Ik heb de weersvoorspelling voor de aankomende 2 weken in Chaam bekeken. Die zijn niet best....
Hopen dat het opknapt! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Hopen dat het opknapt!
FCSA schreef:maximiliano schreef:FSCA Oudkarspel stond vorig jaar in het L indd echt goed dik en technisch. Vond het verschil met het M nihil.
Wij starten B in Oudkarspel. Is die ook zwaarder dan op andere plaatsen? Nou ja, we gaan erheen en we zien het gewoon wel

nog wat onwennig maar het was super leuk. Nu maar eens kijken naar wat oefencrossen en crosslessen
maximiliano schreef:FCSA schreef:Wij starten B in Oudkarspel. Is die ook zwaarder dan op andere plaatsen? Nou ja, we gaan erheen en we zien het gewoon wel
Geen idee! Maar anders mooie oefening om te zien hoe ver jullie staan, ja toch?

die had 181,5. Jammer, want ook die proef liep hij super. Alleen B afwenden en op X volte 10 meter ging verkeerd, hij ging dus bij B al een volte rijden. Maar door de wind was de bakdeur open gewaaid, dat gaf wat spanning en daardoor lette mijn man minder goed op wat ik riep vanaf de zijkant. Over 2 weken mag hij weer, dan alleen met mij. En dan weer lekker naar buiten om te crossen!