Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
leuk!
.
.Antonius schreef:mila_furrie schreef:Antonius: kan het dat jij een paard hebt waar angelique hostyn nog mee gereden heeft?
Ja, ilona hebben we van haar gekocht. Kende dat paard al van haar 7 jaar ofzo en altijd gek van geweest. Tis een geflipte taartmaar ze geeft zo een machtig gevoel om mee te rijden.
leuk dat je zo een fijn paard hebt
je kan ook beginnen plannen
Plannen kan idd beginnen! 
Wel zalig nekeer super dichtbij! Das een dikke 5 minuten rijden met de vanne.
'k Ga proberen de eerste wedstrijden (behalve Hof Ter Zeedycke) mee te rijden en zien hoeveel punten ik heb verzameld in de superprestige, kijken of het de moeite is om vol voor het klassement te gaan!
'k Zal niveau 00 (de subs) rijden.
Met L01 idd maar max. 3. D03 is al niveau 0.
, dat zijn dezelfde proeven als 0? Wrm wil je subs rijden hanne?
Inleg is goedkoper, licentie is goedkoper, ... Gewoon geen prijzengeld bij de subs. Maja bij niveau 0 zal ik toch nooit in de prijzen rijden.
Bij niveau 0 veel meer deelnemers = veel tijd tussen je 2 proeven. En tegen dat prijsuitreiking is, duurt da ook lang. Subs zijn de eerste proeven vroeg in de ochtend, 'k vind da gemakkelijk.
Mijn vader die meestal gaat rijden met de vanne vindt dressuur saai, dus ie gaat er ook niet te lang willen zitten.
.
Kan dan nog met opleg veranderen van licentie eventueel. Dus kmag idd alleen de E5 en E7 proeven rijden.
Dus 'k wil voorzichtig blijven, dat Shuddy of ik niet plots meer kunnen werken/rijden. Opleggen voor hogere licentie kan altijd dusja..
eerlijk gezegd vind ik de proeven ook wat raar.

) staan toch ook gewoon op Equibel. Het grote verschil is, stel dat ik winst rij of top 3, dan krijg ik alleen het lintje en geen geldprijs bij starten onder daglicentie. Best krom want je betaalt al meer dan iemand die wel een licentie heeft... Maar goed, €10 krijgen als winnaar van een proef als je €12,5 inschrijving moest betalen is ook niks abnormaal bij de VLP.
) in lrv is dit mogelijk, mss ook niet overal het geval ...
zal niet kloppen, dat systeem heeft vaker fouten. Maar heb geen ambitie om niveau 1 provinciaal te rijden. Met Shuddy toch niet, hij is niet meer de jongste.