[SGW] [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

rowo

Re: [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 09:12

Goeiemorgen :wave:

Gefeliciteerd BB :D

@ snoekiej: wat super dat Vorstin nu zo lekker door de cross ging. Misschien heeft afgelopen vrijdag toch geholpen :j

@ JN: balen van dat lijntje. En van dat mutsen heb ik ook heel erg hoor, alleen zou het mij niet 2x op dezelfde hindernis in het zelfde lijntje gebeuren :+
Kun je het wel volhouden met je hand?

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 09:27

Goedemorgen :wave:

Gefeliciteerd BB :D !
@ Benthe, succes!

Ik kan niet naar school vandaag :o .

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 09:27

Morgen :O
Mijn wekkertje ging me iets te vroeg om half 7. Zit alweer braaf in Enschede. Met een beetje geluk want mijn bushalte bleek opeens opgeheven te zijn en mijn sprintje naar de vorige halte moest ik halverwege staken omdat ik de bus al zag aankomen := Gelukkig hielp het om lief te lachen en te zwaaien.. ;)
Net al een wasje in de wasmachine gestopt, afgewassen (stond er nog :+) en hopelijk mijn plantjes weer tot leven gewekt met een flinke plens water. Zo van 10 tot 16.00 uur werken.. en vanavond komt iemand naar mijn oude bed kijken en heb ik een kamerkijkavond omdat er een kamer leeg staat. Ben benieuwd of er wat leuks tussen zit :7 Vrees dat mijn proeflesje Zumba er niet meer tussen gaat passen :\

BB: Gefeliciteerd met je verjaardag!
Marloes & Benthe: Jammer dat het niet helemaal lekker ging op concours :(:)
Marije: Fijn dat je training goed ging :) Vervelend dat je vriend niet goed tegen warmte kan..

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 10:00

Goeiemorgen :wave:

Vief: drukke dag vandaag dus :P.

Ik heb vanochtend om 8 uur al even een buitenritje met Sofie gemaakt, en daarna m'n moeders auto van binnen even helemaal schoongemaakt.
Ga nu even m'n spullen pakkenen dan ga ik buiten even goed aan de studie. Heb vrijdag tentamen. En moet ook even met assignment aan de gang. Heb er volgende week een presentatie over. En heb weer een druk weekend voor de boeg, dus moet het eigenlijk voor het weekend af hebben en een presentatie gemaakt hebben :).

Marije112

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 10:33

BB, van harte gefeliciteerd! Maak er een mooie dag van :)!
Vief, inderdaad maar vervelend :o. Ik ben zo'n koukleum (lees; ik zat zaterdag nog met een wollen vest in de zon) en mijn vriend wil dus ook echt niet op vakantie naar een warm land, terwijl ik alleen maar naar warme landen ga (Mexico, Tunesie, Egypte, Thailand etc.). Heb jij een kamer te huur in je huis dan ofzo?

Ik had bedacht om 's ochtends vroeg naar stal te gaan, maar dat laat heb ik doorgeschoven naar vanavond! Ik ga zo eerst wat oefenexamens engels uitprinten en dan lekker in de tuin liggen!

Succes voor allen die moeten werken!

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 10:41

goedemorgen

BB gefeliciteerd, en je hebt er super weer bij :D

Zal straks even bijlezen, gister terug gekomen van kamp, was weer super gezellig, super weer, dus kon niet beter.
Gister alleen erg moe toen we terug kwamen, gelukkig vandaag vrij :D.

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 12:32

BB Gefeliciteerd!!

De paarden staan nu op hun nieuwe stekkie. Die ouwe is flink van slag af, gister heel de tijd stampen, en rondjes draaien in de box.. Maar hij heeft wel gelegen vanacht. Zal wel loslopen, hij heeft wel een week nodig om te acclimatiseren denk ik :(:) . Die Tinker is allang blij als er eten is := , dus die stond gister al gelijk te eten. We hebben ze vanmorgen op het land gezet.

Vanmiddag even op buitenrit met Wolin en stalgenoot, kijken hoe dat gaat, we hebben er wel weer zin in ;) . Daarvoor eerst nog naar het LUMC, training kinderreanimatie.. erg leerzaam!! :j

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 16:37

Marije112 schreef:
Heb jij een kamer te huur in je huis dan ofzo

Ik woon in een groot studentenhuis (20 mensen) en er is iemand weggegaan waardoor we weer opzoek moeten naar een nieuwe huisgenoot :)

Lotte: Hoop dat de ouwe snel aan zijn nieuwe stekkie went :)
LZ: Fijn dat het zo leuk was :D

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 16:39

Lotte: fijn dat ze verplaats zijn, en idd even wennen en dan komt het wel goed :D
Vief: zo dat is best veel 20 mensen.

Vanavond komen er weer kijkers voor Armani. Ben benieuwd.

_Snow_White

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 17:59

Dankjewel!! :D

Ben in het weekend nog op concour geweest in Baarlo en in Ottersum allebei 2 proeven met Blue.
In Baarlo ging de eerst proef zo lekker :z de 2e werd ze iets heet maar ging nog steeds goed. jammer maar helaas, allebei laatste de 1e proef 180 2e proef 175 :(
in Ottersum ging het met losrijden super en in kwam de ring in en hij begon te showen... gelukkig had ik een Z-jury die het een beetje kon waarderen in het L2 dus met 8tjesmidden/uitgestrekte draf :D en 3tjes middenstap en achterwaarts... tja geen geduld :o een best tevreden resultaat 182 punten en een 7e plaats (5 prijzen) de tweede proef ging wonder boven wonder veel beter normaal is ze de 2e proef véél heter maar de jury wou een absolute sjok-proef zien en tja dat zit er nou net niet in... maar toch nog 8e met 178 punten. Dus al met al een tevreden weekend met weer twee wp.

Marloes & Benthe: vervelend dat het niet zo goed ging
Marije: Fijn dat je training goed ging maar idd vervelend dat je vriend niet van warmte houd/kan.

Rosalie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 18:47

BB, gefeliciteerd met je verjaardag! en nog met de wp's!
Lotte, ik hoop ook voor je dat je paardjes snel wennen.

Mijn dagje ging wel snel vandaag. Nu eerst even eten laten zakken en dan nog even rijden :)
Nog een foto'tje van afgelopen zaterdag, ben toch blij dat ik hem niet besteld heb. Wel een mooie kwaliteit foto, maar hij sprong er niet echt lekker over. klik

Marieke_xXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 18:47

@ LZ; Succes! :D
@ BB; Gefeliciteerd! :)

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 21:36

:wave:

Heb een paar dagen geen internet gehad. Zo, dat is irritant! Maar goed, net deed alles het ineens weer gelukkig :)

Ik heb wel meegekregen dat het super ging met Shanouk en Vorstin dit weekend, goed zeg!! +:)+ En nu blijven volhouden, je weet nu in ieder geval dat het wel kan!

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 21:51

Goeieavond :)

Ons oudste hondje wordt morgen waarschijnlijk ingeslapen. Ze is al heel oud (15) en heeft een hernia en ze heeft een tumor onder haar buik waar ze de laatste tijd heel veel last van heeft. 's Nachts ligt ze soms heel erg te piepen en ze kan ook bijna niet meer lopen. Ze heeft wel pijnstillers en ze krijgt de laatste paar dagen al een dubbele hoeveelheid en nu gaat het ook wel weer vrij goed. Maar zo kan het natuurlijk niet doorgaan. Dan is het beter voor het hondje om er een einde aan te maken. Morgen komt de dierenarts als het goed is.

BB: Gefeliciteerd met je verjaardag!
Snoekiej: Super dat je zo lekker gecrosst hebt :) Dat is een mooie opsteker

Marije112

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 22:00

Sterkte Anthea :(:)

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 22:37

@Anthea: Veel sterkte! Ondanks dat het beter is voor het hondje blijft het toch moeilijk zoiets!
@BB: Gefeliciteerd met je winstpunten!
@Andrea: Geen internet is inderdaad lastig.
@Mandy: Heb helaas nog wel erg veel last van de zijkant van mijn hand en mijn pink, ik weet ook eigenlijk niet of het wel goed zit. Moet volgende week weer terug naar het ziekenhuis, dus zie het dan wel weer. Heb ook totaal geen kracht meer in mijn hand.

Vanmorgen mondeling tentamen gehad, hopelijk heb ik hem gehaald, maar kon geen hoogte krijgen van de leraren. Vanmiddag even buiten gezeten met laptop op schoot om aan de verslagen te werken, maar nu zijn mijn armen en benen helemaal verbrand :oo Morgen ook nog een sollicitatiegesprek voor een stageplek bij een revalidatie centrum, hopelijk gaat het wat worden. Nu maar lekker slapen, want voel me nog steeds niet helemaal fit.

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 22:43

:(:) Sterkte Anthea!
Benthe, succes morgen :)) !

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 23:34

:z gaar! Maar we hebben een nieuwe huisgenoot gekozen..
Nu lekker slapen :)

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 08:05

Goeiemorgen :)

_Snow_White

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 08:08

goedemorgen :D

malloesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 08:27

Mogguh :wave:

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 09:07

Goeiemorgen!
Ben pas net wakker :o Was ook wel erg moe de laatste dagen, heb dus maar even lekker bijgeslapen ;)

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 09:07

Goeiemorgen :)

Ik ben ook echt een kneus :+. Gaat het eindelijk weer goed met ribben en schouder heb ik nu m'n teen en mn knie gekneusd :=. Was gister super sjacho van school.. Die waren dom aan het doen. Liep ik vanacht om 12 uur naar de auto, hebben ze van die langwerpige donkere stenen(als parkeervak). Tja die zag ik niet in het donker, en ik rende.. toen was het boem :=. Kan amper auto rijden :\ . Grrrrr

Ga nu eerst maar weer even aan de studie. Vanmiddag weer naar Leeuwarden voor praktijk.

malloesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 09:16

Kim: :(:)
J_N; dan heb je het vast nodig gehad :j

Ik heb ook eindelijk na een paar nachten weer eens goed doorgeslapen..

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 09:17

Moggel!!

Shanouk, top gedaan meid!!! Echt leuk om te lezen!!
Kim :(:)