[SGW] [HK] SGWay of life gezwam (deel 3)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

viefdepief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-06 16:21

Dank voor de complimentjes over de frontriem.

@ Jiska, ik heb jouw stukje ook gelijk gelezen, was inderdaad een leuk stukje
@ Renske fijn dat ze alletwee zo lief waren
@ Andrea, super van Madine!!

gr_roos

Re: [HK] SGWay of life gezwam (deel 3)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-06 17:24

MJ de een na laatste ken ik wel. Zij heeft een oud crosspaard van Rom en die gaat loeihard overal op af. Ik heb een paar keer met haar samen getraind.

Fijn paard om te helpen, stopt bijna nooit. Ik moest alleen bij haar voor in Renswoude over greppel en trakhener

Ik ben ook benieuwd naar een reactie van Scum en Bitwise.

Scum jij bent zeker niet dik en Simmie ik kan me niet herinneren dat ik jou een dikke vond. Dat zal dus ook wel meevallen.

Bedenk me opeens dat we 2 moddies hier hebben dus als Lielle zich dik vond en Simmie maakte die opmerking niet dan geldt het dus ook voor Lielle

Vandaag nog even naar de smid geweest, mutsmerrie trapte er gister een ijzer af en ik rij niet op een paard met 1 voorijzer. Maandag moet ze nieuw beslag dus het was niet zo'n handige actie van haar en ik wil morgen indoorcrossen dus dat ijzer moest er nog snel even onder.

CD ik ben ook zo'n precieseling en zou daar dus heel slecht tegen kunnen. Dat is voor mij ook de hoofdreden dat ik niet aan een bijrijder voor mijn pony begin.

Sjaan

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-06 17:31

Hallo paardenmutsen!!!
Gezellig aan het oefencrossen en carnaval vieren?

Ik ben gisteravond naar de carnaval geweest, ging als druif.. haha zag er echt niet uit! Om 24 uur gisteravond was het eindelijk 25 februari, de dag waarop ik 19 werd/wordt!
Extra groot feest dus! haha
Ik heb van mijn ouders nieuwe leren paardrijlaarzen gekregen, de mountain horse sportive rider! Echt heerlijke laarzen!
En van mijn zusjes en broertje een leuk setje van Harry's Horse, fel oranje beschermers met een donkerblauw met oranje randje!
Van mn vriendje heb ik een setje van bordje,kommetje,glas en beker gekregen met paarden en koetjes erop, erg schattig!

Mijn zusje heeft vandaag overigens haar 1e x L1 gereden. Ze was super zenuwachtig, maar dat was echt nergens voor nodig.
De 1e proef werd ze 1e met 166pnt en de 2e proef werd ze ook 1e en nu met 162 pnt!!! Schandalige scores of niet dan...

Vief --> Die frontriem staan hem wel gaaf!

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-06 17:35

Nog maar een keer gefeliciteerd Chantal!!! (nu moet je het toch niet gemist hebben na 3 keer ) En feliciteer Muriël ook maar even van mij, echt top!

viefdepief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-06 17:44

Gefeliciteerd Chantal!! Afbeelding
Wat een leuke dingen heb je gekregen

En wat knap dat Muriels L1 debuut zo super ging!

g0otje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-06 17:52

gefeliciteerd chantal!!

Margriet_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-06 17:57

Chantal gefeliciteerd!!

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-06 18:17

Jiska leuk stukje.

Chantal gefeliciteerd.

Feliciteer Muriel ook maar met der winstpunten.

CarpeDiem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-06 18:19

Ga zo terug lezen. Heb nu alleen een ontzettend klote humeur. Het was kei goed toen ik terug kwam van de cross les van Juul. Daarna ging ik meteen door naar mijn paardjes..

Allereerst ff lekker Utah geborsteld, daarna kon ik kim ok zomaar pakken (na 1 minuut ofzo). Die ff lekker gelongeerd en de wei op gegooid. Toen bedacht ik me dat ze over een kwartier geinsemineerd moest worden, en heb dr weer uit de wei gepakt. Toen ik met utah en kim bij het hek stond kwam grote vriendin paard T en beet vol utah in dr kont. Die sprong dus tegen mij aan, daarna draaide T zich om en begon vol op die 2 van mij in te rammen.
Ik had inmiddels het hek open en heb ze allebei losgelaten, Utah rende de plaats op. Kim de wei in. Ik had me evenwicht terug en riep naar een vriendin die stond te buurten op stal met dr vriend en de vrouw van de SE dat ze utah meteen moet pakken. Ik eerst terra geramd, en toen stond utah nog steeds waar ze stond, en was er nog niemand bij. Dus ik wil haar pakken komt onze geweldige ..... Hond en valt utah aan, die aan de kletter, over de stoep.. pfff.. ze is al zo slap als wat door haar dikke buik, en dan in galop over de oprijbaan (daarna de weg naar de wei in). Uiteindelijk hebben we haar te pakken gekregen, en op stal gezet. Toen kim uit de wei gepakt, die liet zich uiteindelijk wel weer pakken. en ook op stal gezet. Aangezien de rest nog stond te kijken alsof er helemaal niets gebeurd was, heb ik de andere paard
ook maar binnen geknald.
OWh en dan nog durven vragen of het de schuld van de hond was.. Echt ik kon dat mens wel.. Ben nu weer mega opgefokt. (fok mezelf de laatste tijd wel heel veel en heel snel op)... ik heb echt zin om iemand zo hard op zn gezicht te timmeren!

Postieve van de dag was dat het paard van mn vriendin de oefeningen van de cross super op pakte. Daarom heb ik nu toch goede zin .. Owh, en ik heb ook zin om te crossen!! Ik kan da ook best

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-06 18:21

Brrr, wat schrikken zeg! Wel fijn dat de crossles goed ging!

Margriet_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-06 18:23

jeetje hey dat is erg! Hebben ze er verder niks aan over gehouden??

CarpeDiem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-06 18:25

Chantal: proficiat!

Ik heb helemaal geen zin om te gaan carnavallen. En ik geloof dan ook niet dat deze dame meer dan 1 dag gaat. Maandag avond is hier int dorp, dus da vind ik wel gezellig. morgenmiddag ga ik ff hier de optocht kijken, en maandagmiddag naar een dorp hierlangs. Ook ff optocht kijken. ga lekker alle dagen óf heel vroeg óf heel laat rijden, dan kom ik helemaal niemand op stal tegen!

M-M
Ik hoop van niet. kon net geen gekke plekken op pezen en achterbenen ontdekken. Morgenmiddag nog maar een inspectie..
Wat zal ik blij zijn als ze bij de eigenaar thuis staan. Of in elk geval een eigen wei hebben.
Ben wel blij dat het terrein omheind is , anders was ze op de doorgaande weg uitgekomen, die ellende heb ik al 1x meegemaakt.. En daar heb ik echt geen zin in. Hoop dat Utah dr veulen ook lekker warm en veilig in dr buik blijft zitten..

edit: volgens mij heb ik een blauwe plek op me kont voel ik nu ik ging verzitten, zat ook maar en beetje tegen het hek geplakt.
Ga nu de P&S lezen.. ben benieuwd jitske!

vandaag trouwens Lielle, marieketencate, Scum, Bitwise en aanhang gezien.

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-06 18:48

hier nog een die chagerijnig is
Kreeg een afwijzing op mijn sollicitatievrief, zonder enige toelichting. Zal ik ze toch nog eens bellen om te vragen naar het waarom...?
Ik ben voorlopig nog wel onder de pannen, maar heb toch geen zin om te wachten tot mijn baan ophouidt..

Chantal, gefeliciteerd!

Ik heb vanmiddag de nieuwe L proef geoefend, wat een rot proef. Moet je doorzitten, dan weer lichtrijden. Daar heb ik echt een hekel aan, dat wisselen steeds.

CarpeDiem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-06 19:15

M-J../ Zullen we lekker gezellig samen mokken??
Ik heb echt zin in een potje ouderwets snauwen en mokken momenteel!
En over die sollicitatie brief: gewoon bellen!

Sjaan

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-06 19:27

Bedankt allemaal!
Ik zie ook een foutje in mijn stukje... kwas een beetje te snel met typen, het moet zijn:
Fel oranje beschermers en een donkerblauw dekje met oranje randje..

renskek

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-06 19:48

CD : jezus, dat is echt wel balen. Ik kan me ook nogal goed opfokken om sommige mensen.

MJ: Ik heb geen ervaring met solliciteren enzo. Maar als ik het zo lees, gewoon bellen!

Chantal : Gefeliciteeerd

Ik kreeg net een smsje van de mensen waar ik in Limburg geweest ben, om te zeggen dat ze het keileuk vonden dat ik daar was. Echt leuk Van de zomer is daar 22 en 23 juli concours. Heel mooi sprinterrein. Dus mensen die in Limburg wonen..meedoen!

MJ_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-06 20:23

CarpeDiem schreef:
M-J../ Zullen we lekker gezellig samen mokken??
Ik heb echt zin in een potje ouderwets snauwen en mokken momenteel!
En over die sollicitatie brief: gewoon bellen!

ja, laten we dat doen!
kan echt heel lekker zijn
ik ga maandag wel even bellen.

gelukkig zit ik vanavond alleen thuis, kan ik niet teveel mensen afzeiken..... mijn vriend gaat naar carnaval. Ik zou ook gaan, maar aangezien ik gister nog met koorts zat, zie ik er maar vanaf. Heb ook geen zin om morgen weer ziek te zijn.

Renske, leuk, dat sms-je!!! Jij moet daar natuurlijk ook gaan springen van de zomer, je mag je paard daar vast nog stallen!

MJ_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-06 20:24

Sjaan schreef:
Bedankt allemaal!
Ik zie ook een foutje in mijn stukje... kwas een beetje te snel met typen, het moet zijn:
Fel oranje beschermers en een donkerblauw dekje met oranje randje..

Leuk kado!!
Zijn die voor je bijrijpaard?
Hoe gaat het daar mee?
En met je eigen jonge paard?
En met lucky, heb je al kopers op het oog?
Een kennis van mij heeft ook een paard te koop staan, maar dat loopt nog niet zo hard. Ik weet niet of het momenteel helemaal rustig is met kopers?

CarpeDiem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-06 20:26

renkse: waar is dat prcies in limland? En idd, is het niet mogelijk voor je om daar je paard neer te zetten, dn kun je zelf ook meedoen.

haah, ik moet vanaaf ook gezellig in me eentje oppassen. kan ik lekker zitten sjagrijnen tegen de muur .
Morgen eerst rijden voordat ik naar de carnavalsoptocht ga kijken. Ga ik verkleed als ruiter dit jaar

viefdepief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-06 20:46

Jeejte wat schrikken zeg CD
Nou maar hopen dat ze morgen niet met dikke pootjes op stal staat..

MJ

CarpeDiem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-06 20:58

Ja idd. dat hoop ik ook!
Leuk stukje in de Paard en Sport Jiska! Schiet het al op met je rijbewijs?

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-06 21:24

Leuk stukje in de P&S jiska!

Chantal: gefeliciteerd!
(ook voor muriel trouwens Superdebuut hoor!)

Ik ga me zo weer op de studie werpen, dat tentamen komt te vlug...

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-06 21:27

Gomir tot morgen.
Hoe laat moet je je 2de rondje?

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-06 21:38

Aan het einde geloof ik

Ik moest haar maar gewoon meenemen en dan achteraan starten.

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-06 21:44

oh ja, dat vergat is dus te posten... Jiska, ik vind het ook een leuk stukje! En spannend, dit jaar naar het Z...!!!