@ Sim veel plezier bij je clubles. Ik doe al zeker 10 jaar niet meer aan clubles @ Annetje hopelijk kun je snel weer met vies aan de gang.. @ Rowo leer ze
Iemand ervaring met een dichtzittende oor. Wordt er gek van en heb de hele dag gesuis in mijn oor en bij geluid een galm. HA bellen heeft denk ik nog weinig zin want dan ben ik wrs volgende week pas aan de beurt.
Sannn, wat moet je s avonds met een stijltang, of doe je je haar alvast voor morgenochtend? balen trouwens.... Ik tikte laatst de strijkbout aan met een vinger
Haha, ben vandaag naar de kapper geweest en die heeft pony geknipt. Maar die zat heel verrot dus wou die stijlen. Zit nu alleen nog niet, maar dat doe ik morgen ochtend maar dan. Thnx voor de tip Caro, ga eens kijken of we dat in huis hebben!
EvelienH
Geplaatst: 16-11-11 21:33
Karen, wat super!!!!! Jou vos is toch niet zo groot? Hij is wel leuk!
Sann, auw! Dat moet je niet doen. Sim, ben benieuwd. Ik heb nooit in de clubles gereden, zelfs bij de ponys niet.
Ka, wat super dat je T op kan halen! Sannn, jammer van het jurkje! Je kapsel klinkt leuk! Sim, succes op clubles! Hier ook al sinds ik 8 ben naar les geweest.
Net met zusje op wedstrijd geweest. 2x dressuur in Markelo. 181 en 189 punten. Echt knap, was de 2e keer op concours met haar 3 jarige.
Super Tientjeh! Heb je foto's? Benieuwd hoe die ernu uit ziet. Ik heb ook altijd al op clubles gezeten, vind het altijd wel gezellig. Mooi dat je werk bevalt Corien! Ik kan ook fietsen maar pak wel de auto, mij te koud.
EvelienH
Geplaatst: 16-11-11 21:42
Hoe was het Corien? Is het goed bevallen? Bij mij staan de startlijsten er ook nog steeds niet op..
Jantine, super netjes! Fijn dat het zo goed gaat.
Ik mag (moet ) morgen het paard van mij moeder scheren. Er hoeft alleen maar een baantje uit dus hoef gelukkig geen hoofd en benen te doen. Morgen aan het eind van de middag weer dressuurles met de mannen.
tientjeh
Geplaatst: 16-11-11 21:44
Zondag tijdens de onderlinge zal ik eens wat dressuurfoto's maken.
Wat een leuke foto Jantine! Leuk dier. Snoek, het is geen newmarket dekentje geworden voor Zoe. De XS is nog te groot, minitje. Noa is ook echt een paar cm groter dan Zoe. Het is een bruin waterdicht Rambo dekentje geworden, ook leuk.
Sannnn
Geplaatst: 16-11-11 22:02
Wat een leukerd zo zeg Jantine!
Baal even.. Ga zo vaak met anderen mee op cc en nu heb ik zelf iemand nodig voor dressuur cc omdat mijn ouders weekendje weg gaan om te ontspannen en dan kan niemand met me mee.
Haha Mootje ik heb er nu 4 en moet mij ook inhouden. Dus doe nu telkens dezelfde erop in de hoop dat ze sneller af zijn, alleen dat lukt nog niet zo. Ik moet ook maar eens naar die softshell rijbroeken kijken. Had vorig jaar mijn billen bevroren. Iig zo voelde dat en heb er een week last van gehad. Lielle wat gaaf zeg! Action is idd leuk. Caro leuke foto's! Danielle dat is idd energiebesparend. Noor jeetje dat allemaal nog doen na 18.18? Druk! Super TG!!! Lekker weer naar huis. Caro even met de douchekop in je oor spuiten wil wel eens helpen. Wauw super van je zusje zeg tientjeh! Leuke foto ook. Sannn ow dat is niet leuk.
Nou morgen wordt de 5 jarige gekeurd, dus allemaal even duimen. Ze is wel prok, maar ja je weet het nooit. Aline staat nu ook binnen, dat is echt een poppy. Wat een knuffelbeest zeg. Denk dat ik daar zaterdag maar weer eens op ga hangen/zitten.
texelse
Geplaatst: 16-11-11 23:05
Bedankt voor jullie lieve berichtjes. Het was een lange dag, maar het is goed gegaan vandaag. Vanavond om 9 uur weer thuis, dus moe en leeg nu. Van het voorjaar liepen er hier nog 8,nu nog 2 "en een half", dus het kan nu wel weer even toe zo. Ponylief ging meteen lekker aan de rij op het nieuwe adres. Dat komt wel goed, even aan elkaar wennen en naar elkaar toe groeien als combi, maar daar heb ik alle vertrouwen in.
Verder wel bij gelezen, niet veel onthouden, maar wel dat: TeeGee heel goed nieuws had, en dat Lielle "kwartet" heeft met de kaartjes voor de OS.
Vanaf morgen schakel de egopost weer uit, en ga ik weer meer onthouden met bijlezen.
Fijne avond allemaal, ik kruip er zo maar in denk ik. O ja, ook al onder een pak dekbedden, want daar las ik ook nog iets over.
Karen super dat je TG op kan halen!! Jantine goed van je zusje
Beide zadels worden aangepast, kan ze vrijdag al ophalen. Kan ik zaterdag op concours gelijk testen of ze beter lopen.
Nu snel naar bed, de wekker gaat vroeg
muts_marijke
Geplaatst: 16-11-11 23:25
Goedenavond dames
Ik draag ook een softshell rijbroek met fleece aan de binnenkant. Van Kentucky. Wat een geweldig fijne broek!!! @ Texelse ik wil je toch nog sterkte wensen, al ben ik natuurlijk veel te laat. @ Karen ja klopt. De stickers wat op 1 artikel zijn (wat er bij op staat) gaat vrijdag in en de sticker wat je op 1 artikel naar keuze kunt gebruiken gaat woensdag 30 nov om 18.00 in en loopt dan ook donderdags en vrijdags Wat fijn dat TG naar huis komt!!! @ Sim en?? Hoe was je clubles? De lessen bij onze vereniging zijn echt super fijn! Ik ga al heel erg lang daar heen en leer nog steeds zooooooveel. @ Caro leuk gedaan! @ Jantine wat goed van zusje! Top hoor 2 winstpuntjes!!!
bianca1980
Geplaatst: 16-11-11 23:54
SIM @ je kent het spreekwoord he... "je bent nooit te oud om : nog op clubles te gaan... " TG @ echt ontzettend gaaf dat je paardje weer okey is, hoop dat je volgend jaar weer straalt op de CIC*.
Hebben diegen van het Eventingfeest allemaal een strak jurkje aan ......??? kheb wel een heel mooi strak blauw jurkje blote armen en tot boven de knie kwa lengte, maar moet ook niet TE.....
Nee, ik heb een A-lijn jurkje aan... Wel met cleavage trouwens! Margriet, fijn dat jullie weer thuis zijn! Jantine, leuke foto van je zus en haar crack! Danielle, je hebt je zadels weer snel terug!
Tientjeh leuke foto en nette score van zusje en haar paard Sim hoe beviel clubles. Ik heb echt nog nooit clubles gehad, maar ik ben ook totaal ongeschikt voor groepslessen alleen voor sgw maak ik nog wel eens een uitzondering Margriet ik duim dat ze goed is San balen dat niemand mee kan.
Ferrose was redelijk maar die is nog steeds compleet gestoord in haar koppie. Ik heb vorige week op last van de holistisch dierenarts een homeopatisch middel moeten halveren maar ik ga de dosis toch weer verdubbelen (nu krijgt ze kinderdosis en hiervoor had ze volwassenendosis) en hoop dat de rust in haar kop dan terug keert
Snoekiej
Geplaatst: 17-11-11 00:59
Goedenavond! Ik ben weer terug van het werken. Morgen ook alleen maar werken, verder ben ik vrij!
Gio ziet er goed uit Caro. En leuk filmpje! Druk avondje had je Noor Leuk Evony! Balen dat je jurkje niet leuk is San, en pijnlijk van je vinger Spannend dat je weer bijna terug moet Annetje. Hopelijk is het nou weer wat beter Mooie punten heeft je zusje gereden Tientjeh Fijn dat Danny lekker liep Corien! Hoe was je eerste dag vandaag? Wordt je weer aan het werk gezet Eef ? En dat dekentje klinkt ook mooi! Spannend Margriet! Fijn dat alles goed is gegaan Texelse Hoe was je clubles Sim?