Leuk dat je hier komt meebabbelen.
Ook al bezig met je planning voor het eventingseizoen? Mogen we foto's zien van je paarden?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Merelbeke weet ik té goed liggen.
4 keer naar de kliniek moeten gaan met mijn paard jammer genoeg!
Gewoon niet vlotjes en ook niet te lang.
Niet eens op gelet of ik dat al gezegd had, wel gedacht haha. Merelbeke is voor mij ook niet ver, ben van regio Aalst.
Genoot ie wel van! Maar soms bang de schijterd, hij is een supergoed voorpaard voor op wandeling maar na lange tijd niet meer wandelen, moet hij dat precies weer leren haha.
Om diezelfde ijsplek is de camionette ook geen optie, die draai is redelijk nipt en ik ga geen risico nemen dat ik daar begin te schuiven en door de omheining glij ofzo.
Galoptrainingen zijn easy voor hem.
Hij is het gewoon geweest van vroeger om heel lang aan een stuk te galoperen.
Is wel wat privéterrein, is niet zo bekend. Maar mag niet zo bekend blijven ze, dat er daar niet te veel volk is.
Is vooral vluchters die daar trainen.
en 1x stevige wandeling van anderhalf uur met veel snelle draf en galop erin. Als het lukt rij ik dan nog 1x rustig dressuur, gewoon losrijden. Hiermee verwacht ik zonder problemen L mee te rijden. Wat wel scheelt en waar ik veel winst uithaal, is dat ik voor de hindernissen niet echt veel moet terugnemen en ik kan scherpe lijnen binnendoor rijden, ze pakt heel goed aan op de hindernissen.