[SGW] [HK] Bij de crossers in Deel 15,is geen orgaanvlees te zien!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Evony

Re: [HK] Bij de crossers in Deel 15,is geen orgaanvlees te zien!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 16:45

Billy: fijn dat je het zo naar je zin hebt gehad :D
Noor: ja ik ben er van woensdag 10 uur sochtends tot donderdag savonds denk ik om te helpen, vind het erg fijn van nina en alice dat ze dit mogelijk maken voor mij want mijn vader rijdt nog steeds niet.

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 16:50

Dorien, fijn dat je het naar je zin hebt gehad! Veelste kort hoorde ik van Marielle?

Evony, veel plezier bij Alice!

Zusje is zondag weer wezen kijken bij een 3 jarige net zadelmak. Word deze week nog een aantal keren gereden en dan mag zaterdag zusje erop. Hopelijk is het wat! Ze was er verdrietig van dat de andere niet doorging. Deze is al rontgen gekeurd, dus daar verder geen gedoe meer mee.

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 16:56

Welkom terug Billy!! Fijn dat het zo naar je zin geweest is, en dat je fijne woonruimte gevonden hebt.

Dus al een hele klus plat Noor.

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 17:05

Welkom terug Dorien :D
Tien ik ben benieuwd naar het paardje voor je zusje! Hopelijk is deze net zo leuk als de vorige

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 17:10

Hopelijk is dit wat voor je zusje tientje en heeft ze er een klik mee!

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 17:11

BVW, paard ziet er wel net zo leuk uit. Het is nu nog even de vraag of het rijden ook zo fijn is. Er was nu nog maar 4x opgezeten. Van de week wilde de eigenaar er nog 3x op en dan gaat zusje rijden.

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 17:12

Corien, wat fijn dat je een jaarcontract kan krijgen!
Karen, die poetstassen zijn erg handig, wij hebben er ook een paar. Heb er altijd wat borstels, de proppen, hoofdstelnummers, elastiekjes en acederm in en meestal nog meer spul.
Ik heb sinds kort de magic b(r)eads? van Harry's horse. Fijne elastieken. Laatst was ik met gewone elastieken aan het vlechten en knapten er gemiddeld 7 per knot. Nou daar word je niet blij van dus heb toen deze maar gekocht. Nog geen een van geknapt.

Rabobanktas: paspoorten en startkaarten, plastron, handschoenen en dressuursporen (die ik eigenlijk nooit gebruik)
Poetstas 1: Borstels en peesbeschermers
Poetstas 2: Een harde en een zachte borstel, proppen (in een bakje samen met de draaier, tab, afdichtingstape (draai ik wel eens om de proppen) en de prikkers om gaten mee schoon te maken), acederm, betadine, betadineshampoo, gaatjestang, hoofdstelnummers
En dan een bananenkrat? van kunststof: Rugnummerhouders, crosshelm, handschoenen, crossbril, staysound, eventingcream, vaseline, crosshorloge, bodyprotector en crossshirts met lange en korte mouw en de crossbeschermers + springschoenen
Zadel, singel, hoofdstellen en voortuig gaan gewoon los in de kofferbak net als de zwepen en mijn cap voor dressuur. Mam heeft altijd een grote boodschappentas vol eten.
Heb een jerrycan die voor de achterbank gaat, emmer los in de auto.
En de dekjes en rijjasje ook gewoon op de achterbank. Ben vast nog wel wat vergeten

Saar, leuk naar Alice! Dacht dat je een gewone crossles nam. De buitenbak is daar supermooi geworden! Helaas is het voor mij niet practisch ivm LSD donderdag (en heb maandag al een crossclinic met Vos :+ )
Billy, welkom terug! Ik weet misschien wel iemand! Ik zal het even tippen!
Is toch logisch dat ze daar sneu om was Jantine. Hopen dat er snel iets voor haar bij zit!

Tandarts is helaas vandaag niet geweest voor Ul. Komt nu morgen.
Ik zal eens wat gaan rijden enzo, wordt nu wel tijd.

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 17:16

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 17:17

ik wil binnenkort ook nog ergens trainen met wiso en frits, hopelijk kan ik mam ouders overtuigen dat ik graag L wil en dus moet trainen...!

Tien afwachten dus!

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 17:19

Margreet, wat een ´prachtige´ kaart! Heel erg mooi! ( in zoverre een rouwkaart mooi kan zijn, maar jullie snappen vast wat ik bedoel)

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 17:20

Margreet, wat een mooie kaart (bedoel het net als Jantine)

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 17:21

hallo,

Weer.... een week niet geweest.

Allereerst richting Noor en Margreet: Gecondoleerd en ontzettend veel sterkte met dit verlies...

Verder af en toe wel bijgelezen maar posten is echt niet gelukt helaas....., afgelopen week elke avond op het concours terrein geweest, zaterdag en zondag concours (van 7 's ochtends to 7 's avonds aanwezig, en zondagavond tot 10 uur nagedronken)
maandag weer van 6 's ochtends tot half 9 's avonds druk geweest, gelijk naar bed, en vanmorgen om 3.15 weer de wekker en richting Nijeberkoop (320 km heen/terug) om 13.30 thuis, boel sproeiers aangezet, stallen gedaan, paarden gedaan, nu eten, straks rijden en hoop vanavond om half 9 klaar te zijn... (en dienke ook, want die komt rijden) morgen hele dag KNHS....

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 17:23

margreet ik vind de kaart ook erg mooi, voor zover dat kan

druk dus Jeroen!

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 17:28

Mooie kaart Margreet. Is de achtergrond richting het Egboetswater, of "zomaar" ergens?

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-11 17:44

@ Texelse: het is niet het Egboetswater zelf, maar wel gekozen omdat het daar zo op lijkt :j
@ Billy: welcome back!!

celine14

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 17:45

Ik sluit me aan bij de rest echt een mooie kaart

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 17:48

het kwam me bekend voor tenminste! Wat een geheugen he?? ;)

celine14

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 17:50

Ik ga morgen toch maar nieet crossen kwam erachter dat ik iets meer voor school moest doen dan gedacht dan de volgende keer maar

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 18:06

Idd een kaart met een prachtige tekst!

Billy, welkom terug (je was inene weg, maar vast te druk met alle voorbereidingen ed), fijn dat je het erg naar je zin hebt gehad. Het heeft je vast meer dan goed gedaan en nu vol goede moed verder! Klinkt goed van je Roven!

Jantine, hopelijk wordt het 'm!

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 18:19

TeeGee schreef:
Hier op kantoor is het ook niet echt lekker qua temperatuur. Leerze vief!

Zoiets lijkt me wel handig voor mee op wedstrijd: http://www.ooteman.nl/op-en-om-het-paar ... lower-blue
Gebruiken jullie ook zoiets?

Hey Karen,
Ik heb zo'n tas, zitten peesbeschermers in, wondspray, ketting om de box mee af te sluiten, betadine, hoefkrabber, stalspray.. Alles om snel bij de hand te hebben :D .. behalve poetsspullen, vind het een ideale tas!! Lekker geordend en overzichtelijk!

@Margreet: Wat een mooie tekst!! Heel veel sterkte de komende dagen..
@Vief: :(:) De zon is nog volop aanwezig, hopelijk kan je er nog lekker van genieten! ;)
Laatst bijgewerkt door WolinLotte op 19-04-11 18:24, in het totaal 1 keer bewerkt

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 18:20

Goedenavond.
Lau: Zo te lezen hebben jij en Het er allebei geen zin an vandaag!
bvw: Hopelijk krijg je je ouders overtuigd.
billy: Super dat je het zo naar je zin hebt gehad :D, leuk dat de Roven zadelmak is.
tientjeh: Hopelijk is de driejarige wat.
Sim: Ik duim voor je mee!
Mistid: fijn dat de tandarts morgen komt voor Ul.
Margreet: een hele mooie kaart en mooie tekst ook.
weule: druk, druk, druk :Y) .
celine: jammer dat je toch niet kan crossen.

Bam had vandaag een vrije dag, lekker gelummeld, vanavond mag hij voor het eerst weer s'nachts zonder deken staan :D !

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 18:20

Hoi meiden

Wat een prachtige kaart Margreet en Noor. Krijg direct weer een brok in mijn keel en ik ''ken'' jullie niet eens.

Druk druk dus Jeroen.
Leuk Jantine van het paard. Hopelijk wordt het wat.
Welkom terug Billy.
Fijn dat je gesprek goed ging Sim
Kan het me goed voorstellen Celine dat je zulke dingen tegen je vader verteld. Vreselijk om 1 van je ouders te verliezen. En jij kunt je dat natuurlijk helemaal voorstellen. :(:) ook voor jou!

Ik ben vanmiddag om 13.00 ziek naar huis gegaan. Mijn hoofd knalde zowat uit elkaar en keek volgens mij nog net niet scheel. Heb volgens mij veel te veel pillen genomen maar het is nu wel een stuk beter. Zo lekker een maaltijdsalade eten met kip gebakken in ketjap mmm zo lekker. Paardjes hebben vrij. Die staan al de hele dag met de blote bips in de zon

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 18:30

Gelukkig dat je hoofdpijn wat zak MM, want o o wat kun je daar toch een last van hebben. Zeker als het zonnetje zo lekker schijnt...

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 18:38

Hoofdpijn is niet leuk, gelukkig zakt het al! Maaltijdsalade klinkt wel erg lekker, moet ook nog eten dus alles klinkt nu extra lekker!

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 19:07

Hoofdpijn heb ik de laatste tijd ook steeds vaker last. Combi vermoeidheid&lekker weer.

Lotte, blijf je hier weer gezellig kletsen :) ?