Met mijn grootste resolutie kan ik er 400 en nog wat maken... maar dan zijn ze echt onwijs groot, dus niet zo geschikt voor op de computer. Maar ja een super de puper camera heb ik natuurlijk niet.
jij blij Ik heb het alleen dit blok geloof ik. En als ik die toets niet haal moet ik het vak in de 3e periode overdoen, dus ik ga wel even mijn best doen
Ja dat zou ik dan ook wel doen!! Volgens mij krijg ik pas eind van dit jaar of pas volgend jaar ofzo Engels... Best vreemd voor een vastgoed opleiding maar goed.
Goeie avond! Ooh het gaat hier over Engels, ben toevallig een idioom toets voor morgen van engels aant leren !
Enne over de camera's, ben ook nog steeds bezig met het verkopen van mn camera en wil daarna graag de S5600 van Fuji kopen! Maar moet van moeders eerst mn camera verkopen voor ik een nieuwe mag kopen
wat toevallig. Heb ook nog rijen engelse woordjes te leren voor morgen. Heb er al echt zin in. Heb echt een hekel aan engels, maar dat komt vast ook wel omdat ik er helemaal niks van bak altijd
Succes Anthea! Ik vind het knap dat je s avonds laat nog kan leren. Ik moet dat echt overdag doen, s avonds kan k me echt niet concentreren. Ik sta nog liever om5 uur op dan s avonds te leren. Heb ik dan ook regelmatig gedaan.
wat ben ik blij dat ik geen engels heb! kan het ook echt niet.
mars had een ijzer los dus hij liep niet 100%, ijzer eraf gehaald maar liep toen ook niet echt geweldig, wel verder goed maar morgen ochtend komt de hoefsmid
Succes alles mensen met engels ! Ik heb morgen Grieks :| , gelukkig stop ik er volgend jaar mee , heb vandaag een mooi bordoux dekje voor vosje gekocht echt heeel chic