenfestijn was een groot feest en gezellig! Werken ging me vandaag ook wel goed af, moet straks nog even weer heen.

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-08 17:15

goeie middag

anthea: gefeliciteerd.
rosalie: mooi dat het gezellig was!
nathalie: van wie heb je les? fijn dat het goed ging.

Vandaag gewerkt, straks Armani klaar maken, die mag morgen mee naar de onderlinge op het ronostrand Haha!.
ben benieuwd hoe die het gaat doen.

Gister nog les met hem gehad, op het laatst is die dan wel wat moe, dat merk je gewoon maar hij wil zo graag werken Haha! fijn paard Haha!

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-08 17:25

Goeiemiddag Lachen
Vorstin heeft lekker gelopen, en alles staat al klaar voor de wedstrijd.
Morgen niet zo vroeg, om 10:15 starten en ik kan er lopend heen Lachen

Gefeliciteerd met je winstpunten Anthea! Jammer dat je gevoel en de punten niet overeenkomen
Fijn dat het piratenfeest leuk was Rosalie!
Veel plezier morgen Ilse!

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-08 17:28

goeiedaag krimpie staat weer thuis, net lekker in de wei geweest... Maandag naar centerparcs

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-08 17:29

oh lekker luxket! welke ga je?

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-08 17:38

Ik ben terug van Tolbert, ging niet zo goed. 1e parcours 2 balken, 2e parc ook maar dat was jacht, dus 8 strafseconden. Was wel snel, dus 5e prijs. De allerlaatste reed me er niet niet af. Waar ik achteraf misschien van baal. De pony die links naast mij stond, winnaar klasse Z cat. C was niet zo fijn aan het doen, en ineens voelde ik heel erge pijn aan mijn voet en iedereen aan de linkerkant van de bak ooh roepen, ik had een trap op mijn voet gehad. Nouja, is wss gekneusd Nagelbijten / Gniffelen wel balen. Maar morgen doe ik gewoon mee aan de oefencross, dan loop ik de cross wel met krukken Huilen van het lachen
Verder niet heel veel bijzonders hier in het topic gezien, nogwel een wedstrijd van Anthea Lachen gefeliciteerd!

TeZzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-08 17:57

Goeieavond Lachen

Anthea: gefeliciteerd met je wp's en prijs!
Rosalie: mooi dat het leuk was Haha!
Luxket: veel plezier in Centerparcs Haha!
Mistid: jammer van de balkjes... Au dat doet zeer! Sterkte met je voet Ach gut

Vandaag naar Mirjam geweest, Ollie nog even gereden en dat ging super fijn Haha!
Vanavond als het goed is naar de film en morgen (ook als het goed is Tong uitsteken ) naar de Efteling Haha!

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-08 19:56

Lux: Fijne vakantie alvast Lachen
Tessa: Top dat je zo lekker gereden hebt!
Mistid: Jammer dat het niet zo fijn ging Ach gut

Vandaag naar Boekelo geweest. Was super leuk. Heerlijk weer ook. Erg geslaagd dagje.
Wel echt zonde van de weigering van Alice Ach gut

Morgen zelf naar Broekelo.. Lekker verwarrend *LOL*
Stonden voor een oefencross nog best wel leuke hindernissen tussen. Zag zelfs een afsprong dus ben benieuwd of Woll het allemaal een beetje ziet zitten Knipoog
Woensdag wordt ze trouwens geschoren, kan me niet vroeg genoeg want ze heeft het echt veel te warm. Heb haar na het rijden maar afgesponsd want ze was helemaal nat van het zweet.

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-08 20:50

Succes morgen Vief OK dan! !!
Lux, fijne vakantie!! Geniet ervan!
Mistid, jammer... maar volgende keer beter! Knipoog Sterkte hoor met je been!

IK BAAAAAAAAAAAAAAAAALLLLL Boos! , de auto was stuk waarmee we naar Boekelo zouden gaan, viel steeds uit en mijn vader was aan het werk en die had de land rover mee. Op de terugweg van stal was hij 4x uitgevallen, net vanavond ook weer. We hadden wat mensen gebeld om te vragen of we hun auto een dagje mochten lenen Haha! , maar de een ging naar het bos met zn paard, de ander was aan het werk, etc. Helaas, maar we hebben maar niet het risico genomen. Morgen gaat mijn vader er 's naar kijken.
Daarentegen heb ik een super rit met Wolin gemaakt, mijn moeder had fototoestel mee Haha! , foto's volgen nog en hebben we de boxen van Bram en Megan maar eens even leeg gehaald.
Erg grappig, had martingaal bij Wolin omgedaan, puur omdat hij nog om zat van de vorige keer naar buiten en ze toen aardig heet was, de ringetjes waren naar 1 teugel geschoven toen ik het hoofdstel in deed. Dus tijdens het rijden, kreeg ik enorm de slappe lach. Waarop mijn instructrice me aankeek alsof ik gek was( Gestoord ) en ik op mijn martingaal wees met twee ringetjes aan één teugel. Haar reactie was min of meer "Ik schaam me diep dat ik jouw instructrice ben ROFL ".. Na flink de slappe lach te hebben gehad, heb ik maar de teugel losgemaakt, want dit reed dus voor geen meter (vond het al zo vreemd Haha! ) en liep ze dus met een ongebruikte martingaal om haar hals, natuurlijk altijd handig voor de zekerheid Bloos Ja . Wolin vond het ontzettend gezellig, oren konden niet hoger, net als haar staart. Lovers

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-08 22:43

Nou zeg, schaam je! Clown
Haha, dat is me toch ook wat!
Wel jammer dat je niet naar Boekelo kon. Ik was wel heen vandaag, en het was erg leuk!
Ik vond het minder zwaar staan dan wat ik me van vele jaren geleden herinner. Maar er was wel meer handigheid van de ruiters nodig nu.
Mooi om te zien, goed weer ook. Wel jammer dat de nederlanders het niet zo heel erg goed deden.

jenga_8

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-08 23:30

UBER COOL!!!!!!!!!!!!!!!!

Er staat een heel stuk geschreven over de cross in Ysselstein!!! In een deel hebben ze een stukje over mij geschreven!!!!Kicken!!! (blz 43) vanaf "twijfel"

Afbeelding

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-08 23:52

Wat gaaf zeg!!!
Ik had het al gelezen vandaag, in de hoefslag.
Leuk! Ja

Ingridje16

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 07:26

Goedemorgen!
Gaaf hoor Jenga Haha!
Zo ga even aankleden en richting stal, het is echt nog donker zeg.
En heel erg mistig Vork

Merel_Claire

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 07:50

Wat leuk stukje Jenga!!

Nat1503

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 10:28

Goedemorgen,
Jenga, gaaf zeg!
Mistid, auw, en wat een pech in Tolbert.
Ilse, tot straks bij het Ronostrand, ik ben vandaag vrijwilliger in de cross/terreinrit.
WL, ik ben benieuwd naar je foto's
Wedstrijdgangers veel succes vandaag

Ik heb gisteren een buitenrit gemaakt, wat een dramapaard heb ik toch, uiteindelijk ging het beter maar ik wilde er gisteren wel worst van maken!!! Zou ze het ooit gaan leren??!

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 11:05

Jenga, wat leuk zeg!! Pling Cool
Heleen: Hahahaha, ja ik schaamde me ook dood ROFL , vandaar dat ik de slappe lach kreeg Bloos . Is ook niks voor mij, maar komisch was het wel!

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 14:47

Goedenmiddag!
Ik heb vanochtend wedstrijd gehad, 5 min. lopen bij ons vandaan. Ik kwam vroeger aan dan ik wilde, dus ik deed een beetje rustig aan met losrijden. Ik moest ineens 15 min. later al starten! Op de startlijst die daar hing stond 10:05, terwijl op de startlijst op startlijsten.nl 10:20 stond. Bleek dat ze de lijst op startlijsten niet meer geupdate hadden, en 's ochtends vanwege uitvallers maar een nieuwe lijst hadden opgehangen. Niet echt netjes van de vereniging. Springschoenen zaten nog om, plastron moest ik nog omdoen,en ik had nog geen voorlezer, want degene die me zou helpen kwam pas later. Vorstin was ook nog helemaal niet los, dus de eerste proef ging niet zo lekker. Vrij rommelig. De tweede proef ging stukjes heel netjes, maar algemeen ook rommelig. Grove fouten ering: Fout aanspringen, changement in de gebroken lijn, en ik reed 2x de verkeerde kant op Bloos Niets voor mij! Ik was de enige M pony, dus ik was 2x eerste Vork Punten waren 167 en 170, helaas met erg weinig commentaar erop. Ik kreeg tijdens de prijsuitrijking nog een opmerking van het secretariaat dat ik het voortaan niet zo strak in moest plannen. Terwijl ik daar al vroeger was dan ik had gepland, gewoon netjes op tijd. Als ik met de trailer wegga, zorg ik wel dat ik er ruim van tevoren ben, maar als ik er heen moet stappen ga ik gewoon uit van de startlijst, en verwacht niet dat er van de eerste 6 starters er nog mensen uitvallen.
Maarja, ik heb lekker gereden, en ik maak me er verder niet zo druk om. Volgende week crossen, dat is veel leuker Lachen

Veel plezier morgen Vief!
Jammer dat je niet naar Boekelo kon Lotte, maar fijn van je buitenritje Lachen
Leuk stukje Jenga Haha!

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 14:58

Goedemiddag!
Vanmorgen ben ik even op buitenrit geweest, lekker een stuk gegaloppeerd.

Snoekiej: Wat vervelend dat het zo is gegaan. En jammer van je proefjes
Lotte: balen dat je niet naar Boekelo kon!
Jenga: gaaf stukje!

Ingridje16

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 15:23

Goedemiddag.
Heb echt heerlijk debuut gehad, hij liep echt lekker.
Paar stomme fouten van mij.
2e proef 173 puten en 4e plaats, 2e proef 188 punten en 1e plaats.

Wat minder leuk nieuws kregen we toen we op weg naar huis waren. Op de stal waar ik sta hadden ze vandaag onwijs groot springconcour. Krijg ik een smsje dat er een paard dood in de bak ligt.
Weet niet precies wat er is gebeurt, Maar echt onwijs erg.
Zal je maar overkomen, gewoon tijdens een springparcour.
Wat ik heb opgepikt is iets van een hersenbloeding.
Maar hoorde ook dat ze met een 3 jarige Z sprong ofzo.
maar weet niet of dat klopt.
Echt heel erg dus, paard lag daar echt in de bak.
Krijg echt al kriebels bij het idee. Nouja alles dus afgelast.
Ook echt vervelend voor de organisatie, ze hadden er echt veel tijd in gestoken.
Maakt je toch weer even wakker hoe snel een leven voorbij kan zijn.
Heb nog steeds een naar gevoel ervan. Verdrietig

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 15:35

Zo ik kom ook terug.
Heb ing nog gezien nog gefelicieerd meid Knipoog

Ing je hebt het verkeerd gehoort Knipoog

Meisje was in de 3 sprong, paard weigerde voor de 2de hindernis, en meisje maakte een volte, Paard liet zich vallen en rolde om paar x achter elkaar meisje was er al van af gegaan, Sprong er en man op zijn nek om niet verder te rollen en kwam dus niet meer over eind, paard heeft een beklapte ader naar zijn maag dus is daar aan een bloeding over leden, echt verselijk gebeurde voor de ogen van veel kids, en veel mensen. Heel erg paard was een Gidam blijken meer last te hebben van bloedingen.. horde ik achter af.

Merel_Claire

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 15:38

Jeutje wat een verhaal zeg. Vreselijk om zoiets te moeten zien!

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 15:40

Ja was echt vreselijk!

Jury zij ook heb dit in me 40 jaar jureren.. 1 x eerder mee gemaakt en dat paard had een hersenbloeding.

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 15:45

jeetje, wat een verhaal zeg!

Ik had vandaag anders crossles gehad in Ede, maar Undercover had vanochtend zn brokken niet op. Ik dacht eerst dat het aan de mix lag die erdoor zat, want die vind hij ook niet geweldig lekker. Dus dat eruit gehaald en toen alleen brokken. Hij at een paar hap en ging toen weer achterin de stal staan hangen. Even getempratuurd en hij had 39.5 koorts. Dus hij staat nu lekker buiten met zn vriendjes. Gras eten doet hij wel gewoon, maar hij is toch niet helemaal fit.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 15:49

Mensen eventing op nos 2!!! kijkeen Haha!

jammer tientjeh.. ede is echt leuk Haha!