Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Moest vanmorgen ook al gewoon om 7 uur op mijn werk zijn en dan nog even op en neer naar friesland dus dan wordt het wel eens wat

(ging namelijk niet weer iedereen opbellen om het terug te draaien
)
Canter schreef:Leuke foto's Sjaan, en de opmerking van iemand dat Cheval zo'n leuke pony is vond ik ook wel geinig.
judenjul schreef:Jan en Sandra kwamen gister bij coldplay kijken. Hij verwacht in Castenray weer te starten.
viewtopic.php?f=175&t=760807&p=25042985#p25042985
) dus ik haal ze met het spenen wel uit elkaar

!
. Dat hij iets in de wei heeft opgelopen ga ik eigenlijk steeds meer geloven. Hij stond samen met de oude fokmerrie, die hengstig was. Hij heeft de hele tijd achter haar aangezet, getuige haar kale plekken en korsten van wonden in de flanken.
Het zou me niks verbazen als zij dus een keer naar hem heeft uitgehaald
. Maar goed, Madelene rijdt hem donderdag even en kijkt hoe hij loopt/ aanpakt. Als het allemaal goed is dan ga ik gewoon weer aan de gang!
Om met Jan zijn woorden te spreken; hij vond het een best veulen, mooie ronde billen, hij heeft wel de hals van moeders (beetje diep uit de borst) maar gelukkig ook het mooie hoofd.
(heb het alleen zo druk
)

), maar dat zeg ik natuurlijk niet hardop, daar gaat mijn opleidingsplek