Mooie avatar! Ik ben al blij dat ik er gewoon een foto in kan zetten en dan heeft Vief hem uiteindelijk nog aangepast voor me omdat hij wazig was .. Snap echt niet hoe je dat moet maken zo.
Goeiemorgen! Ik ben alweer te braaf op school. Heb nu communicatie in het computerlokaal en kan dus even illegaal op bokt
LZ: Stoere ava, heb je die zelf gemaakt? LJ: Wat grappig dat je die mensen van Joery zo nog een 'tegenkomt'
Gisteravond had ik dressuurles met Jipje en dat ging eigenlijk wel heel goed Vanavond met Nika naar springles op de club. Dus dat is ook wel gezellig. En vrijdag en zaterdag clubkampioensschappen met Jipje en dan zondag met Nika naar Diepenheim als het goed is. Gelukkig heb ik volgende week vakantie en kan ik even bijkomen van mijn iets wat te drukke weekend geloof ik.
zo ben ook weer terug van school. Wat me vandaag is overkomen Ik mocht het lokaal niet in van m'n docent nederlands omdat ik niet genoeg kleren aanhad De verwarmingen draaien al voluit bij mij op school. En ik had een hempje aan met een vest er over heen. maar die had ik even uitgedaan omdat het zo warm was. Kom ik het lokaal in gaat dat hele mens flippen, dat ik de leraren afleid van hun werk als ik zo weinig aan heb. En dat de jongens in de klas zich niet kunnen concentreren Ik had echt zo iets van wat overkomt me nou Dus ik zeg zo tegen der dat ik zelf mag weten wat ik draag. En als ze er moeite mee heeft kijkt ze maar niet mijn richting op. En toen werd ze nog bozer en toen moest ik naar het afdelingshoofd. En die moest heel hard lachen toen ik me verhaal vertelde. Dus nouja het de rest van het uur met hem zitten praten en ik hoefde niet meer naar de les
Het is natuurlijk wel erg betuttelend maar ik vind wel dat ook scholieren gewoon een beetje degelijk gekleed moeten zijn. Dat wordt van mij ook verwacht op mijn werk en daar is niks mis mee. Maar goed, ik weet niet hoe jij er uit zag ingrid maar ik vind half bloot echt niet kunnen in de klas!
Haha Ingrid. Ik vind het wel een goede. Ik zou er alleen maar om lachen. Ik vind een hempje aan ook niet TE naakt. Dat heb ik ook zo vaak aan. Okee niet met dit weer maar goed.
@rowo, ik zit zo in je onderschrift naar je planning te kijken, maar is iedere week een cross niet wat pittig voor een paard? In de endurance is het in iedergeval not done om iedere week zelfs maar een klasse 1 rit te rijden. Ik vraag me dit als rookie gewoon eens af.
Laren is geen cross.. gewoon een grote buitenrit en die had ik ook wel gemaakt als ik geen concours had. 3 weken had ik liever ook niet gedaan. Maar in overleg met instructrice en mijn vader het besloten toch maar te doen. Conditioneel kan ie het zat.. Maar mocht ie naar bathmen niet fit lijken dan meld ik barchem af.