Jack staat nu lekker even in de wei, hij leeft zich helemaal uit . Hij heeft al een tijdje niet meer op de wei gestaan, dus hij blijft maar knallen. Fred heeft vandaag een rustdag, gaan we morgen weer even mee naar buiten. Vanavond Unic maar even rijden!
Ik ben ook weer terug Lekkere zak paaseitjes gekocht en ik heb eindelijk een nieuw horloge gevonden Was ook wel nodig want mijn oude horloge had ik al vanaf groep 8 en het bandje zat al vast met een invlechtelastiekje Zo eerst even wat eitjes proeven en dan naar Lips!
Jaaaa!!!!!!! Dat is hem! Geweldig nummer! Zowiezo alles van de Hohner trouwens Hier op het werk zijn ook alle Limburgers hem al de hele dag aan het draaien
Mit ner Pappnas´jebore, de Dom in de Täsch, ham mer uns jeschwoore, mir jon unsre wääsch, alles wat mer krieje künne nemme mir auch mit, weil et jede Aujeblick nur einmal jiibt...
Hey!
Mir jon zum FC Kölle und mir jon zum KEC, mir drinke jerne Kölsch, un mir fahre KVB. Henkelmännche, Millowitsch, bei uns is immer jet loss. Mir fiere jern, ejal ob klein ob gross, wat et auch kos´.
Da simmer dabei! Dat es prima! VIVA COLONIA! Wir lieben das Leben, die Liebe und die Lust. Wir glauben an den lieben Gott und hab`n noch immer Durst.
@ rowo(ik heb even een heleboel pagina's terug gelezen); Hopelijk dat Rocky er zo een beetje doorheen komt. Hoe gaat het nu met hem? En oja, dit vroeg je ook nog, wij hebben een eigen pensionstalling, en dus ook een binnenbak . Errug fijn En dat wil ik later gaan overnemen
Nou ik ben net naar de fysio geweest, er is een deel van m'n wervels beschadigd en dit straalt uit naar de hele onderrug waardoor het stijf en verkrampt is (zoiets ). Moet nu het weekend rustig aan doen en m'n bekken proberen een beetje op te rekken door oefeningen. Hij kon nu nog niks doen aan m'n rug omdat het nog te gevoelig is, dinsdag hopelijk wel. Dus dat wordt waarschijnlijk niet rijden dit weekend en al helemaal niet hockeyen helaas.