Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Simmie schreef:Hmm gemengd bericht dus.
Blijkbaar is er wel wat met zijn been aan de hand. Persoonlijk zou ik dan wel willen weten wat voor ik in de cross zou starten....
ladyzwien schreef:.
mistid: van die melkerij is dat in haule?
WolinLotte schreef:@Ingridje: PD heeft altijd op een bepaalde manier gekauwd en op die manier kan het nu niet meer, dat zal dus wel even wennen zijn, vandaar de ballen draaien. Bovendien kan zijn mond nog pijnlijk zijn. Bedenk wel dat dit een grote verandering is en tanden in zacht weefsel staan, dus dat kan een soort van 'ontzet'/gevoelig zijn.
jipje_niekje schreef:Goeiemorgen!
@LZ: Hopelijk kun je Mars nog in Nijerbekoop rijden dan! En wordt hij daarna als nog goedgekeurd.
Ik ben gisteravond naar oefenspringen geweest bij onze club. Met Nika een fijn foutloos rondje, ook had ik nog een paard van een vriendin bij me. Die liep voor het eerst een parcours en die liep ook foutloos rond, wel wat slingerend, maar toch erg braaf![]()
Vanavond met 3 paarden naar de clubkampioensschappen springen, paard van de vriendin in de BB, Nika in de B en paard van stalgenootje in het L. Wordt dus wel even haasten, maar wordt vast gezellig.
Jipje heeft lekker een weekend vrij, die mag bijkomen van de afgelopen crossenen zich voorbereiden op de komende crossen
![]()