of dat het er veel zijn
zoja welke dan ? Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
of dat het er veel zijn
zoja welke dan ?
Startkaart en dergelijke is al aangevraagd!
en oefenparcoursenwaren we al van plan
ik vraag het ook alleen maar om alvast een beetje te orienteren enz. niet om meteen in te schrijven
..haha. Maar ga zo maar weer hard 2 uurtjes werken..erijbewijs komt dichterbij..weer 12 euro
renskek schreef:Vief: Ging Nice goed?
Ik heb vanochtend alleen Violin gereden, toen kwam de hoefsmid voor Piet. Piet ga ik zometeen maar even rijden en als hij weer helemaal 100 % is, ga ik toch maar even opgeven voor zondag. met Sunny heb ik vanavond springles. nu ga ik in mijn pierenbadje

Had van m'n opa en oma ook nog een centje voor m'n rapport gekregen. Komt allemaal goed van pas want ik ben druk aan het sparen voor een nieuwe camera. Zit nu dus op €35 dus we moeten nog even

!!
!!

, kan jij trouwens voor mij ook de foto's van actie shot halen. Heb geen idee hoe dat moet. (of uitleggen hoe het moet
)
Ben echt blij dat hij weer goed is. 

anders valt er weinig te wisselen..
)
.
Pinacolada schreef:O ja, ik ga endurance starten volgende maand!! Haha, lijkt me best leuk!

Ik was tien uur thuis, net gegeten, even snel mail checken en dan ga ik zo Otje nog rijden 

(ik hoorde het gister al, maar het staat nu ook op de NRPS-site)