[SGW] [HK] Gemuts van het SGW gepeupel (deel 4)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

renskek

Re: [HK] Gemuts van het SGW gepeupel (deel 4)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-06 23:05

dankje Lachen
En veel plezier met rijden ! Wel stoer van je dat jet zo laat nog gewoon doorgaat.

Pops

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-06 23:14

Gomir, veel plezier Knipoog

Ik heb net mijn tas gemaakt om morgen op cross te vertrekken Lachen (Genk)
Net wat gesprongen met Rousch en ze ging best goed, eerst even op haar plaats moeten zetten maar dan sprong ze echt heel goed Lachen

Tot maandag iedereen Knipoog Doei!

Canter

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-06 23:17

Succes Shantjuh!

Vief, wat een leuke pony is Sambal toch. Misschien een leuk idee om hem zijn pensioen te laten slijten bij mijn Masje? Haha!

Renske, mooie foto's, ziet er goed uit! Ja

Pops

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-06 23:23

Canter, ik rijd niet mee hoor Knipoog
Normaal gezien start ik voor het eerst 5 en 6 augustus in Nokere Lachen

CarpeDiem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-06 23:44

net lekker buitengereden. t was echt lekker. int begin veel dazen, naderhand viel t wel mee. Haffie en ik worden ook al vriendjes, heb m eens goed verteld hoe k erover dacht dat hij stopte bij alles waarvan hij d8 dat het een goede aanleiding zou zijn om voor te stoppen. Keer of 3 flink een springzweep over zn gvd heen gehaald. Hele rit geen been meer hoeven geven Lachen
Ik heb een goede juf Knipoog

renskek

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-06 23:48

hehe, soms moetzen ze het gewoon even weten Knipoog

ik ga zo maar eens slapen. Ik heb mijn ritme veranderd. 's ochtends vroeg opstaan, 's middags 2 uurtjes slapen en 's avonds niet te rvoeg naar bed. Bevalt best wel goed, alleen het opstaan blijft lastig.

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-06 00:03

Renske: dat ritme heb ik nu ook. 's Morgens rijden, 's middags even een dutje doen en 's avonds werken of wat leuks.
Alleen vandaag is er van dat dutje niks gekomen, wou nog even bij m'n vriendje langs en heb nu tot half 12 gewerkt, ben dus behoorlijk dood nu Tong uitsteken
Trusten! Dromen

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-06 00:44

Watje Tong uitsteken

Ik kan nog wel even, heb alleen niet zoveel meer te doen Clown
Otje liep fijn, stallen nog even nagelopen en net vast brood gesmeerd voor morgenochtend.
Morgen half uurtje eerder op, moet eerst de paarden voeren voor ik op pad ga want mijn moeder gaat een dagje weg.

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-06 05:37

Poe, ik heb niet zoveel puf met dit weer hoor! Bovendien hakken die 4daagse feesten er ook wel in Dromen

kwam gister Rob nog tegen in de stad, gelijk maar even een afspraak gemaakt om te komen springen. Ga vanavond een weekje naar Frankrijk en dan het weekend erna naar Nokere, dus nog wel even oefenen Haha!
we gingen uit eten en mijn broertje werd niet blij toen ie Rob zag...."je gaat toch niet eerst weer een uur over paarden l*llen he"....euhm ..jawel! Tong uitsteken

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-06 08:25

Fijn dat alle paardjes lief waren Lachen
Ik ga nu zo maar even rijden. Vanmiddag anders maar even aan de siësta..
Ben echt nog super duf Dromen

Canter schreef:
Vief, wat een leuke pony is Sambal toch. Misschien een leuk idee om hem zijn pensioen te laten slijten bij mijn Masje? Haha!

Haha!

Canter

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-06 09:12

Ik was ook even bevangen van de warmte denk ik Shantjuh, veel plezier dus! Doei!

renskek

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-06 09:44

Ik had me verslapen vanochtend Bloos!
Mijn moeder had de paarden er om half 7 uitgedaan, ik zou om half 8 opstaan en dan ze naar binnen doen. Werd ik pas om 9 uur wakker, heb ze maar meteen binnengezet, want die dazen zijn echt verschrikkelijk! Doe ik vanavond de stallen wel...

Pinacolada

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-06 10:18

Slaap jij weleens Gomir?

Ik ga idd Drents Friese Wold rijden..kennismakingsklasse. Geen idee hoe het allemaal werkt maar dat hoop ik uit te vinden voor de tijd.

Ik zit nu weer in verkeerd ritme. Lig te laat op bed en kom er dan te laat af, ritme weg. Ging zo goed met mijn half 8 paardrijden Haha!. Maar rij nu 's avonds, net ff uitgemest en vind het warmer dan gister enzo.

Heb trouwens een brief gekregen van Wieringerwerf, oefencross en normale cross. Maar wordt helaas niks dit jaar..

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-06 11:08

Renske en Vief: leuke foto's!! En die frontriem van het eerste hoofdstel van Sambal is gaaaaaf!

Marieke: ik zie al helemaal die blik van je broertje voor je Knipoog en maar op het horloge kijken wanneer je klaar bent hah!

Ik ga vandaag nog eens een laatste poging doen voor deze week om wat te leren (voor de herkansingen in aug). Vanavond vertrek ik met mijn vriendje naar de zeilboot van zijn ouders en morgen ga ik naar Ferry Corsten (een dj, voor degenen die hem niet kennen) in Rotterdam! Zondag weer lekker naar Limburg en dan zie ik mijn knollie ook weer!!! Lachen

Pinacolada

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-06 11:25

Kijk, das leuk weekend. Ik heb morgenmiddag wedstrijd en zondag ga k naar Cirque du Soleil in Amsterdam.

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-06 11:28

Pina: dat klinkt ook super!!

Vieva

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-06 11:40

@Floor: ja ik hoorde van verschillende dat erop de knhs site staan! Ja ik zal even gaan kijken Clown
@Gomir: balen zeg, dat is niet zo;n leuk nieuwe! Lachen:(
@Vief hebin je topic geschreveN! Haha!
@L_J: leuk dat je daar ook gaat paardrijden! Ja zal idd wel heel erg warm zijn! Tong uitsteken

Weet iemand of je met je bp over je jasje moet doen met springen of eronder?

renskek

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-06 11:41

mag je zelf weten.

Pinacolada

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-06 11:42

Mag je zelf weten, maar ik raad aan eronder Haha!. Anders ziet het er niet uit en zit het voor geen meter..als ie eronder past tenminste. Heb hem er zelf overheen en dat zie ik eigenlijk altijd

Ik bedoel er erover..hahaha
Laatst bijgewerkt door Pinacolada op 21-07-06 12:22, in het totaal 1 keer bewerkt

renskek

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-06 11:43

ik vind over je jasje mooier. Als je hem eronder propt, krijg je van die brede schouders.

Vieva

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-06 11:51

Ja, maar mij lijkt juist, dat als je hem eronder doe, het mooier is Tong uitsteken maar weer zonde van je jasje want dan zou hij niet meer passen omdat je breder bent geworden! Tong uitsteken

Gisteren heb ik weer eens gereden Haha! ,maar dit keer 1 luuk dus! Ja
Het ging super, hij was allee wat ondeugend met opzadelen gooide hij zijn dekje er ieder keer af! Tong uitsteken haha, echt schattig! Ja
Het rijden ging super, pakt alles goed aan, en loopt zelfs nog makkelijker dressuur als het dressurpaard! Alleen er zaten veel horzels, terwijl ik hem flink had ingespoten! Agja ik sloeg ze zelf maar iedere keer dood Tong uitsteken
Toen opademgestapt en afgespoten met lauw water!
Toenin de kantine gaan zitten en gekletst, ik zei tegen me moeder: 'Mam we moeten mijn leren laarzen nog laten maken, want er zit een winkelhaak bij mijn teen Tong uitsteken'. Toen zei francien ( de eigenaar van luuk) ja kijk maar evenin de kast we hebben nog nieuwe derby laarzen staan! En nog eenpaar van mij, dan mag je die wel hebben! Helemaal blij, en als hun dochter terug is van frankrijk, dan gaan we shoppen in de paardenzaak! Haha!

renskek

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-06 12:01

haha boeiend ook, je moet het zelf weten

Vieva

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-06 12:04

Boeiend Verward alleen maar info Knipoog

Altos

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-06 12:13

Leuke foto's Vief en Renskek.

Ik heb vanmorgen vroeg maar weer eens op de pony gereden (die ik aan het inrijden ben) Hij gaat erg braaf. (tjsa wat wil je, als ik paard was ging ik ook niet idioot doen met dit weer) Ik heb er nu een keer of 5 opgezeten en hij laat zich al braaf los rondsturen en loopt ook braaf alle overgangen.
Met Legato gisteren weer oefengesprongen. Ging weer erg goed, 1 balkje maar dat kwam omdat ik zelf weer eens zat te mutsen.

Vieva; hoe oud is je paardje eigenlijk?

renskek

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-06 12:16

Vieva: Nouja het is denk ik niet echt belangrijk of je je bp over of onder je jasje hebt Tong uitsteken

Altos: Fijn dat het goed gaat met rijden!

en nu ga ik eens flink zonnen. Vork