jollyjoker schreef:Anthea: Wat goed! Ik geloof dat Jan Bos minder blij is met zijn gouden medaille
haha jah volgens mij ook
ik kan me niet herinneren dat ik (het afgelopen half jaar) nog zo blij ben geweest
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
jollyjoker schreef:Anthea: Wat goed! Ik geloof dat Jan Bos minder blij is met zijn gouden medaille
ik kan me niet herinneren dat ik (het afgelopen half jaar) nog zo blij ben geweest
Maar jah ik wil iig nix overhaasten. 
Niet dus 
In het bos nog even op een hard en glad zandpad wat pogingen tot travers gedaan en het viel me voor in het bos nog niet eens tegen 

Ook nog even 5 euro gekregen om wat lekkers van te kopen 
) een soort halve barbie-oorbelletjes gekocht
Zilver met een wit roosje met wat roze... 

Dus wij met onze 3 worsten naar de kassa gegaan weer naar huis gecrosst recept meegenomen en toen maar de AH 

reeskees schreef:als het weer een beetje OK blijft ga ik misschien volgend weekend wel ff naar het Dijkgatsbos. ... meer die mee willen?
Weet niet precies hoe ik met werk zit
Maar wel een leuk koppie 
Maar ik heb eigenlijk al besloten om haar dit jaar te dekken ipv volgend jaar. Tijdens de dracht kan ik altijd nog wat gaan opbouwen

andrea16 schreef:
Anthea: wat goed dat je alweer mag stappen op haar!![]()
)
(aan haar gedrag te zien kan ze alleen maar een merrie zijn, maar daar heb jij natuurlijk niets aan
)

gewoon hengsten kijken? 

wonnen we toch de 1e prijs
schaamde me dood, stonden we dan op het podium, met een volle zaal
12 zoenen 

maja straks op wedstrijd
Ze hebben momenteel heel veel paarden staan, dus het was zwaar doorwerken. Er was ook een stagaire van deurne van 16, en die sliep daar ook, dus ook nog niet bar veel geslapen 

Eigenlijk heeft ze dat altijd al wel gehad dat ze gaat klieren als ik met haar weg wil maar dan geef ik haar gewoon een tik en dan draaft of gallopeerd ze weg maar dat wil ik nu dus niet doen ivm haar pees. 

Succes voor vanmiddag (als je dit nog leest)

Volgens mij dacht ie echt dat we gingen crossen ofzo 
Hoorde in de auto trouwens dat het van de week weer gaat sneeuwen