[SGW] [HK] SGW #19: Three Phases, Two Hearts, One Passion...

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 16:49

Wauw, blingbling die frontriem

Iedereen is hier druk met presentaties en scripties, en deze oma is aan de babywas die nog gedaan moest worden... :D Gelukkig geen last van eierstokken die kunnen rammelen.
En lekker voor mijn hoofd dat nog een beetje wazig is van de narcose van gisteren. Straks gaan we nog even naar het zh, kan ik hem bekijken als ik weer een beetje helder ben.

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 17:00

MM, gaat dus goed met Geert, goed om te horen!

Rosa, leuk paard heb je, en idd mooie halshouding!

Lau, hoop dat je scriptie goed is! Hoeveel pagina's heb je wel niet met 20.000 woorden?

Danielle, mooie frontriem al zou ik hem zelf teveel glim vinden.

Texelse, wat is er eigenlijk gedaan bij je/waar had je last van dat je onder zeil moest?

Ik ben ook weer thuis, vanavond even naar de stad, snoep en dergelijke in slaan voor volgende week :')
Ga zo even kijken hoe het met Dakar is, en dan mag hij van het weekend nog een keer lopen en dan weer een weekje vrij, verwend paard haha!

_lautje_

Re: [HK] SGW #19: Three Phases, Two Hearts, One Passion...

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 17:03

Mooie frontriem!
Texelse: gefeliciteerd met de kleine!! Beetje laat :o
Sm het zijn 83a4tjes met alles bij.

Watapatja

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 17:10

Gave frontriem!!!
Super lau, hopen dat het nu goed is.
Marijke, dat nietjes "uit knippen" is idd super leuk werk, helemaal als iemand een rits van knie tot heup heeft ;)

Bleeeh this hier ook kloten weer... voel me lang niet lekker.. zwaar hoofd en moe... straks gelijk maar even tuiger trainen en optijd op bed

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 17:31

suikermeisje schreef:
Danielle, mooie frontriem al zou ik hem zelf teveel glim vinden.

Haha, lang niet zo erg als die van nu! :D
Op het paard vallen de steentjes niet zo op, zijn maar 3 mm. Staat bij Perfect wel netjes.

Texelse, gaat alles goed met jullie kleinzoon? Is hij al thuis? :)
Mijn ouders zeiden dat opa/oma worden eigenlijk nóg leuker is dan zelf ouders worden. :D

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 18:45

Danielle mooie frontriem! Mijn nieuwe is ook binnen, maar een foto moet nog wachten tot zondag, want dan wordt hij echt uitgeprobeerd. Van de week wel alvast een keer mee gereden om te zien of Vies het niet vervelend vond. Wat voor frontriem had je eerst?

Lau hoelang moet je wachten op de uitslag van je scriptie?
En Sannn hoe gaat het met die van jou?

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 18:54

Oh dan valt het wel mee danielle, dacht dat ze groter water! Mijn zus heeft van die grote stenen en dat vind ik niet zo mooi.

Leuk annetje, ben benieuwd!

Lau, dat is een hoop zeg! alhoewel mijn portfolio nu ook 32 bladzijdes waren en dan nog minimaal 40 pagina's aan bijlagen... Ik had ook het meest uitgebreide portfolio, dus hoop dat het niet teveel is. Maar daar zeuren ze minder snel over. Zijn mensen in mijn klas die maar 4 bijlagen hadden en dan ook maar 2 pagina's maximaal per bijlage... vrees dat die het of niet halen, of maar net een voldoende.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 18:57

Ook even een zwaai vanuit het natte noorden.
Beladen dag gehad op het werk. Wel superleuke afscheidcadeautjes gehad van mijn lieve helaas nu ex collega's.

Nu even naar het ziekenhuis want daar ligt weer een volgende patient. Zusje is met weeeen opgenomen terwijl zij pas 24 weken zwanger is. Kan er ook nog wel even bij _-:(

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 19:00

jeetje Caro wat rot zeg!
En echt balen dat je je baan kwijt bent, wel lief van je ex-collega's!

Sterkte :(:)

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 19:03

Ooh nee Caro wat naar!!!! Ik hoop dat ze het kunnen remmen. Jemig wat zal zij geschrokken zijn!!!

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 19:13

Hè bah Caro. Ze weten je wel te vinden -O- . Sterkte!! En hopelijk gaat het bij je zus goed! :(:)

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 19:16

maximiliano

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 19:54

@ Caro oliebol zeg!! Hopelijk kunnen ze het stoppen!
@ Mirthe gelukkig van je schouder zeg!
@ MisterT ik hoop het voor je!
@ Noor fijn zeg van je werk!
@ Danielle gaaf zeg je frontriem! Ik hou van bling :D
@ Lau wooow wat een stuk zeg!
@ Bianca ik heb echt het gevoel dat het werkt! Hij voelt veel minder gespannen. Het is 2 kg voor 11,95. Je moet 25 gram per dag. Zit een maatbekertje bij. Dag van de wedstrijd 50 gram. Ze hebben van dat merk ook Vitamine E Selenium. Is ook zo goedkoop.
Mocht Evie het niet mee kunnen nemen kan ik het altijd doen.

Vandaag laatste dingen geregeld voor Jumping. Jammer dat je het niet red FE.

Weet niet wie het zei maar het was 1.20m. Vind het nu niet hoog meer. Vorig jaar had ik niet gedacht dat ik het nu gewoon met gemak spring.

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 21:26

Danielle frontriem ziet er mooi uit! Ben benieuwd hoe het er op paard uitziet
Anne ik ben ook benieuwd naar jou nieuwe frontriem!
Jeetje Caro! Hoe gaat het nu met je zusje en de beeb?

Net heerlijk met frits dressuur gereden!
Moest hem van te voren wel onder de slang zetten zo vies was hij. Kwam dus met een nat paard op les en ging met een droog paard naar huis

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 21:30

Bianca, dat ken ik ja! Had ik met de fjord ook wel eens :')

Henny, ik vind het ook een flinke hoogte op die foto al heb ik met de E pony een keer 1,45m gesprongen, daarna heb ik dat niet meer gedurfd, ben een mietje :P

Danielle, mooie frontriem, vind die erg chique!

Ik ben even naar de stad geweest, cadeautjes gekocht voor vriendin van me. Naar de Action geweest natuurlijk. Mandje gekocht en daar zitten nu zo'n 10 dingetjes in, hoop dat ze het leuk vind. Vind dit leuker dan geld geven oid.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 21:36

Caro, wat erg voor je zusje. Sterkte hoor..
Bvw, gaat het weer wat beter met de dressuur?

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 21:54

Noor nu ik zonder zweep rijd gaat het wel beter maar een topper zal ik dressuurmatig nooit worden :n

Mister T

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 22:01

*D Caro, heel veel sterkte hoor :(:) hopelijk kunnen ze de weeen remmen!
Danielle, leuke frontriem Bling bling
SM, dat vind ik leuke cadeautjes hoor! gaat om het idee toch!
Lau, ik ga voor je duimen. wel lekker dat het nu ingeleverd is. Even rust!
Sann, had jij ook niet scriptieproblemen? succes in ieder geval!
BVW en frits, dressuurprikker ;)

Yes ik mag hard aan de bak voor mijn scriptie *\o/* Eerste en tweede beoordelaar hebben aangegeven mijn scriptie met spoed na te kijken, wanneer ik de 2e versie z.s.m. inlever. Dat wordt het hele weekend aan de bak en dan moet het wel af zijn. Gelukkig moest er niet super veel veranderd worden dus als het goed is in juni gewoon mijn eindgesprek en studeer ik af! opluchting!! :o
Van het weekend tussendoor ff lekker met tim springen!

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 22:03

@ BVW heb jij Frits zelf naar het Z dressuur gereden? Dan kun je het toch.. Zelfvertrouwen hebben meid!!!

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 22:09

Bianca, precies wat MM zegt! Hoofd in de lucht, borsten naar voren haha! (alleen hier zeggen we normaal kop en tieten :o ) maar dat is niet echt beschaafd Nederlands :')

MisterT, fijn zeg, aardig ook en voor jou heel erg prettig, succes met er aan werken en komt vast goed.

Ik heb niets meer te doen voor school behalve de groepsopdrachten... Ik weet zeker dat ik me in de vakantie ga vervelen.. Wil wel werken maar misschien nog een of andere cursus erbij gaan doen, dan blijf ik beetje in dat ritme en leer erg graag.

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 22:09

sm: ik heb een rare val achterover gemaakt vorig jaar januari. Dat deed verrot zeer, maar ik heb net gedaan alsof er niet zoveel aan de hand was, want de wintersport stond voor de deur en dat kon ik niet misschien dacht ik (beetje een Mistid-actie :o , sorry Mirthe). Achteraf is het sleutelbeen los geweest en is het kraakbeen in het gewricht tussen het sleutelbeen, en waar het aan vast zit bij het borstbeen, stuk gegaan. Een soort meniscus maar dan ergens anders. Ik ben niet naar de dokter of de fysio gegaan, maar lekker de sneeuw in, en heb mijn arm binnen de beperkingen gebruikt. Daardoor is er heel veel littektenweefsel gegroeid en zat alles vastgekleefd. Dat hebben ze letterlijk met een paar man "los gescheurd". Ze hebben me flink in de houdgreep gehad, want mijn ene jukbeen is ook dik en een beetje verkleurd, dus ik denk dat daar ook wel een elleboog gestaan heeft ofzo. Die spuiten die ze in het gewricht geven moet het aangroeien van nieuw weefsel tegen gaan, lukt dat niet dan gaan ze het operatief verwijderen.
MM: wat fijn dat het zo goed gaat met Geert, en die skischoen is maar tijdelijk.
Danielle: onze kleinzoon gaat op zich prima, maar moet nog wel een poosje blijven. Hij is 5 weken te vroeg geboren, dus als alles goed blijf gaan mag hij naar huis als hij 37 weken zou zijn. En je ouders hebben gelijk. Grootouders worden is idd leuker!!
Leliaardje: ik hoop dat dit baksel blijft zitten en lekker gaat rijzen.
Caro: oei, dat is echt veeeeeel te vroeg. Hopelijk gaat het goed, en blijft het kindje nog even zitten.
Mistid: mooi dat je eerste proef zo goed ging (volgens fb) en wat ben je toch een oliebol dat je je papieren niet mee neemt. Hopelijk was je nog op tijd voor je 2e proef, en ging het daar ook lekker.

Inschrijving van de sgw Texel opent morgen, maar vanavond mag ook hoor!!

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 22:15

Ik ga mischien ook naar Texel! Mijn vader wil het heel graag omdat hij dan wel mee kan en het afgelopen jaar nog geen 1 SGW gezien heeft. Dus we gaan even kijken, inschrijvingen in het M zullen toch niet gelijk vol zijn?
Top nieuws van Geert Marijke! :D
Jeetje Caro... Hoe gat het nu?
Ah das fijn Mister T! Kan je het optijd afstuderen nog wel redden? Ik heb inderdaad heel veel gezeur met mijn scriptie... Wachten nu weer op afspraak en hoop dat ik volgende week groen licht heb om alleen verder te maken. Dan ga ik eerst voor m'n examen en dan sluit ik mezelf van de zomer wel op. ;)

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 22:17

Oef Texelse, dat klinkt inderdaad als een Mirthe-actie! :P
Maar dat is inderdaad niet slim om niet naar een arts te gaan, maar zou ik ook niet hebben gedaan... Mijn voet is ook nog niet goed nadat de haflinger op mijn enkel heeft gestaan, oeps.

Fijn dat het goed gaat met je kleinzoon Texelse. Ik denk dat oma worden leuker is omdat je dan niet dat kind eruit hoeft te persen haha!

maximiliano

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 22:19

Nou Bianca!!! Je zit niet voor niks in het Z!! Je hoeft toch ook geen Anky te zijn (al zou het wel leuk kunnen zijn)

@SM ja tis ook wel hoog hoor! Vond indd de oxer 1.45 voor Max zn blessure echt TE hoog!
@Mistert toppie!!!!!!

maximiliano

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 22:19

Jeetje Texelse heftig zeg.....