Hier is de wekker gegaan, ook zit zit klaar voor het inschrijven van Maarsbergen. Maar volgens mij kan het ook via de app. Maar ik ben zelf veel sneller via de laptop, dus die maar aan geslingerd.
Nouingediend met de app, ging vrij vlot, alleen het bevestigen duurde ff. En met 2 paarden in te schrijven mogen ze dat soms wel makkelijker maken. Of ik doe het verkeerd
Ik ben een stille meelezer van dit topic. Doe zelf het secretariaat van Winterswijk. Mijn KNHS heeft kuren. Ik had namelijk gewoon ingevuld dat je vanaf 8u in kon schrijven. KNHS heeft er wat anders van gemaakt. Maar Winterswijk kan dus al ingeschreven worden. Al zitten wij nooit direct vol, dus als je niet gelijk in kan schrijven hoef je niet in de stress te schieten. Je komt nog wel op de startlijst.
Cioccolato
Geplaatst: 04-03-17 09:28
Oh. Ik heb m nu ingeschreven Edit. Valt gelijk met oud karspel of niet? Vandaar dqt het niet gelijk vol zit?
Nee B. Zou vandaag eigenlijk team springen hebben dus vandaar laagdrempelig. Ze hoeft nog niet kapot. Alleen gaat het team springen niet door..... als ik dat geweten had..
Ik twijfel nog steeds tussen Winterswijk en Kronenberg. Lastig dat keuzes maken.
Jester_
Geplaatst: 04-03-17 14:20
Maar hoenweet je of je bij maarsbergen erbij zit
M_Vainqueur
Geplaatst: 04-03-17 15:31
Jester_ schreef:
Maar hoenweet je of je bij maarsbergen erbij zit
Ik denk dat als je vanochtend hebt ingeschreven je er sowieso wel bij zit. Er zijn 180 B plekken, 120 L plekken en 60 M plekken zag ik op de site. Maar officieel weet je het als je status op een gegeven moment verandert van ingediend naar definitief.
Polo is dezelfde kleur als het dekkie, nieuw crossetje moeilijk kleurtje voor een foto haha
Moonlight17
Geplaatst: 04-03-17 18:12
@ Jester wat een super mooi kleurtje zeg.
Zou vandaag mijn 2de crosstraining hebben, helaas verstapte Diva zich tijdens het losrijden. Veel gestapt niet gesprongen. Liep wel al snel een stuk beter maar nog niet helemaal. Wel alle waterbakjes en bakken op gezocht. Doorheen gelopen en in gestaan. Normaal is water dood eng, maar aan het eind stond ze lekker chill in de waterbakken te spelen en te kijken.