@ Lautje gefeliciteerd! @ karen gaaf! @ Noor er moet bij staan voor hoeveel personen het is. Het is niet altijd goedkoper via vakantieveilingen te boeken..
Tientje: nee ben 3 weken aan het trainen,groomen en helpen!
Evony
Geplaatst: 01-08-11 18:27
O en renske is naar het ek voor landelijke ruiters!
muts_marijke
Geplaatst: 01-08-11 18:38
Hoi hoi
@ Sannn jeps dat wordt de nieuwe waterbak Gaaf he. Hij wordt inderdaad echt heel groot.. Balen dat je voor niks zo vroeg op was @ Laura oooh je hebt het al over ''vriendje'' leuk man! En rode rozen zijn super gaaf. Wat lief!!! @ Benthe lekker druk weekendje gehad dus met beide paardjes op cc. Gefeliciteerd met je wp. @ Hilde wat een gaaf filmpje! Uk is leuk. Lekker fanatiek Jij rijd der ook super netjes! @ Vief foto 1 @ Caro ik ben toch wel het meest verliefd op Gio. Hij is echt super leuk!!! @ Mirthe dat is wel een beetje jammer van je cap! Balen zeg. @ Sim hahahahahaha nou is het ook duidelijk waarom hij Mirthe nooit op is gevallen Nou Mirthe als je daar warm van wordt krijg je van mij een nieuwe bril!!!! @ Dienke super dat penny pownie drachtig is! @ Karen gaaf man, Helvoirt is een super gave wedstrijd om mee te doen en de organisatie is ook fijn. Varsseveld is ook wel super gaaf om te doen. Zijn ze wel stukken makkelijker als in Helvoirt qua organisatie @ Laura gefeliciteerd met je nieuwe topper! Je stallen worden weer vol zo @ Anthea wat een leuke foto. Het goeie moment om af te drukken @ Evony leuk dat je lekker aan het rijden komt daar.
Snoekiej
Geplaatst: 01-08-11 20:08
Goeiemiddag! Vorstin weer gereden, die ging lekker
Noor, ik heb wel eens wat gekocht bij vakantieveilingen. Meestal staat het erbij voor hoeveel personen het is Gaaf Karen! Gefeliciteerd met je nieuwe paard Lau Fijn dat je crossweekend geslaagd was Anthea Wel gaaf daar zeker bij Alice Evony?
sanurie
Geplaatst: 01-08-11 20:58
Avond!!!
Zo kwam er steeds niet van om te reageren maar heb wel wat meegelezen.
Zaterdag concours gehad, ging niet zoals ik had gehoopt. Losrijden dressuur ging echt super, net als thuis. Dus dat gaf me rust. Toen de ring in gegaan, en geen spanning Dus een super begin, netjes en gewoon fijn. Tot de galop, hij ging opeens even crosse, dus daarna weer spanning en fouten. Punten 171, dus na jaar toch wel blij mee!
De 2e proef ging nog minder, en had hij niet meer zo'n zin dus 168 punten en terecht, maar geen slecht gevoel aan over gehouden want ga nog gauw wat opgeven aan dressuur!!
Springen ging echt niet zoals ik had verwacht. Inspringen ging weer super fijn. En parcour ging wel redelijk, wel weer wat weinig controle, meneer had weer iets te veel zin en liet zich wienig regelen maar ach. Tot de laatste hindernis ging gewoon goed. En toen weigerde hij, met geen rede. Afstand klopte, hindernis was niet eng, wat keek er niet naar. Dus nog x aangereden, weer weigering, dus ik had echt van wat krijgen we nou. Soms moet ik opletten of hij springt een hindernis die niet moet. Maar waarschijnlijk is hij geschrokken met een dubbel die eerder in parcour stond. Stond met een afstand die onmogelijk was! 9 meter voor 2 galopsprongen!
Okj, beetje ego bericht was dit!! ** EINDE EGO BERICHT **
Mootje maakt ons jaloers met haar vakantie!! Noor vind moeilijk om een vloer te kiezen! Mooie foto evelien van jou en caap!! Marijke strakke bijleesactie! Tuurlijk Mandy, iedereen! Leuke foto's van Lelystad Noor en Sim!! Kim:Mooi rondje!! vief de 2e Dienke Gefeliciteerd! TG Gaaf zeg van Helvoirt! Lau: gefeliciteerd!