Mirthe: Daar heb ik inderdaad ook last van, tw einig slapen en te veel in de zon zitten is geen goede combi helaas.
Mijn crossoutfit is vanmiddag binnengekomen trouwens
! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Zaterdag eindelijk weer eens springles met de merrie. Even weer de puntjes op de i. Laatste keer les was in november dus wel weer even nodig! Beeb zit nog steeds in merrie en die stond er net super relaxed erbij
Na het weekend ook maar even beslissen wie er dinsdag mee mag op CC.
heel veel sterkte nogmaals

En dan 's middag lekker rijden. Of 's avonds. 

Heb de afsprong in het water voor het M gedaan, deed ze zo braaf. Eerste keer ging niet helemaal soepel door dat ik niet door tastend genoeg was maar de tweede keer
wat een toppertje is het ook
Ik denk dat het komt doordat ze weer lekker op het land loopt, dan gaat ze altijd fijner!
Ik heb ook rond die tijd gereden, was idd stikheet!
?
, heb zeker geen zin in gezeur. Helaas door een miscommunicatie met de camping eigenaar toch nog wat gezeur gekregen geheel onterecht en dat was wel erg vervelend want daar heb ik helemaal geen zin in zeker niet omdat ik er alleen langs stapte
? Sannnn schreef:Onze hond was gisteren mee, machtig mooi dat hij het vond: http://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos- ... 1712_n.jpg
Evony schreef:Nee had toestemming gevraagd, heb zeker geen zin in gezeur. Helaas door een miscommunicatie met de camping eigenaar toch nog wat gezeur gekregen geheel onterecht en dat was wel erg vervelend want daar heb ik helemaal geen zin in zeker niet omdat ik er alleen langs stapte
Sannnn schreef:Niet heel erg, Krispin deed beetje raar/ lelijk tegen Floyd. Heel apart, heeft Kris nog nooit gedaan. Later was het wel goed, schrok misschien van zijn drukke gedrag ofzo. Heel apart.. Niets voor Kris, is de goedheid zelve.

Vies vindt hem wel eens spannend, dus het is perfect oefenen met een heen en weer vliegende hond.