Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.

Dat gaat me waarsch nie lukken. MOet ook nog taart halen, omdat ik vorige week van uvanta ben gevallen. Dus vnvd maar ff trakteren op de les
Goeiemorgen.
Niet dat ik verder veel op mijn stand uit doe, ga toch over wanneer ik wil, maar zou wel fijn zijn als het een keer klopt! 
_Jitske_ schreef:Ik ben alweer thuis van school, echt luxe vandaag, was al om 5 over 9 uit

rowo schreef:Dan is mijn winstpunt van de tripalon dus ook niet mee gerekend.. Maar ikweet niet of ik die coupon nog heb. En nu?

Bedankt! miss_jumpy schreef:_Jitske_ schreef:Ik ben alweer thuis van school, echt luxe vandaag, was al om 5 over 9 uit
jij was dus al klaar voor je goed en wel wakker was![]()
Maar wel lekker zeg, heb je lekker de tijd voor je nieuwe schatje, kan je nog meer foto's voor ons maken!!
),

is er al wat meer duidelijk over wat het precies is en kan hij wel volledig herstellen?!
!
!
)

Ik wil alleen echt geen risico nemen dat ik hem nu overbelast. er zitten net wat leuke wedstrijdjes aan te komen
. Dus beter nu een paar daagjes minder doen, dan te vroeg weer beginnen en daar later spijt van krijgen..